ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
А чи справляється зі своїми обов'язками адміністратор вашого салону краси?

А чи справляється зі своїми обов'язками адміністратор вашого салону краси?

А справляется ли со своими обязанностями администратор вашего салона красоты? У цій статті мова піде про продажі послуг вашого салону, а не про записи клієнтів як можна було подумати на перший погляд.

Велика клієнтська база у вашого салону краси? Які заходи ви проводите для того, щоб залучити нових і утримати колишніх клієнтів салону?

Дуже поширеною помилкою керівників салонів краси або будь-яких інших установ індустрії краси є зосередження своєї уваги і всіх зусиль на якійсь одній сфері, ігноруючи інші. Керівники роблять цю помилку несвідомо, деякі взагалі не вважають, що вони роблять щось не правильно, адже вони зосереджують всі свої зусилля для підвищення ефективності салону.

Наша стаття пропонує звернути вашу увагу на адміністраторів салону . Варто, відзнач, що посада адміністратора є однією з ключових у салоном і не тільки бізнесі. Робота, яку виконує адміністратор, є однією зі складових цілого комплексу заходів із залучення й утримання клієнтів.

Можливо, багато хто з вас зіштовхувалися такою ситуацією: ви заходите в салон краси, майстра і адміністратор мило спілкуються за стійкою. Всі працівниці юного віку, дуже доглянуті. Поки ви не звернетеся до них, вас відверто ігнорують. Але навіть коли ви задаєте питання, наприклад, «Чи є вільний майстер перукар?», Ви отримуєте короткий відповідь «Ні», який явно вказує на небажання працівників салону продовжувати з вами спілкування. Ось так все продажу вмирають на корені.

Можна зустріти інший випадок невміння адміністратора продавати своїм послуги: клієнт приходить в салон і питає вартість однієї з послуг салону. Адміністратор називає тільки вартість послуги і все.

Такі випадки не рідкість, дуже в багатьох салонах ви можете зіткнутися з подібними ситуаціями. Як ви розумієте, такі ситуації жодним чином не сприяють продажам. На превеликий жаль, адміністратори салонів в деяких випадках не вітають і не прощаються з клієнтом.

Які дії треба розпочинати адміністратор салону, коли відвідувач приходить дізнатися будь-яку інформацію? Перше, що повинен бачити і чути відвідувач салону краси це посмішку і вітання. Якщо адміністратор знаходиться залі, йому слід стати на своє робоче місце (найчастіше це стійка), і представитися. Дуже важливим аспектом, про який навіть не підозрюють адміністратори, і який рідко можна зустріти - це питання адміністратора, як можна звертатися до відвідувача. Адже погодьтеся, таке рідко зустрінеш. Без уявлення один одному спілкування носить безособистісний характер. Після цього, слід дати відповідь відвідувачеві на його запитання, а також запропонувати записатися на процедуру.

Тепер детальніше зупинимося на адміністраторів вашого салону.
Отже, що ж входить в обов'язки адміністраторів вашого салону? Найчастіше обов'язки адміністратора стандартні: зустріч відвідувачів, консультування, ведення журналу відвідувань, відповідь на дзвінки і т.п. Цими стандартними процедурами і обмежується робота адміністратора, і не дивно, адже мало хто хоче виконувати більше доручених йому обов'язків. Виходячи з ситуації, що склалася, випливає питання: а хто ж займається продажами послуг в вашому салоні? Дуже часто салони краси витрачають багато коштів на рекламу, тобто на, то щоб якомога більше відвідувачів прийшло в їх салон або зателефонувало, але виявляється, що здійснювати запис і займатися продажем послуг просто нікому. Хоча саме це повинно стати одним із важливих завдань адміністратора.

А чи знає адміністратор вашого салону, що продаж послуг є однією з його обов'язків? Дуже важливо, щоб власники салону змогли вірно, поставити роботу адміністраторів. Перед тим як брати когось на посаду адміністратора, слід переконатися в тому, що він знає, що входить в його обов'язки, вміє їх виконувати, володіє всіма необхідними знаннями та навичками, а також мотивований до заняття такою діяльністю. Важливою складовою ефективної роботи адміністратора є вірне уявлення про його обов'язки.

Якщо ви зрозуміли, що ви недостатньо подбали про роботу і обов'язки адміністратора, значить, зараз саме час зайнятися цим питанням.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber