Отже продовжує наш шлях до створення грамотного маркетингового плану в салоні краси, який зможе зняти з вас головний біль ретельного планування самої маркетингової діяльності вперед аж на цілий рік і при цьому надасть унікальну можливість регулярного зростання. У даній статті ми з вами поговоримо про другий крок створення плану, тобто про оцінку поточного становища в вашому салоні краси.
На перший погляд може здатися, що це не особливо важливий і головний крок, про який вже все відомо. Ви ж про свій салон знаєте більше, ніж хто інший, і навіщо взагалі тоді витрачати свій дорогоцінний час на визначення існуючого поточного становища. Але саме в цьому полягає і сама проблема ..
Як в основному керівники салону краси оцінюють поточну ситуацію і становище, і до чого це може привести?
З боку керівників салону краси все оцінюється суб'єктивно, тобто зі своєю особистої точки зору і наявної грамотної позиції, до якої вони вже цілком звикли. Це називається - «Замилилося очей» і це трапляється з абсолютно кожним керівником бізнесу по закінченню деякого періоду часу. Просто хтось це цілком розуміє і береться рахувати свої особисті показники, а хтось і далі продовжує вірити і покладатися на виключно свою інтуїцію.
Щоб вам було простіше зрозуміти, наведемо елементарний приклад - як зазвичай починає розмірковувати середньо статистичний керівник або власник салону краси, коли йому кров з носа необхідно збільшити прибуток?
Керівник міркує так: «необхідно просто-напросто звернути свою увагу на залучення якомога більше нових клієнтів. Внаслідок чого потрібно збільшити бюджет на рекламу хоча-б на двадцять відсотків - це точно зможе дати позитивний результат ». І це насправді дає вагомий результат - кожен місяць додатково два нових клієнта.
Однак тут є один нюанс, на який наша увага не було спрямовано - це адміністратор салону краси, який, так би мовити «зливає» 9 з 10 дзвінків від клієнтів. І при збільшенні бюджету, спрямованого на рекламу на 20% через адміністратора до нас в салон «проривається» всього лише один з десяти клієнтів, які були згенеровані додатковою рекламою.
Однак цього, сам керівник салону краси, на превеликий жаль абсолютно не бачить ... оскільки адміністратор «Марія вкрай відповідальна і вона дуже старається» (правда все без винятку старання просто закінчуються, коли немає поруч керівника). І в кінцевому підсумку, керівник збільшує бюджет на рекламу, і отримує при цьому скоєно незначний приплив потенційних клієнтів. Тоді як звичайна зміна або грамотне навчання адміністратора здатне принести керівнику салону краси в кілька разів більше потенційних клієнтів без додаткових на те витрат.
Як можна гранично точно визначати своє поточне місцезнаходження в салоні краси?
Потрібно обов'язково орієнтуватися на показники і цифри, а ніяк не на особистісні відчуття. Необхідно вважати вся і все - тоді у вас з'явиться точне розуміння, що ж насправді відбувається в вашому салоні краси.
Головні показники, які вам на щоденній основі необхідно заміряти:
- Кількість ново прийшли до вас клієнтів.
- Кількість самих звернень (заходів і дзвінків в ваш салон краси).
- Кількість вже постійних ваших клієнтів, які відвідували ваш салон більше 3-х разів.
- Кількість повторних відвідувань клієнтів.
- Середні чеки по постійним та новим клієнтам.
Також є й додаткові показники, які рекомендовано заміряти після всіх вище перерахованих основних показників:
- Кількість клієнтів за рекомендаціями.
- Відсоток продажів косметичних товарів від загально взятій виручки.
- Точне співвідношення рівня продажів косметичних послуг за наявними підрозділам (косметологи, ногтевікі і перукарі)
- Точне співвідношення рівня продажів за наявними напрямками в підрозділах (наприклад, для стилістів-перукарів - це фарбування, відходи, товари і стиль).
Всіх вище перелічених показників вам цілком вистачить для того, щоб якомога точніше визначити поточний стан салону краси.
Всім удачі!
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!