ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Акції для салону краси

Акції для салону краси

Акции для салона красоты На сьогоднішній день слово «Акція» можна помітити практично на всіх без винятку фасадах , Вітринах, майже на всіх сайтах і листівках салонів краси, практично у всіх розповсюджувачів косметики і інструментарію. Люди вже настільки звикли до різними акціями та знижками, що приходити в магазини і щось купувати без «подарунка» не мають бажання. Але все ж, незважаючи на велику кількість проведених акцій в різних магазинах, далеко не кожен керівник салону краси зауважує наплив клієнтів під час акція, і відчуває збільшення доходу. Чому так трапляється і що потрібно робити, для того, щоб гроші, витрачені на акцію, не опинилися викинутими даремно, ми розповімо в статті.

Є безліч підвидів акцій, що використовують салони краси. Ми поговоримо про основні серед них: trade promotion ( «сприяння розвитку торгівлі), і consumer promotion (« стимуляція запитів покупців »).

Consumer promotion - такі акції спрямовані на вже існуючих клієнтів салону або на потенційних. завдання акції - викликати у клієнтів бажання записатися на пропоновану салоном послугу або купити рекламований товар (сертифікат подарунковий або будь-який інший продукт). Якщо говорити про загальні цілі цієї акції - то можна відзначити наступні - підтримати існуючий або створити новий імідж салону, залучити клієнтську аудиторію, висування салону краси на перші ряди серед конкурентів.

Trade promotion - суть цієї акції в тому, щоб збудити бажання серед працівників і розповсюджувачів інформації про послуги продавати рекламований товар або послугу. В даному випадку мова йде про адміністраторів і працівників салонів краси, а саме про мотивацію персоналу. Найчастіше серед методів цієї акції використовують такі, які можуть підвищити лояльність майстрів салону краси до товарів і послуг салону. А це спосіб «таємного покупця» і мерчандайзинг. Ми розглянемо ці та інші методи впливу в іншій статті.

У цій статті мова йдет про сonsumer promotion, а саме про акції, які створені для того, щоб залучати в ваш салон більшу кількість відвідувачів. Не хочеться вникати докладно в строгі класифікації, теорії та опису. Краще підкажу вам кілька ідей, якими можна скористатися під час створення акцій для вашого салону. Крім цього, я докладу всіх зусиль, щоб розповісти вам про сучасні і актуальні тренди в сфері спілкування з клієнтами. І сподіваюся, що мої пропозиції знадобляться вам і допоможуть в тому, щоб розроблені вами акції успішно здійснилися і запам'яталися.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber