Адміністратор салону краси змушений виконувати досить великий обсяг роботи, тому важливо ставити перед ним конкретні завдання.
Зустріч з адміністратором є початком знайомства з салоном краси. Він зустрічає відвідувачів, допомагає вибрати відповідну процедуру, презентує послуги. Додатково до всього, в число його обов'язків входить розрахунок клієнта і продаж товару.
Тому професіоналізм і відповідальність працівника на посаді адміністратора є важливою умовою успішності бізнесу. Адміністратор може бути двох типів:
- Помічник. Зустрічає відвідувачів, пропонує напої, консультує по послугах;
- Старший помічник. Регулює запис і спірні моменти в питаннях обслуговування, формує замовлення інструментів, матеріалів і косметики. Він також займається вирішенням господарських питань і конфліктів.
опис посади
Адміністратор координує роботи всіх фахівців салону краси, а також перебування клієнтів в закладі. Завдяки адміністратору забезпечується грамотне взаємодія з клієнтами, атмосфера в колективі, правильність спланованого робочого дня.
Головним завданням адміністратора салону краси є рекламування продукції і послуг закладу, здійснення дій із залучення й утримання клієнтів.
Спеціаліст повинен володіти такими якостями:
- професіоналізм;
- організованість;
- пунктуальність;
- відповідальність;
- доглянутість;
- Гарні манери.
Після того, як відвідувач переступив поріг закладу працівник повинен привітатися з ним, пройти на своє робоче місце, представитися і познайомитися. Далі адміністратор відповідає на питання і консультує клієнтів. Щоб було простіше зав'язати розмову можна поцікавитися вподобаннями та бажаннями клієнта.
На адміністратора лежить досить складне завдання - зацікавити відвідувач, дати докладне уявлення про послуги салону, домогтися записи на послуги.
У процесі спілкування клієнта потрібно, щонайменше, раз назвати по імені. Якщо керівник не знає відповіді на якийсь із питань, потрібно запропонувати йому почекати і дізнатися відповідь на поставлене запитання. Під час першого візиту клієнта в салон краси доречно провести мотивуючу екскурсію по салону краси, показати кабінети, обладнання, розповісти про послуги. Щоб створити комфортну і затишну обстановку можна запропонувати клієнтові чаю, кави, пресу.
Обов'язки адміністратора
Адміністратор є важливою фігурою в салоні краси. Його можна назвати правою рукою керівника, так як малий бізнес передбачає невеликий штат при максимальному об'ємному списку обов'язків.
Виходячи з мети професійної діяльності, можна виділити наступні посадові обов'язки:
- Управління салоном, координація співробітників;
- Запис клієнтів, прийом телефонних дзвінків;
- Консультування з питань послуг, які виявляються в салоні краси;
- Створення затишної обстановки;
- Супровід продажів послуг і товарів;
- Ведення внутрішньої документації;
- Планування і оформлення приміщень;
- Викладка товару;
- Продаж засобів для домашнього догляду;
- Реклама салону краси;
- Контроль витрати коштів;
- Перевірка справності приладів;
- Проведення розрахунків з клієнтами за допомогою касового апарату;
- Розгляд скарг і претензій щодо конфліктів;
- Створення сприятливої психологічної обстановки в колективі;
- Контроль дотримання робочого графіка, правопорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки;
- Контроль якості виконаних робіт;
- Виконання доручень керівника.
При необхідності на адміністратора можуть бути покладені додаткові обов'язки:
- Розробка і проведення презентацій послуг салону краси;
- Проведення опитувань клієнтів, дослідження їх переваг;
- Розрахунок заробітньої плати;
- Забезпечення чистоти в салоні краси.
Вимоги до фахівця
Адміністратор повинен мати такими знаннями:
- Маркетинг і організація реклами;
- Етика, естетика і соціальна психологія;
- Економіка, організація праці та управління;
- Комп'ютера на рівні успішного користувача;
- Специфіка роботи майстрів;
- Правила трудового розпорядку.
До спеціалісту пред'являються такі вміння і навички:
- Керуючі, організаторські;
- Роботи в якості офіс-менеджера;
- Проведення маркетингових досліджень і рекламних акцій;
- Оформлення приміщення салону і вітрин.
Особисті якості, якими повинен володіти адміністратор
- Комунікабельність. Не можна уявити адміністратора, який не володіє комунікативними навичками. Недостатньо вміти правильно спілкуватися, також потрібно вміти мотивувати потенційних клієнтів, які вперше прийшли або подзвонили в салон;
- Аналітичні здібності. Щоб вести клієнтську базу недостатньо володіти навичками оператора, потрібно вміти структурувати наявну інформацію про клієнта, заносити дані в комп'ютер, розуміти, яка інформація буде корисна;
- Акуратність. Для ведення каси потрібно вміти працювати з грошима. Без цього не можна обійтися. Даний напрямок є одним з найбільш відповідальних;
- Емпатія, любов до людей. Важливо вміння миттєво встановлювати контакт з клієнтом, здатність слухати, розуміти і висловлювати турботу. Адміністратор повинен бути стійким до стресів, вміти гасити конфлікти, працювати з претензіями та скаргами.
переваги роботи
Посада адміністратора має наступні переваги:
- Стабільна і висока заробітна плата;
- Простота працевлаштування;
- Високий попит на фахівців.
Як стати адміністратором?
Отримати основні знання щодо організації роботи адміністратора салону краси можна на курсах і семінарах, спеціальну освіту на даній посаді не потрібно.
Важливою перевагою буде наявність освіти психолога чи медика, проходження курсів перукаря або косметолога. Це допоможе з легкістю розбиратися в особливостях послуг, що надаються.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!