ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як створити маркетинговий календар салону краси.

Как создать маркетинговый календарь салона красоты. Ми з вами продовжуємо розмову про створення грамотного маркетингового плану салону краси і поступово переходимо до найбільш цікавої теми - до безпосереднього складання ретельного плану дій. І в даній статті ми вам розповімо, яким же саме чином найкраще підходити до вирішення даної важливого завдання ..

Отже, приступимо ...
Кожен маркетинговий план салону краси, так само як і цілком маркетинг цього закладу, ділиться на такі ось блоки.

1. Визначення потенційного клієнта.
2. Обов'язкове залучення його уваги (точна генерація заходів клієнта в салон краси і поки дзвінків від тих же самих клієнтів).
3. Конвертація постійних і нових клієнтів (вчинення першої покупки послуги або товару і здійснення подальших).
4. Утримання потенційного клієнта.

На підставі даних блоків і будується вся маркетингова діяльність і активність вашого салону краси. Виділенням всіх вище перерахованих блоків ви в рази спрощуєте собі задачу і надалі розбиваєте одну задачу на величезну кількість дрібніших підзадач. І при всьому цьому такий розподіл здійснюється до тих самих пір, поки вами не будуть отримані конкретні дії, які можна вже сміливо вносити в сам маркетинговий календар.

Як же саме формується маркетинговий точний календар в кожному салоні краси?
Щоб із загального набору інструментів маркетингу отримати грамотний маркетинговий календар, потрібно обов'язково:
1. Розділити кожен блок плану на кілька міні планів.
2. Розбити кожен з міні планів на конкретизований набір дій.
3. Кожна дія внести в сам маркетинговий календар.

Ну а зараз давайте зробимо найперший крок і подивимося конкретно на які саме міні плани можна розділити кожен з блоків грамотного маркетингового плану. Ми впевнені, це вам дуже допоможе не тільки створити конкретний маркетинговий план, але і точно систематизувати всі наявні інструменти маркетингу, які ви знаєте і застосовуєте.

Поділяємо наявний маркетинговий план на міні плани для створення точного маркетингового календаря.
План визначення постійного потенційного клієнта:
- План по асортименту наявних послуг і товарів.
- План по точному вибору ніші і створення свого міцного конкурентної переваги.

План залучення нового клієнта:
- Грамотний план по рекламі (зовнішня реклама, інтернет, розсилки, ЗМІ).
- План по партнерським відносинам і співпраці.
- План по стимулюванню більшого числа рекомендацій.
- План по різноманітним виставкам.
- План по промоушену.
- План по публікаціям.
- План по подальшому налагодженню важливих зв'язків.

План з конвертування ваших потенційних клієнтів в реальних:
- План з просування салону краси в мережі Інтернет.
- План по роботі з клієнтами.
- План за наявними перехресним продажам (upsell, crosell).
- План по мерчендайзингу.
- План по роботі з працюючими у вас адміністраторами.
- План по утворенню цінової політики.

План по утриманню якомога більшої кількості клієнтів:
- Грамотний план по утриманню якомога більшої кількості клієнтів.
- План по існуючій системі лояльності.
- План по поверненню клієнта.
- План по виміру і контролю.
- План по своєму особистому навчання.

Всім удачі!

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber