ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як відкрити барбершоп з нуля: з чого почати

Как открыть барбершоп с нуля: с чего начать Сьогодні йде активне відродження чоловічих перукарень - барбершопов. Місце, де раніше творили брадобреи і цирульники, в корені відрізняється від жіночих залів. Тут панує зовсім інша атмосфера, повністю просякнута брутальністю і мужністю. Незважаючи на активне поява сучасних цірюлен, ніша є вільною, тому відкриття барбершопа при хорошому маркетингу може принести відмінний дохід і стати рентабельним проектом. Що потрібно для відкриття барбершопа? З якими підводними каменями ви можете зіткнутися? Як вибудувати клієнтоорієнтірованную модель бізнесу? Все це ви дізнаєтеся, прочитавши цю статтю.

Що потрібно щоб відкрити барбершоп

Попрацюйте над концепцією

Оскільки цільова аудиторія в цьому бізнесі - це чоловіки, які люблять чіткість і впорядкованість, концепція барбершопа повинна бути гранично простою і лаконічною. З самого порога повинен задаватися чоловічий тон. Це може бути оформлення в гаражному, революційному, брутальному, молодіжному, діловому стилі.

Отримайте необхідні ліцензії

Якщо ви хочете відкрити свій барбершоп, вам доведеться оформити ІП або ТОВ.

Реєстрація індивідуального підприємництва обійдеться дешевше. До того ж вимоги до ведення звітності менш суворі.

Щоб зареєструвати ТОВ, вам доведеться сплатити держмито і отримати дозвіл на створення юридичної особи, розробити статут компанії і установчі документи.

В обох випадках від власника бізнесу потрібен дозвіл Пожежної охорони і Росспоживнагляду на використання конкретного приміщення під барбершоп.

Виберіть місце розташування

Основна цільова аудиторія барбершопов - це чоловіки з достатком вище середнього, оскільки середній чек тут виявляється на порядок вище, ніж у звичайних перукарнях з чоловічим залом. Однак і рівень сервісу в сучасних цирюльнях набагато вище.

Портрет відвідувача такого закладу - чоловік 20-35 років з прогресивними поглядами на життя. У зв'язку з цим при відкритті такого бізнесу, як барбершоп, ставку краще робити на центральні райони міста і жваві вулиці з високою прохідністю. Коли ваш бізнес стане прибутковим, а бренд впізнаваним, можна відкрити філії в спальних районах і віддалених точках міста. Однак тут варто враховувати, що чим ближче до центру міста знаходиться заклад, тим орендна плата буде вище.

Закупити обладнання

Якщо ви твердо вирішили відкрити барбершоп, будьте готові до того, що доведеться закупити велику кількість меблів і устаткування. Мінімальний список включає в себе:

• Інструменти (небезпечні бритви, помазки, ножиці та ін.)
• Робочі місця (столи, клієнтські крісла, мийки, дзеркала)
• Стійку адміністратора
• Меблі в зоні очікування
• Шафки для робочого інвентарю
• Вітрини і стелажі
• Кулери
• Музичний центр
• Освітлювальне обладнання

Якщо ви хочете виділитися серед конкурентів, то економити на обладнанні не варто, особливо на інструментах - вони повинні бути кращої якості.

Найміть віртуозних майстрів

Як відкрити барбершоп з нуля без Барбер? Ніяк. Здебільшого саме по кваліфікації майстра клієнт приймає рішення, чи користуватися надалі послугами вашого салону. Хороший Барбер завжди має в арсеналі кілька модних стрижок, знає, як стильно оформити бороду, і не боїться працювати з небезпечними бритвами. Крім високої кваліфікації він повинен володіти і деякими важливими особистими якостями: умінням підтримати бесіду, бути ненав'язливим, дотримуватися чистоти на робочому місці, а також мати охайний зовнішній вигляд (без жіночої укладання, оформлених брів, накачаних губ і інших замашок, характерних для жінок).

Проведіть якісну маркетингову кампанію

Від хорошого маркетингу залежить багато чого. Для розкрутки бізнесу можна залучити популярних блогерів, чий стиль життя вписується в концепцію вашого проекту. Без додаткових вкладень тут не обійтися, однак вони окупляться великим потоком клієнтів, що бажають слідувати останнім трендам чоловічої моди. Як відкрити барбершоп максимально швидко, з мінімальними зусиллями і без головного болю? придбайте франшизу . Вам нададуть повністю готовий бізнес: не доведеться продумувати концепцію, оформлення залів та займатися безліччю інших морочливих справ.

Підводні камені

Підводні камені при відкритті барбершопа неминучі. Це може бути пов'язано з нестачею хороших майстрів, нерозвиненою культури барбершопа в вашому місті, конкуренцією з дешевими перукарнями за кутом та ін. Однак якщо брати до уваги всі можливі труднощі, то їх легко можна обійти стороною.

Як стати кращим для своїх клієнтів

Головне завдання будь-якого власника бізнесу, який вирішив відкрити барбершоп з нуля, - це стати №1 для своїх клієнтів. Досягають цієї мети лише одиниці. У більшості випадків це не виходить через відсутність або низької клієнтоорієнтованості.

Як її підвищити конкретно в цій сфері? В першу чергу зробіть сайт і встановіть функцію онлайн-запису. Обов'язково ведіть клієнтську базу, за допомогою якої ви зможете виявити найбільш лояльних і важливих клієнтів. Організуйте SMS- і email-розсилку, щоб оперативно сповіщати про акції, спецпропозиції, ділитися новинами, вітати зі святами.

Для виконання інших завдань ви можете використовувати різні сервіси та методи, а можете автоматизувати бізнес-процеси і задіяти всього одну програму - YCLIENTS . Спробуйте безкоштовно її функціонал в демо-версії і особисто переконаєтеся в колосальної економії часу і зручності. Проконсультуватися з фахівцем по роботі платформи ви можете по телефону 8-800-505-04-75.

Залучайте клієнтів через соціальні мережі

  • Публікуйте фотографії в стилі «до / після»: люди вибирають салон краси саме по роботах майстрів, інформуйте передплатників про нові акції та знижки.
  • Складіть контент-план. Головне - не відлякати потенційного покупця величезною кількістю постів, але і не дати йому забути про ваше існування. Оптимальна кількість постів - 3-5 в тиждень. Придумайте рубрики, які можуть бути цікаві передплатникам, і наповнюйте групу корисним контентом.
  • Найпростіший спосіб залучення клієнтів в салон краси - створення відкритого продає опитування в групі. Поцікавтеся, яка послуга потрібна вашим передплатникам прямо зараз. Подивіться результати опитування і напишіть кожному, хто проголосував. Запропонуйте невеликий бонус за участь і нагадайте про існуючі послуги.
  • Дайте можливість записатися на ваші послуги не виходячи з соціальної мережі. Дослідження, засновані на поведінці клієнтів 8000 найбільших салонів, показують, що клієнти, які віддають перевагу запис через соціальні мережі лояльніше записалися по телефону.

Пам'ятайте про те, що в соціальних мережах люблять спілкування і сама по собі група приносити натовпу клієнтів не буде. Але при правильному підході і активній взаємодії з передплатниками ви досягнете хороших результатів.

Продумайте систему бонусів та абонементів

Люди обожнюють економити і отримувати послуги за зниженою ціною. Скористайтеся цим! Швидко залучити клієнтів в салон краси можна за допомогою:

  • Добре продуманою бонусної системи. Включіть фантазію або скористайтеся одним з перевірених методів. Пропонуйте накопичення бонусів за відвідування салону або робіть знижку при покупці від певної суми. Найпопулярніша система: безкоштовна 4-а, 5-а, 6-а стрижка або будь-яка інша послуга.
  • Бонусів за залучення друзів. Багато салонів практикують реферальную систему: привів друга - отримав хорошу знижку. Так ви зможете підтримати стосунки зі старими клієнтами і отримати нових.
  • Вигідних абонементів. Дозвольте вашим клієнтам разом придбати, наприклад, 5 походів до косметолога з хорошою знижкою. Або підберіть будь-який інший варіант. Головне, щоб ціна на абонемент була трохи нижче, ніж вартість 5 відвідувань косметолога окремо.

Дарувати бонуси можна і без особливого збитку для вашого бюджету. Милі шоколадки з фірмовим дизайном, пляшка хорошого алкоголю до дня народження клієнта або будь-який інший приємний подарунок теж допоможуть створити про вас гарне враження і привернути покупців.

CRM-системи допомагають визначити ключових клієнтів, нагадують про наближення днях народження і дають можливість автоматизувати облік абонементів і сертифікатів.

Деякі CRM мають вбудовану гнучку програму лояльності, яка дозволяє ввести бонусну, дисконтну або реферальную систему, щоб мотивувати клієнтів відвідувати частіше і витрачати більше.

Задіюйте перехресну рекламу

Спробуйте запропонувати взаємозалік компаніям, які цікавлять вашу цільову аудиторію. Відвідувачі салонів краси з високою часткою ймовірності ходять в:

  • спортивні центри і фітнес-клуби;
  • косметичні магазини;
  • бутики з модним одягом.

