На сьогоднішній день слово «Акція» можна помітити практично на всіх без винятку фасадах , Вітринах, майже на всіх сайтах і листівках салонів краси, практично у всіх розповсюджувачів косметики і інструментарію. Люди вже настільки звикли до різними акціями та знижками, що приходити в магазини і щось купувати без «подарунка» не мають бажання. Але все ж, незважаючи на велику кількість проведених акцій в різних магазинах, далеко не кожен керівник салону краси зауважує наплив клієнтів під час акція, і відчуває збільшення доходу. Чому так трапляється і що потрібно робити, для того, щоб гроші, витрачені на акцію, не опинилися викинутими даремно, ми розповімо в статті.
Є безліч підвидів акцій, що використовують салони краси. Ми поговоримо про основні серед них: trade promotion ( «сприяння розвитку торгівлі), і consumer promotion (« стимуляція запитів покупців »).
Consumer promotion - такі акції спрямовані на вже існуючих клієнтів салону або на потенційних. завдання акції - викликати у клієнтів бажання записатися на пропоновану салоном послугу або купити рекламований товар (сертифікат подарунковий або будь-який інший продукт). Якщо говорити про загальні цілі цієї акції - то можна відзначити наступні - підтримати існуючий або створити новий імідж салону, залучити клієнтську аудиторію, висування салону краси на перші ряди серед конкурентів.
Trade promotion - суть цієї акції в тому, щоб збудити бажання серед працівників і розповсюджувачів інформації про послуги продавати рекламований товар або послугу. В даному випадку мова йде про адміністраторів і працівників салонів краси, а саме про мотивацію персоналу. Найчастіше серед методів цієї акції використовують такі, які можуть підвищити лояльність майстрів салону краси до товарів і послуг салону. А це спосіб «таємного покупця» і мерчандайзинг. Ми розглянемо ці та інші методи впливу в іншій статті.
У цій статті мова йдет про сonsumer promotion, а саме про акції, які створені для того, щоб залучати в ваш салон більшу кількість відвідувачів. Не хочеться вникати докладно в строгі класифікації, теорії та опису. Краще підкажу вам кілька ідей, якими можна скористатися під час створення акцій для вашого салону. Крім цього, я докладу всіх зусиль, щоб розповісти вам про сучасні і актуальні тренди в сфері спілкування з клієнтами. І сподіваюся, що мої пропозиції знадобляться вам і допоможуть в тому, щоб розроблені вами акції успішно здійснилися і запам'яталися.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!