ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Що ж заважає 99% салонів краси побудувати у себе систему стимулювання рекомендацій.

Що ж заважає 99% салонів краси побудувати у себе систему стимулювання рекомендацій.

Что же мешает 99% салонов красоты построить у себя систему стимулирования рекомендаций. Продовжуємо з вами говорити про створення системи залучення клієнтів в салон краси за рекомендацією. І в даній статті розмова піде про іншу складову систему стимулювання саме сарафанного радіо. До слова сказати, власне дана складова і заважає 99% салонів краси вибудувати грамотну і працюючу систему у себе в своєму бізнесі.

Система запиту рекомендацій!
Говорячи простою мовою, вам необхідно просто лише попросити всіх своїх клієнтів вас рекомендувати всім їхнім знайомим, друзям і родичам.

Величезна кількість людей, починаючи від звичайних працівників і закінчуючи директорами і начальниками, просто боятися просити про рекомендації. Насправді ж, це ніщо інше, як вигаданий страх, оскільки ті, хто запитують, і отримують дуже багато нових рекомендацій, і як наслідок новий потік клієнтів.

Весь секрет у тому полягає, що ті клієнти, які ваш салон краси рекомендують, для вас можуть перетворитися в постійне джерело нових і постійних клієнтів. Необхідно повністю розуміти, що людина, яка вас один раз порекомендував, може і буде і далі вас рекомендувати ще й ще ... Але тільки якщо він в цьому буде повністю зацікавлений.

Повністю задоволений клієнт про ваш салон краси в середньому розповідає тільки 3-ем своїм знайомим і друзям. А це означає, що вам необхідно докласти певних зусиль для того, щоб рекомендація була здійснена НЕ трьом, а, наприклад, п'ятдесяти людям.

За своєю суттю, після того, як ви вже пройшли свій перший етап (збільшили всі очікування свого клієнта, здивували його приємно), ви заслужили повне право відповідної подяки від нього. Просто дивно, однак практично ніхто (ми говоримо не тільки про салони краси) не просять про рекомендації в якій би то не було формі.

Як попросити свого клієнта про рекомендацію?
Для вашого звернення з метою порекомендувати ваш салон краси повинна бути дуже вагома причина. Наприклад, можна сказати: «Ми не хочемо витрачати свої кошти на залучення нових клієнтів, а хочемо власне зосередитися на поліпшенні якості наших всіх послуг і сервісу саме для вас. Внаслідок чого ми вас просимо розповісти про наш салон краси всім своїм знайомим, друзям і родичам, щоб саме за вашою рекомендацією нові клієнти приходили в наш салон краси. І в даному випадку ми зможемо витрачати кошти не на рекламу, а на всеціле поліпшення якості обслуговування наших клієнтів! ».

Це або щось подібне ви своєму клієнтові і можете сказати. Головна думка - краще витрачати фінансові кошти на те, щоб вам стало набагато краще, ніж на рекламу, а з самою рекламою ви нам допомогти і зможете.

Існує дуже проста формула, яка активно застосовується на заході у всіх продавців, які ходять по домівках і пропонують різноманітні товари. Після того, як вони клієнту продали який-небудь товар в перший раз, вони закінчують сам процес продажу приблизно такими словами:

«Ви знаєте, величезна кількість наших клієнтів купують наш товар саме за рекомендацією, внаслідок чого, я хочу вас зажадати дати нам п'ять номерів телефонів ваших знайомих, яким наш продукт буде вкрай цікавий. Я буду вам дуже сильно вдячний, якщо ви дозволите на вас при цьому посилатися! ».

За наявною статистикою, 9 з 10-ти клієнтів дають номера людей, частина з яких згодом погоджуються на особисту зустріч, а частина з них стають їхніми клієнтами. Простенький прийом і простенька фраза .. Однак вона дозволить збільшити в кілька разів обсяг самих продажів.

Коли потрібно просити клієнта про рекомендацію?
Тут постає логічне запитання - а коли ж просити клієнтів про рекомендації? Відповідь ви зможете отримати з попереднього пункту - тобто, відразу після того, як ви щось зробили, що вкрай сильно і приємно здивувало вашого клієнта.

Наприклад, після того, як абсолютно задоволений клієнт дивиться на підсумки своє стрижки і у нього волі неволею вириваються слова щирого захоплення: «Як же приголомшливо, як же красиво!». Це як раз той самий час і попросити його про рекомендацію вашого салону краси: «Ви знаєте, ми на даний момент активно почали займатися суцільним поліпшенням сервісу і збільшенням якості послуг і нам вкрай важливі рекомендації таких клієнтів як ви!».

Повірте, це спрацює!

Всім удачі!

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber