ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Як збільшити ефективність реклами за рахунок правильно і грамотно обраної цільової аудиторії.

Как увеличить эффективность рекламы за счет правильно и грамотно выбранной целевой аудитории. Ми з вами продовжуємо цикл цікавих і пізнавальних статей про ефективну рекламу і маркетинг. І наша наступна частина пазла, яку ви обов'язково повинні враховувати, коли цілком займаєтеся рекламою - це ваші клієнти, тобто цільова аудиторія.

Основна мета, яку ви неодмінно повинні переслідувати, даючи рекламу: у клієнта має виникнути відчуття - що це саме для мене!

Приклад.

1. Ви даєте рекламу у вигляді - «Стріжём тільки чоловіків». Сама реклама непогано працює, так як ви спеціалізувалися тільки на чоловіках. Але все ж, кінцевий результат не дуже то і хороший. Тоді, наприклад, ви дивитеся в свою базу потенційних і постійних клієнтів і там бачите, що більшу частину коштів у вас залишають саме чоловіки брюнети. Ага, все таки знайшли! Тепер ви зможете давати іншу рекламу - «Стріжём тільки чоловіків брюнетів». Тим самим ви збільшує відгуки на свою рекламу (вона тепер стала найбільш спеціалізована) і знижуєте тим самим вартість самого залучення (брюнетів набагато менше, ніж, взагалі чоловіків).

Сенс - ваш клієнт повинен обов'язково побачити, як можна більше ознак, що відносяться власне до нього (О, це підходить саме для мене!).

Зрозумійте одне - ви собі ніяк не можете дозволити ісстрачівать грошові кошти на рекламу всім підряд! Чим буде конкретніше спрямованість вашої реклами, тим, повірте, ефекту буде більше, а тим самим і нових клієнтів у вашому салоні також стане більше.

Кожне конкретне пропозиція розрахована на свою групу клієнтів, яка його відрегулює найкраще.

Прімер.1. Якщо ви хочете всім своїм клієнтам запропонувати нові дорогі послуги і поширюєте флаєри в бідних районах міста, то на успіх ви можете ніяк не розраховувати.

На кого саме необхідно направляти свою рекламу?

Величезна кількість салонів краси себе позиціонує, як «салон краси для всіх». І що ж в даному випадку виходить, ви змушені для всіх давати рекламу? І виходить просто бездумна трата коштів. Набагато ефективніше подивитися на свою реальну базу клієнтів і виділити там групу, яка вашому салону краси приносить найбільше грошей (повірте нам, така група у всіх без винятку салонів краси є .. а краще це прямо зараз і перевірте на своєму особистому досвіді). Далі потрібно дивитися на цю групу клієнтів і виділяти у них все загальні ознаки. А далі давайте вже рекламу тільки для людей, з даними ознаками.

Наприклад, можливо подивившись на свою базу клієнтів і з неї виділити:

1. Всі інтереси клієнтів (вишивання, рибалка).

2. Їх реальні відмінності від всіх інших людей (зайву вагу, носить окуляри).

3. Різні демографічні дані (рівень доходу, сімейний стан, вік і так далі).

А далі вже все ці відмінні риси можна сміливо застосовувати в своїй рекламі - в пропозиціях, в аудиторії клієнтів, на яку ви власне і орієнтуєтеся, і, звичайно ж, в методах, якими ви користуєтеся, щоб дістати їй своє вигідну пропозицію.

Прімер.1. Величезне число ваших клієнтів є фанатами знаменитого актора - Дмитра Нагієва. Ви створюєте унікальну пропозицію - стрижка, як у Дмитра Нагієва. І розміщуєте дана пропозиція в газеті, де розташоване інтерв'ю з актором. Або лунає флаєри в місці збору «Фан клубу» Дмитра Нагієва.

А що Жеда в разі, якщо немає хорошої бази постійних клієнтів?

Тоді можете застосувати такий ось прийом - відштовхніть тих людей, яких ви в своєму салоні краси просто не хочете бачити, щоб залучити, тих, які вам реально необхідні. Іншими словами це можна назвати - знайдіть свою реальну нішу, тобто свою унікальну концепцію.

Прімер.1. Вкрай важливий момент - у нас не салон краси. У Chop-Chop вам Ніяк не будуть по п'ять разів мити голову і ні в якому разі не стануть стрибати навколо вас протягом 1,5 годин.

І ви думаєте, що це все ?! Ні ... Насправді ж, сама ефективність всіх наявних маркетингових стратегій у величезній мірі безпосередньо залежить від ще однієї вкрай важливою і величною складової. Якщо її не буде, тоді ви ризикуєте багато коштів витратити просто даремно і так і не добитися впровадження всіх нових і важливих інструментів. Ми маємо на увазі ретельний контроль і точне вимірювання всіх отриманих результатів.

Всім удачі і процвітання вашого салонного бізнесу!

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber