ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як підвищити прибутковість салону краси?

Вони гарні, перш за все, тим, що вони дуже затребувані.

Все фарбуються, стрижуться, відвідують косметологів, роблять манікюр.
Значить все в порядку? Варто тільки відкрити салон, взяти на роботу перукарів, косметологів, манікюрниці, і всі питання вирішаться в один раз. Клієнти завжди є і непогані доходи? Але, насправді не все так прекрасно, як може здатися на перший погляд.

А що не так? Чому програє салон краси, який працює тільки на рутинних послуги? Постараємося вам відповісти на це питання.

1. Головний недолік цієї схеми роботи, це той, що такі послуги все роблять.

У клієнта широкий вибір. Поряд з вашим салоном краси, таки ще може бути десять, і всі вони надають точно такі послуги. Ви повинні вступати в гостру конкуренцію з сусідами за клієнтів.
З цієї причини, багато власників салонів проводять спеціальні акції, знижують ціни за послуги. Все це робиться з метою заманити клієнта до себе, до свого салон краси.

Якщо у вас щось трапиться - наприклад, відключили світло або прихворів майстер, то клієнт не залишиться в безвихідному становищі, він просто перейде в інший салон.

2. Для того, щоб залучити до себе в салон хороших майстрів, власники йдуть на те, що оплачують їм високі відсотки від наданих послуг.

Існують такі салони, де майстрам виплачують до 70% від касової виручки. При цьому, будь-який майстер розуміє, що тільки від нього залежить відвідуваність клієнтів салону, що додає не мало проблем власникам.

3. Напевно, не потрібно нагадувати, що будь-який салон платить оренду, закуповує матеріали, сплачує за воду, газ, світло і т.д. У тому випадку, якщо власник виплачує майстрам високі зарплати, напрошується питання - а що має власник? Відповідь, напевно, зрозумілий всім - ледве зводить кінці з кінцями. І тут вже не може йти навіть мови про те, що салон буде розвиватися і отримувати гарний прибуток.

Рентабельність таких салонів складе не більше 10-12%.

Отже, підводимо підсумки.
Що характеризує рутинні послуги:

1. Висока конкуренція.
2. Залежність від матера.
3. Низька прибуток салону.

Що робити?

Головне, що потрібно зробити - це робити спроби надання послуг відмінних від інших салонів.
Ця відмінність може полягати в рекламі, стилі, дизайні та ін. Зараз ми не будемо зачіпати такі аспекти. Це все дає комерційний ефект, але послуги все одно залишаться рутинними. Їх недолік колишній, хоч і не так яскраво буде проявлятися.

Багато власників салонів це розуміють і вводять додаткові послуги. Наприклад, солярій. За останні 2 роки, проти соляріїв пішла сильна атака, і їх рентабельність істотно знизилася. Більш того, їх наявністю в салонах сьогодні вже нікого не можна здивувати.
Мені здалося цікавим розвивати методи апаратної косметології. У неї цілий ряд переваг і дозволяє ефективно боротися за клієнта. Останні досягнення в області апаратної косметології - прессотерпія, ендермологія, корекція фігури методом ультразвукової кавітації, радіочастотний ліфтинг, епіляція.

Такі послуги практично позбавлені всіх недоліків, які притаманні рутинним послуг. Мало у кого по сусідству є такі послуги. А це означає, що ваш клієнт не матиме вибір, і він звернеться за послугами тільки до вашого салону, тому як їхати далеко йому буде незручно. Плюс, на порядок знизиться залежність від майстра. Більш того, самі фахівці будуть прагнути працювати саме в вашому салоні, більш оснащеному. Зменшиться також і частка зарплати в обороті вашого салону. Вона складе не 50-70%, а 15-25%, а рентабельність збільшиться до 35%.

Отже, підводимо підсумки .
Головні характеристики апаратних послуг це:

1. Низька конкурентність
2. Низька залежність від майстра
3. Високий прибуток салону.

Недолік тільки один - вкладення великої суми грошей для салону краси. Вона може коливатися від 10 000 до 40 000 євро і вище. Треба відзначити, що не завжди великі вкладення окупаються також добре, як середні. Мені здається, що краще придбати косметичний обладнання середньої цінової категорії - від 15 000 до 20 000 євро. Такі вкладення досить швидко окупаються - від 4 місяців до року.
Ті косметологічні апарати, ціна яких 40 000 євро і вище менш рентабельні, тому що ціна процедур на них точно така, як і на апаратах середньої вартості. Потрібно також розуміти, що дуже часто ви платите за Бренд, при точно такій якості.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber