Рекламу салону краси можна умовно розділити на зовнішню і внутрішню. Як правило, зовнішня реклама спрямована тільки на первинних клієнтів. Внутрішня ж реклама, в основному орієнтована на всіх постійних клієнтів салону і проводиться виключно всередині салону. Величезна кількість господарів салонів краси масу уваги приділяють саме питання зовнішньої реклами.
Бюджети на рекламу як правило спрямовані на вкладення в зовнішні дорогі рекламні носії, такі як радіо, телебачення, білборди тощо. При своїй дуже високу вартість такої вид реклами не завжди здатний принести очікуваний результат. При цьому величезна кількість господарів салонів краси, чому то зроблено не застосовують мало витратний з фінансів вид реклами, до якої відноситься майже вся внутрішня реклама.
У даній статті ми з вами поговоримо власне про внутрішню рекламу салону краси, оскільки її ефективність безперечна, а фінансові витрати на неї зовсім незначні. Салон маючи близько 100-150 постійних клієнтів може вже не замислюватися про те, як же залучити більше нових клієнтів. При цьому найголовніше зробити так, щоб всі ці постійні клієнти розподілялися по всьому салону краси і обслуговувалися у всіх кабінетах у всіх працюючих майстрів. Для цього потрібно використовувати всі внутрішні ресурси в рекламі.
Найголовніші способи залучити ще більше нових клієнтів шляхом використання внутрішньої реклами.
Отже, для того, щоб внутрішня реклама салону краси була більш ефективною, потрібно грамотно і ретельно проаналізувати на кого саме вона спрямована. У найпершу чергу - це ті клієнти, які вже наш салон краси відвідують на регулярній основі, а також - це знайомі і друзі ваших постійних клієнтів, які в вашому салоні не були жодного разу. І найголовніше - це ваша основна база клієнтів, яка повинна на обов'язковій основі вестися в салоні краси з самого першого дня його відкриття. Дану базу клієнтів можна розділити на такі ось групи:
- Постійні клієнти вашого салону краси, які відвідують салон не рідше двох разів на місяць протягом як мінімум одного року і обслуговуються у різних досвідчених майстрів.
- Постійні клієнти досвідченого майстра - відвідують салон і майстра не рідше одного разу на місяць протягом як мінімум одного року і обслуговуються тільки у конкретного майстра.
- Умовно-постійні клієнти - періодично відвідують салон краси, не прив'язані до одного салону і конкретному майстру.
- Рідко відвідують салон клієнти - відвідують ваш салон краси вкрай рідко (2-3 рази на рік).
- Уже втрачені клієнти - це ті клієнти, які раніше дуже часто відвідували ваш салон, а потім з невідомих причин перестали у вас обслуговуватися.
- Клієнти, які один раз відвідали ваш салон краси - це ті люди, які були у вашому салоні один раз.
У даній статті ми не станемо розглядати причини, за якими ті чи інші клієнти перестають відвідувати салон краси, хоча, безумовно, аналіз клієнтів, вкрай важливий аспект роботи будь-якого салону краси. Якщо правильно і грамотно налагодити всю внутрішню рекламу салону краси, то можна повернути раніше втрачених клієнтів, а слідчо і збільшити частоту відвідувань постійних.
Відео-реклама в салоні краси.
Телевізор у салоні краси не для серіалів поставлений! Телевізор у салоні - це внутрішня найпотужніша безкоштовна реклама. Якщо в салоні краси поставлений телевізор, то його можна сміливо застосовувати в якості скасуванням мети реклами, тобто показувати клієнтам по ньому різноманітні косметичні процедури, які клієнт зможе спробувати на собі в вашому салоні краси. Купіть у компанії постачальника відео ролик про ті чи інші косметичні процедури, які проводяться в вашому салоні краси або зробіть його самостійно. В цьому нічого складного немає! Якщо на регулярній основі ваш ролик буде крутитися, то цю інформацію без сумнівів побачать ваші клієнти і хочуть на собі це спробувати.
Аудіо-реклама в салоні краси .
Не менш з ефективною користю можна використовувати і аудіосостему в салоні краси, оповіщаючи всіх своїх клієнтів про ті чи інші акції, які в даний момент проходять в вашому салоні краси. Запишіть кілька пізнавальних інформаційних звернень до своїх клієнтів з достовірною інформацією про акції та новинки і час від часу включайте її в своєму салоні краси. Повірте, всі клієнти, які в цей момент будуть знаходиться в салоні краси обов'язково почують необхідну їм інформацію. І у ваших досвідчених фахівців виникне додатковий привід більше поспілкуватися з клієнтом про почуту їм косметичну процедуру.
Міні - постери (Інформаційні значки).
Додайте достовірну інформацію про нову проводящуюся акцію або про послугу на кожному робочому місці. Це можуть бути яскраві своєрідні міні-постери. Це мало витратний, проте вкрай ефективний спосіб прорекламіровтаь ті чи інші косметичні процедури. Цей вид реклами розрахований саме на тих клієнтів, які вже прийшли до вас в салон краси, але ще не знають про процедуру, яку ви так хочете продати або про ті акції, які у вас в салоні вже проходять.
Якщо по всьому салону краси розставити такі значки, то в такому кількості дану рекламу просто не можливо буде не помітити. Навчіться грамотно використовувати стіни свого салону краси для того, щоб розмістити там рекламу найцікавіших процедур. Це можуть бути особливі лайтбокси або навіть звичайні розпису на стінах. Аналогічним методом можна сміливо використовувати і вікна салону краси, мимохідь і вітрини. Також ви можете роздрукувати буклети з детальним описом нових косметичних процедур і видавати безкоштовно їх своїм клієнтам, які ще чекають свого майстра або вже йдуть з салону краси.
Дзвінки-нагадування і СМС-розсилки .
Зовсім не дивлячись на те, що СМС розсилка, як і дзвінки - нагадування людям вже порядком набридли, і, тим не менш, це цілком працює. За допомогою СМС розсилки і дзвінків-нагадувань ви зможете детально проінформувати всіх своїх клієнтів про нові акції, що проводяться в вашому салоні краси і тим самим нагадати їм про себе.
Подарункові сертифікати.
Подарункові сертифікати є досить ефективним інструментом для найбільшого стимулювання послуг в тому чи іншому салоні краси. В цьому випадку салон отримує не тільки одну передоплату від своїх постійних клієнтів, але і абсолютно нового клієнта, якого можна надовго і всерйоз закріпити за своїм салоном краси. Подарункові сертифікати можуть бути як на окремо взяту процедуру, так і на певну грошову суму. Фахівці, точно так само як і адміністратори просто зобов'язані активним чином пропонувати клієнтам скористатися послугою, заявленої в подарунковому сертифікаті.
Адресна розсилка по клієнтській базі з докладним описом нової процедури.
Для здійснення такої розсилки потрібно ще на етапі відкриття салону краси починати формувати базу своїх клієнтів з точними телефонами та адресами. Ми впевнені, що якщо ви таку базу своїх клієнтів, які відвідали ваш салон краси ведете, то вона повинна вже налічувати величезна кількість людей. Така адресна розсилка не зможе дати величезного потоку клієнтів, але навіть мале число повернутих клієнтів - це вже позитивний результат.
Збільшення частоти відвідувань клієнтів за допомогою попереднього запису на процедури.
Дуже важливий етап в збільшенні частоти відвідування клієнтів - це налагодити регулярну запис клієнтів на всі без винятку послуги салону краси. Попередній запис клієнтів на процедури цілком сприяє зниженню можливого ризику недоотримання прибутку в період активного спаду відвідування клієнтами вашого власного салону краси. Взагалі запис, яка планується заздалегідь на ті чи інші послуги дисциплінує всіх клієнтів і дає можливість керівництву салону краси планувати свій бюджет на наступні місяці, що значною мірою полегшує завдання наповнення салону краси.
Крім цього, повна попередній запис клієнтів на ті чи інші процедури цілком сприяє примноженню виручки і зводить до мінімуму вплив коливань сезонів. Для того, щоб це реально спрацював біля фахівців і адміністраторів салону необхідно обов'язково виробити звичку відразу після процедури пропонувати своєму клієнтові записуватися на наступний раз. Чим частіше вони будуть це пропонувати своїм клієнтам, тим вони швидше зможуть звикнути записуватися самостійно.
Організація в салоні краси різноманітних рекламних акцій.
Чому б вам всім своїм клієнтам не запропонувати маленькі скидочку на послуги в найбільш непопулярні дні та години. А для того, щоб стимулювати продаж комплексних процедур потрібно обов'язково розробити спеціальні знижки при покупці клієнтами курсу певних процедур. Також різноманітні сезонні знижки на зроблене не ходові процедури і товари в не сезон, думаємо будуть відмінним чином стимулювати продажі тих чи інших послуг.
Бронювання часу точного візиту.
Бронювання є послугою, призначеної для всіх постійних клієнтів, за допомогою якої можна показати як ви дбаєте і дорожите клієнтом. Послуга бронювання в тому полягає, що ви пропонуєте своєму постійному клієнту вибрати саме для нього підходяще час візиту і забронювати його аж на цілий рік вперед. Таким чином ви позбавляєте свого постійного клієнта від потреби постійно записуватися на ту чи іншу процедуру і чекати своєї черги.
Але, така послуга доступна тільки вашим постійним і лояльним клієнтам, оскільки якщо з яких-небудь причин клієнт не з'явиться в призначеної йому час, то ми вже не як не встигнемо записати на цей час іншого клієнта. Однак ми впевнені, що для цілковитого завоювання лояльності клієнта потрібно ризикнути, а з повним урахуванням того, що безумовно клієнту буде вкрай приємно потрапити в список найбільш лояльних і улюблених ваших клієнтів, то за допомогою такого ходу ви повністю завоюєте розташування даного клієнта.
Дисконтні картки.
Дуже потужним внутрішнім інструментом для залучення більшої кількості клієнтів є введення дисконтних карток, призначених для постійних клієнтів. Дисконтна система салону краси спрямована головним чином на стимулювання постійних клієнтів на покупку більшої кількості послуг. Однак при всьому цьому дисконтна система салону краси повинні бути грамотно і чітко прописана. Це може бути бонусно-накопичувальна або знижкова система. Картки дисконтні можуть бути як іменними, так і такими, які можуть передаватися іншим особам. Тут все залежить тільки від вашого особистого бажання. Картки дисконтні салону краси можуть видаватися як на певний строк, так і можуть бути з не обмеженим терміном дії. Однак в скоєно будь-якому з цих двох випадків, дана інформація повинна бути цілком доступна і цілком зрозуміла для клієнтів.
Передача клієнта з рук в руки.
Для кожного салону краси вкрай важливо, щоб клієнти, які у одного фахівця закінчили цикл послуг, потрапили б точно до іншого. Для грамотної внутрішньої реклами тих чи інших салонних косметичних процедур для клієнтів необхідно розробити преміальну спеціальну систему, при якій, якщо один досвідчений майстер порекомендує клієнту зробити ту чи іншу процедуру в іншого фахівця, і клієнт з радістю на це погодився, то той, хто порекомендував отримує непогані бонуси.
В такому випадку організувати облік вкрай важко, проте кінцевий результат того вартий. Ваше завдання - це розподілити всіх клієнтів по всьому салону краси, і тим самим збільшити виручку салону.
День Народження салону краси.
День народження вашого салону краси - це тільки лише суто ваше свято, це ще й свято всіх ваших клієнтів. Це торжество можна сміливо розглядати як відмінний елемент внутрішньої реклами. Саме в цей день потрібно грамотно організувати спеціальну презентацію, запросити всіх своїх постійних та в умовній ступеня постійних клієнтів, підготувати різноманітні сувеніри та подарунки, презентувати абсолютно нову продукцію і процедуру, розіграти різні знижки і піднести всім своїм постійним клієнтам дисконтні картки. Думаємо, що всім вашим постійним клієнтам буде приємно і цікаво провести цей день разом з вами, а це зможе збільшити лояльність клієнтів до вашого салону краси.
