ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

дбайливий прийом

Дуже важливо в салонному бізнесі - це якість прийому. Люб'язність всього персоналу і пунктуальність вважається важливим кроком до успіху вашого салону. Не кожен клієнт, який відвідує ваш салон, має в своєму розпорядженні достатній час. Багато з них ділові люди, які просто вирізали його з трудового дня, щоб привести своє тіло, обличчя і волосся в відповідний вид. Не змушуйте їх нервувати! Якщо ж все таки трапилася така непередбачена обстановка, то обов'язково запропонуйте цьому клієнтові якийсь бонус, наприклад, безкоштовний макіяж. Цим кроком ви надасте повагу до нього і збережіть його як клієнта. Ще одна, не менш важлива сторона - теплий прийом, який передбачає спілкування. Клієнти сходяться на думці, що теплий діалог, знаки уваги, посмішка, словом, який володіє прийом, здатні створити про салон позитивне враження.

Ще одна важлива умова: доступне розташування салону. Салон - це приклад для наслідування, і якщо ваш клієнт не зможе поблизу припаркувати свій автомобіль, то ви його втратите, і не тільки його! Якщо жителі вашого району досить забезпечені люди, до того ж вони можуть до вашого салону залучити ще клієнтів, то питання про правильне розташування салону дуже важливий. Більше відвідувачів може залучити і гнучкий графік. Наприклад, не в кожному салоні майстер може взятися за завивку волосся в кінці робочого дня, тому ця послуга не може залишитися неоціненої.
ідеальна чистота повинна бути в процедурній кімнаті! Сучасні клієнти стали ще більше поінформованими, відповідно, більш вимогливими. В цілому, всі салони краси прагнуть до оновлення апаратів, піклуються про стерильності всіх інструментів. Але, можна ще зустріти і такі заклади, в яких не спостерігаються навіть елементарні правила гігієни. У такій салон, клієнт, швидше за все, ніколи не повернеться, більш того, розповість усім своїм знайомим про нього. Слідкуйте за підлогою в салоні, за рушниками, за інструментами! Іноді клієнт стикається з тим, що простирадло, на яку їм доведеться лягти, сумнівної чистоти. Звичайно, що відвідувач віддасть перевагу всьому одноразовому, що гарантує гігієну.

Довіряючи своє обличчя і тіло фахівця, клієнт хоче отримати не тільки комфорт, але і стерильність процедури. Тому, рекомендуємо використовувати одноразові упаковки продукції. Клієнти оцінять це! Більшість з клієнтів впевнені в тому, що внутрішня обстановка салону так само важлива, як якість процедур, які в ньому проводяться. Звичайно, ці критерії суб'єктивні, але дуже важливі при виборі салону краси.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber