У певний момент зростання бізнесу зупиняється. Можливо, в даний період ми вже заробляємо вже 100 тисяч .... Але от щоб ми, не робили - зрушити з місці не виходить. При виникненні такої ситуації керівники думають, що необхідно набагато більше працювати, правильніше поставити цілі і завдання. Однак секрет іншому - ваш бізнес досяг максимуму для рівня компетенцій компанії. Варто відзначити, поки ви стоїте біля керма і перебуваєте самим компетентною людиною в компанії в усіх напрямках - то, швидше за все, принципово нічого не зміниться.
За умови, що ви хочете перейти від сотень до тисяч і до мільйонів - тоді вам необхідно терміново знайти професіоналів . Люди, що в якийсь із областей краще, ніж ви самі. У той період часу, як тільки у вас з'являються гроші (в межах від 150-170 тисяч гривень) - відразу почніть шукати людину, яка візьме істотне напрямок в бізнесі. Але також фахівець повинен не просто позакривати ті чи інші волосся, а зробить це краще, ніж ви самі. Але от якщо ви ще не доросли, хоча б до отримання півтори сотні тисяч в місяць - значить, вам ще зарано. У цей період у вас можуть з'явитися страхи, які виникають при наймі перших співробітників. Не багатьом пощастило, з першої ж спроби взяти правильного і необхідного людини. Але ж якщо цього не зробити - шансів рухатися далі буде ще менше. Компанія зовсім не буде здатна рости швидше, якщо не здатна в цей момент залучати необхідних для розвитку людей. При досягненні моменту, коли подальший розвиток бізнесу безпосередньо залежить від компетенції ваших співробітників. Повірте, так було і буде завжди. Поки для зростання компанії ще вистачало вашої компетенції - даний факт був не так очевидний.
Помилки що допускаються при наймі «дорогих» співробітників: • Вірити «на слово» в те, що співробітник, якого ви берете професіонал, і саме в ньому потребує компанія. Факт маєтку хороших місць роботи, в тому числі і рекомендації від авторитетних людей зовсім не означають, що у даної людини вийде працювати саме у вас і з вами. Відсутність конкретних результатів протягом першого місяця - привід для звільнення. Варто врахувати і те, що «динаміка» людини, показана в найперші місяці, навряд чи виросте сильніше надалі. • Не варто приймати рішення, коли практично безконтрольно віддаєте співробітнику частина бізнесу і в результаті хочете подивитися на результат. Важливо це особливо в перший місяць роботи - так як, чітко поставивши завдання на основі цілей компанії, але також і здійснювати проміжного контролю. • Ставлення до керівного персоналу.
При прийомі на роботу керівника відділу продажів, багато хто починає ставити завдання, після чого контролюють їх виконання. Але ж керівник повинен володіє певними навичками розкладання цілей на більш дрібні завдання, в тому числі і пошуку ресурсів для їх виконання. Співробітник знаходилися на позиції керівника просто напросто починає себе вести як звичайний лінійний співробітник, виконуючи поставлені завдання, не розвиваючи бізнес, саме це найбільш вагомий привід, для беззастережного звільнення. Зрозумійте, що в процесі модель поведінки з появою ключових співробітників також змінюється.
При цьому необхідні наради з певним відділам , Але також і проводити наради з ключовими співробітниками. І коли кількість співробітників вимірюється вже десятками - в обов'язковому порядку знадобиться впроваджувати електронні системи постановки, а також контролю завдань. При залученні правильних людей на ключові позиції - ви можете зіткнутися і з однією з найбільш неприємних проблем. Тепер зростання бізнесу обмежений присутністю вашої особистості на посаді керівника компанії. Усвідомте, що компанія повинна обов'язково рости разом з вами, саме тому ви зобов'язані, рости швидше своєї компанії. І в момент, коли компанія вже починає рости швидше вас вихід залишається тільки один. Передати всі повне управління компанією компетентному і більш просунутому в справах людині.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!