Вони гарні, перш за все, тим, що вони дуже затребувані.
Все фарбуються, стрижуться, відвідують косметологів, роблять манікюр.
Значить все в порядку? Варто тільки відкрити салон, взяти на роботу перукарів, косметологів, манікюрниці, і всі питання вирішаться в один раз. Клієнти завжди є і непогані доходи? Але, насправді не все так прекрасно, як може здатися на перший погляд.
А що не так? Чому програє салон краси, який працює тільки на рутинних послуги? Постараємося вам відповісти на це питання.
1. Головний недолік цієї схеми роботи, це той, що такі послуги все роблять.
У клієнта широкий вибір. Поряд з вашим салоном краси, таки ще може бути десять, і всі вони надають точно такі послуги. Ви повинні вступати в гостру конкуренцію з сусідами за клієнтів.
З цієї причини, багато власників салонів проводять спеціальні акції, знижують ціни за послуги. Все це робиться з метою заманити клієнта до себе, до свого салон краси.
Якщо у вас щось трапиться - наприклад, відключили світло або прихворів майстер, то клієнт не залишиться в безвихідному становищі, він просто перейде в інший салон.
2. Для того, щоб залучити до себе в салон хороших майстрів, власники йдуть на те, що оплачують їм високі відсотки від наданих послуг.
Існують такі салони, де майстрам виплачують до 70% від касової виручки. При цьому, будь-який майстер розуміє, що тільки від нього залежить відвідуваність клієнтів салону, що додає не мало проблем власникам.
3. Напевно, не потрібно нагадувати, що будь-який салон платить оренду, закуповує матеріали, сплачує за воду, газ, світло і т.д. У тому випадку, якщо власник виплачує майстрам високі зарплати, напрошується питання - а що має власник? Відповідь, напевно, зрозумілий всім - ледве зводить кінці з кінцями. І тут вже не може йти навіть мови про те, що салон буде розвиватися і отримувати гарний прибуток.
Рентабельність таких салонів складе не більше 10-12%.
Отже, підводимо підсумки.
Що характеризує рутинні послуги:
1. Висока конкуренція.
2. Залежність від матера.
3. Низька прибуток салону.
Що робити?
Головне, що потрібно зробити - це робити спроби надання послуг відмінних від інших салонів.
Ця відмінність може полягати в рекламі, стилі, дизайні та ін. Зараз ми не будемо зачіпати такі аспекти. Це все дає комерційний ефект, але послуги все одно залишаться рутинними. Їх недолік колишній, хоч і не так яскраво буде проявлятися.
Багато власників салонів це розуміють і вводять додаткові послуги. Наприклад, солярій. За останні 2 роки, проти соляріїв пішла сильна атака, і їх рентабельність істотно знизилася. Більш того, їх наявністю в салонах сьогодні вже нікого не можна здивувати.
Мені здалося цікавим розвивати методи апаратної косметології. У неї цілий ряд переваг і дозволяє ефективно боротися за клієнта. Останні досягнення в області апаратної косметології - прессотерпія, ендермологія, корекція фігури методом ультразвукової кавітації, радіочастотний ліфтинг, епіляція.
Такі послуги практично позбавлені всіх недоліків, які притаманні рутинним послуг. Мало у кого по сусідству є такі послуги. А це означає, що ваш клієнт не матиме вибір, і він звернеться за послугами тільки до вашого салону, тому як їхати далеко йому буде незручно. Плюс, на порядок знизиться залежність від майстра. Більш того, самі фахівці будуть прагнути працювати саме в вашому салоні, більш оснащеному. Зменшиться також і частка зарплати в обороті вашого салону. Вона складе не 50-70%, а 15-25%, а рентабельність збільшиться до 35%.
Отже, підводимо підсумки .
Головні характеристики апаратних послуг це:
1. Низька конкурентність
2. Низька залежність від майстра
3. Високий прибуток салону.
Недолік тільки один - вкладення великої суми грошей для салону краси. Вона може коливатися від 10 000 до 40 000 євро і вище. Треба відзначити, що не завжди великі вкладення окупаються також добре, як середні. Мені здається, що краще придбати косметичний обладнання середньої цінової категорії - від 15 000 до 20 000 євро. Такі вкладення досить швидко окупаються - від 4 місяців до року.
Ті косметологічні апарати, ціна яких 40 000 євро і вище менш рентабельні, тому що ціна процедур на них точно така, як і на апаратах середньої вартості. Потрібно також розуміти, що дуже часто ви платите за Бренд, при точно такій якості.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!