Ця ідея для залучення клієнтів в салон краси ще ніколи не давала збій. Додайте свої візитки, буклети або каталоги в офісах цих компаній і чекайте позитивного результату. Натомість обов'язково рекламуйте своїх партнерів.

Пропонуйте нові послуги

Здається, що салони краси вже не можуть запропонувати нічого нового, проте це не зовсім так. Спробуйте звернутися до світових практик або вдосконалити те, що вже вмієте. Ваше головне завдання - виробити потужний унікальна торгова пропозиція, щоб клієнти йшли саме до вас, а не до когось іншого.

Найпростіші способи знайти нову послугу:

  • Професійно розвиватися, відвідувати курси та тренінги.
  • Їздити в інші країни або дивитися відеоблог мандрівників.
  • Спілкуватися з фахівцями зі своєї області діяльності.

Всі ці способи практично не вимагають додаткових вкладень, зате можуть подарувати вам масу потенційних клієнтів. Головне - підготуватися до напливу відвідувачів, навчити персонал і замислитися над установкою автоматичних систем для допомоги бізнесу. В іншому випадку можна не впоратися з потоком клієнтів і викликати їх обурення.

Що потрібно щоб відкрити барбершоп?

Не менш важливо в роботі врахувати всі формальні вимоги, від вибору форми власності до дотримання санітарно-гігієнічних норм. Розглянемо, що не можна випустити з виду при відкритті барбершопа.

Вибір форми власності

Приватний підприємець (ФОП) або товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ)?

Згідно із законом ТОВ - засноване одним або більше засновниками юридична особа, статутний капітал якого розділений на частини, розмір яких встановлюється статутом. ПП - підприємство, засноване одним або кількома учасниками на основі їх приватної власності.

При веденні бізнесу можуть виникнути майнові ризики і реальна матеріальна відповідальність. Саме організаційно-правова форма встановлює, як саме розподіляється відповідальність між учасниками юридичної особи. Тема законодавчого оформлення і оподаткування досить серйозна, ми рекомендуємо звернутися до фахівців за більш детальною консультацією.

Грамотний підхід до оформлення і ведення вашого бізнесу допоможе мати стабільний прибуток, оптимізовані витрати і спокійний сон.

Відмінний спосіб отримати практичний готовий бізнес - відкрити барбершоп по франшизі. У цьому випадку ваша задача правильно впровадити і підтримувати вже готове рішення. Вам не доведеться відкривати барбершоп з нуля, ви отримуєте продуманий до дрібниць бізнес: від інтер'єру закладу до контактів постачальників, програм навчання майстрів і інструменти для ведення та автоматизації бізнесу. Франшизи найчастіше включають в себе безкоштовну юридичну підтримку і допомогу у веденні бізнесу. Внесок - від $ 5 000.

Нормативи роботи барбершопа

  • Для відкриття барбершопа необхідно отримати дозвільні документи на відкриття підприємства індустрії краси. Якщо вибране вами приміщення відповідає всім нормам і вимогам, що пред'являються контролюючими органами і не вимагає перепланування, то Вам достатньо отримати письмовий висновок в районній СЕС (санітарно-епідеміологічна станція) про можливість розміщення барбершопа в цьому приміщенні.
  • Переконайтеся, що ви дотримуєтеся вимоги по пожежної безпеки. Згідно із законодавством, адміністрація кожної організації повинна розробити інструкції про дотримання заходів пожежної безпеки. Всі співробітники в обов'язковому порядку повинні пройти інструктаж про дотримання заходів пожежної безпеки в залежності від специфіки своєї роботи. Обов'язковою умовою дотримання заходів пожежної безпеки є наявність табличок із зазначеним номером телефону пожежної охорони.

Після того, як вам дали дозвіл на діяльність і ви почали працювати, слід знати, що діяльність будь-якого підприємства індустрії краси будуть контролювати не тільки описані вище служби, а й такі організації як товариство із захисту прав споживачів, інспекція з охорони праці, податкова інспекція і інші. Радимо своєчасно контролювати всі організаційні питання для спокійної роботи.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2029_ik
Безкоштовна доставка! Широка колірна гамма. Кераміка в 2 кольорах на...
Від 30 763 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. FL_barber_elite_econom
Безкоштовна доставка! В наявності. Колір: коричневий, чорний.
19 000 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. AA_vm_728
колір на вибір. висота: 200 см; ширина: 75 см; глибина:...
4 988 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Металічний корпус; Додаткові бічні полиці для збільшень робочої поверхні; Маневрена...
2 515 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber