Дохід салону краси повністю пов'язаний з кількістю відвідувачів. У цьому питанні важливу роль відіграє не тільки кількість нових клієнтів. Важливим завданням є утримання і повернення наявних клієнтів, адже вони приносять основний прибуток.
З якої причини йдуть клієнти?
Щоб зрозуміти, як повернути втрачених клієнтів потрібно дізнатися, чому вони перестали відвідувати салон краси і тоді вживати необхідних заходів.
Найпопулярніші причини:
- Недостатньо ввічливе спілкування адміністратора по телефону;
- Неякісне обслуговування в салоні;
- Низький рівень послуг, що надаються;
- Неякісні консультації з підбору послуг або коштів;
- Відкриття салону поблизу;
- Перехід майстра в інший салон;
- Ігнорування або відсутність зв'язку від клієнтів.
З усіма цими проблемами може зіткнутися навіть хороший салон краси. Перш, ніж буде зрозуміла причина і способи повернення клієнта, багато хто вже покинуть салон краси і відправляться до конкурентам.
Способи повернення пішов клієнта
- Придумати декілька варіантів спеціальних пропозицій. Кожен пішов клієнт має свою причину. Хтось був незадоволений сервісом, хтось знайшов інший салон поблизу, з ким-то грубо спілкувався адміністратор.
На даному етапі необхідно провести дослідження і просити пішли клієнтів про реальні причини відходу. Робити все навмання - це спосіб потрапити пальцем в небо і отримати неправильні результати, які не допоможуть повернути клієнтів. Власники салону краси на всі 100% впевнені в тому, що знають своїх клієнтів і без всяких опитувань, але практика показує, що це не так.
Залежно від причин і асортименту послуг потрібно продумати спеціальні пропозиції - знижки, бонуси, подарунки, які допоможуть залучити клієнтів в салон.
Якщо клієнтові не сподобалася робота майстра, то потрібно запропонувати йому звернутися до іншого майстра зі знижкою. Це допомагає повернути клієнтів.
- Визначити, хто є втраченими клієнтами і якими послугами вони користувалися. Якщо в салоні краси є спеціальні сервіси і бази даних клієнтів, то можна подивитися, хто з клієнтів давно не приходив, і якими послугами користувалися ці втрачені клієнти.
Якщо відсутня система, то доведеться все робити вручну. Також важливо знати, які саме клієнтів потрібно повертати в салон. У всякому разі, рекомендується це знати, в яких послугах зацікавлені клієнти, щоб зробити їм правильна пропозиція.
- Повернення клієнтів. Далі йдуть безпосередньо спроби повернення клієнтів. Можуть використовуватися різні техніки, які можуть застосовуватися в різних поєднаннях:
- Телефонний дзвінки;
- Розсилка повідомлень на телефон;
- Розсилка по електронній пошті;
- Ремаркетінг.
Найкращий варіант - це подзвонити клієнтові і особисто дізнатися, що сталося. У такому випадку важливо, щоб той, хто телефонує мав навички спілкування по телефону, обробки заперечень і продажів.
Під час такої розмови співробітник зможе точно визначити причину відходу і зрозуміти способи повернення клієнта.
Також можна спробувати зробити розсилку по всім минулим клієнтам і запропонувати їм відвідати салон, скориставшись пропозиціями.
Паралельно з вище зазначеними методами можна використовувати ремаркетинг. Така реклама в соціальних мережах і на інших сайтах з'являється у тих, хто вже відкривав сайт салону краси. В даний час такий вид реклами вважається найефективнішим.
Нею повинна займатися людина, яка знає як налаштувати ремаркетинг і вміє застосовувати базу пішли клієнтів. У такому випадку люди будуть час від часу бачити рекламу під час перегляду соціальних мереж і різних сайтів. Тут важливо не переборщити і не атакувати відразу людини по всіх флангах.
Що потрібно зробити, щоб клієнти не йшли?
Важливо не як повернути старих клієнтів, а як не дати їм піти. Для зниження кількості втрачених клієнтів і збільшення кількості, постійних потрібно робити наступні кроки:
- Вести облік клієнтів. Якщо акуратно ведуться картки клієнта, то потрібно застосовувати індивідуальний підхід до кожного клієнта і стежити, щоб клієнти не губилися. Це буде великий крок у бік успіху;
- Нагадування про попередніх записах. Це дозволить знизити кількість неявок за попереднім записом. Деяким клієнтам буде ніяково прийти повторно в салон краси, якщо вони забули прийти на вказаний прийом;
- Програма лояльності. Вона включає надання карт постійних клієнтів і подарункових сертифікатів. Ці способи перевірені багато разів і довели свою ефективність щодо утримання клієнтів;
- Регулярний збір і аналіз відгуків клієнтів. Крім позитивних моментів варто звертати увагу на те, що їм не сподобалося і що можна було б покращити. Далі можна оповіщати клієнтів індивідуально про те, що їх відгук був врахований і салон завдяки йому стане краще.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!