Привітання до Дня Народження ваших клієнтів.
Якщо вами запланований день народження салону краси, то чому ж ви ігноруєте дні народження всіх своїх клієнтів, заради яких ви і створили свій салон краси і які вам то і приносять дохід? Потрібно обов'язково завести картотеку клієнтів, в якій вказати точну дату народження кожного вашого постійного і не постійного клієнта. Маленька серія фірмових подарунків, безсумнівно зробить вам честь, і допоможе величезній кількості клієнтів полюбити ще більше ваш салон краси. Коли клієнт у вашому салоні краси залишив хоча б 100-200 доларів, чому б і йому не зробити маленький презентик? Думаємо, що всі без винятку клієнти будуть здивовані в приємному сенсі слова в свій день народження отримати щедрі і відкриті привітання від колективу обожнюваного салону краси.
Продаж депозитів.
Чому б вашим постійним клієнтам не запропонувати чудову послугу депозиту? Клієнт зможе внести певну грошову суму самому або всієї його (її) сім'ї, не замислюючись про оплату кожен раз при відвідуванні вашого салону краси. Це свого роду якась передоплата за наступні процедури. Така послуга цілком зміцнює довіру клієнтів до вашого салону краси і полегшує їм життя, що радувати абсолютно не може. Думаємо, така послуга при грамотному її піднесенні буде вкрай затребувана вашими постійним клієнтами. Крім цього, за наявною статистикою, клієнт набагато легше погоджується на здійснення не запланованих процедур, якщо у нього лежать гроші на депозитному рахунку від вашого салону краси.
Правильне оформлення тематичних куточків до різних свят.
Свята є істинною золотою жилою для всіх салонів краси. Під час перед святом завантаження салонів краси буває, за традицією, пікової, а іноді навіть доводиться відмовляти деяким клієнтам, оскільки у фахівців вже повний запис. Але якраз в цей період потрібно повністю активізуватися і не залишати своїх клієнтів без уваги і подарунків в такі дні - подарунки, квіти, бонуси, знижки - це все безпосередній атрибут кожного свята.
Вже ні для кого не є секретом, що в салоні краси потрібно продавати різноманітну роздрібну продукцію для домашнього застосування, для того, щоб позбавити свого клієнта від витрати дорогоцінного часу на пошук і грамотний підбір препаратів або косметики. Чому б даний підхід не використовувати в своїх цілях і не запропонувати своїм клієнтам варіанти подарунків для жінок, чоловіків, дітей, а також допомогти їм доглянути для себе і свого особистого виходу в світ духи, аксесуари і біжутерію?
Перелік всіх можливих подарунків просто нескінченний, від піротехніки дл фірмових краваток. Однак це має бути тільки ваш вибір - добре знаючи всіх своїх клієнтів, цілком радячись зі своїм персоналом, ви повинні вибрати саме той асортиментний набір, який вам буде ні як не соромно запропонувати всім своїм клієнтам. Для того, щоб це все виглядало оригінально і професійно досвідчені фахівці рекомендують одночасно з цим створити подарунковий постійний міні-магазин або куточок подарунків, де ви зможете реалізовувати різні подарунки до всіляких свят.
Пропозиція додаткових послуг.
При кожному записі клієнта на ту чи іншу процедуру адміністратор повинен пропонувати йому ще й додаткові послуги. Потрібно опрацювати заздалегідь весь перелік додаткових послуг, і при всьому цьому, потрібно враховувати факт того, що кожної конкретно взятої процедури підходить своя конкретна додаткова послуга, яка буде для вашого клієнта дуже актуальна. Величезна кількість адміністраторів бояться, що це абсолютно може не сподобається клієнтам, проте насправді, багато клієнтів позитивно ставляться до пропозиції скористатися додатковими супутніми послугами і в більшості випадків завжди погоджуються.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!