Роль, яку вони грають в салоні неможливо переоцінити. Саме вони стоять на вістрі початкового контакту з відвідувачем, від них залежить, чи виллється даний контакт в відвідування салону, безпосередньо вони гарантують 1-е спогад, яке неможливо повторити вдруге. Інша - це справи з персоналом салону. Усе організаційні та інформаційні потоки проходять через адміністратора. Загальновідомо, що головне заняття адміністратора - звернення з відвідувачами. Реальність адже така: саме контакт з відвідувачами займає лише 5-7% робочого часу адміністратора. Решту часу він витрачає на виконання інших функцій, яких набереться не менш двадцяти (задумайтеся, які?), В спектрі від офіс-менеджера, через маркетолога до сек'юріті.
Щоб ефективно виконувати всі ці функції, адмін зобов'язаний: а) вміти різко перемикатися; б) стійкість до стресів і в) бути чудовим комунікатором. Немає навіть найменшого з даних достоїнств - немає адміна. Що у нас виходить? Одні (лікарі-косметологи) слухають виключно себе, інші (майстри-перукарі) жадібно вишукують "не-норму», треті (адміни) - «і жнець, і швець, і на дуді грець», при цьому у відсутності розмови жити не в стані ... А як вам ідея створити команду з цих хлопців? Ясно: дане нездійсненно - «Не можливо впрягти в якусь візок жеребця і боязку лань». І ми приймаємо хоробрість визнати: в клініці краси, де трудяться класні експерти, команда не має можливості існувати. Вона там просто ні до чого. Там треба інше. Що? Всього нічого: щоб будь-який в салоні промишляв власною справою, не перешкоджаючи залишилися.
«... Щоб будь-який промишляв власною справою». Цю неув'язку дуже просто вирішити - через вірну посадову інструкцію.
Найчастіше пам'ятки пишуться де-юре і по протоптаною методу: оформляється список багатофункціональних обов'язків (розмитий і втрачається за горизонтом), орієнтуються кваліфікаційні вимоги, заходи відповідальності і так далі
З сумом дивиться на дану папір співробітник салону. Як зробити домагання: "Бути акуратним"? Або: «Оперативно звертати увагу на запити відвідувачів»? Кожен в дані поняття вкладати власний зміст; ефект - майстриня-перукар з «щурячою хвостиком» замість стрижки, хоча в бездоганно відпрасованої блузці, а поблизу з нею - «практично відразу реагує» адмін, жваво відповідає: «Ні, це влаштувати, ми не маємо можливості! ..»
правильна анотація не так перераховує обязонностей всіх співробітників салону, застерігаючи, як там не є ймовірні інциденти і помилки. Тільки в тих випадках вона з хомута перетворюється в документ, коли працівники розуміють його значення і на який реально покладаються в своїй роботі. Назвемо цей налагодження організаційних та інформаційних потоків в колективі. Робота не настільки легка, як це виглядає на перший погляд. І почати її потрібно ... з малювання гуртків (і інших фігур) і, відразу з цим, пошуків відповідей на питання: хто, з ким, в якій формі і в яких ситуаціях входить в ділові контакти.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!