ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Яким повинен бути стандарт адміністратора салону краси?

Яким повинен бути стандарт адміністратора салону краси?

Каким должен быть стандарт администратора салона красоты? Ніхто не стане сперечатися з тим, що від якості роботи адміністратора салону краси залежить успішний розвиток заклад. Справа в тому, що на цьому співробітника лежать досить відповідальні завдання - прийом дзвінків, зустріч клієнта, спілкування з ним і т.п. Саме менеджер формує перше і наступне враження про заклад, відповідно на цю посаду повинен займати професіонал. Від комунікативних навичок і кваліфікації залежить, чи прийде клієнт повторно в салон краси. Тому необхідно чітко прописати стандарти обслуговування для адміністратора в цій сфері.

За допомогою адміністратора в закладі створюється атмосфера, яка безпосередньо впливає на імідж салону краси. Людина повинна бути доброзичливий, привітний, ввічливий і компетентний в робочих питаннях. Він повинен також знати всі слабкі і сильні сторони салону краси, марки на якій працюють фахівці, і вміти швидко вирішувати виникаючі проблеми і питання.

Перед тим, як призначити когось на цю посаду працівник зобов'язаний пройти навчання, щоб вміти відповідати на запитання відвідувачів і справлятися зі складними ситуаціями. Від того наскільки адміністратор професійно працює, залежить перетворитися чи звичайний відвідувач в постійного клієнта.

При складанні стандартів обслуговування для адміністратора необхідно вказати наступні пункти:

1. За яким рахунком гудка необхідно відповідати на дзвінок.

2. Знаком з формою вітання, інформацією, яку потрібно повідомити клієнту в кожній ситуації, і те, що вказувати по телефону не варто.

3. Перелік питань, за якими адміністратор може консультувати майстра.

4. Як правильно закінчувати спілкування з клієнтом і сформувати гарне враження про салон.

Додатково до всього грамотний фахівець повинен чітко знати всі переваги і недоліки фахівців, що працюють в салоні краси. Так адміністратору вдасться підібрати для клієнта майстри, який буде повністю відповідати його запитам. Администартор повинен з усім розумінням ставиться до відвідувача, цікавитись тим, який результат очікує отримати клієнт.

Не варто заводити клієнтів в оману і не погоджуватися на надання послуг, які не дадуть бажаного ефекту. Так як в більшості випадків адміністратор вибирає фахівця, він обов'язково повинен знати що саме клієнт очікує від процедури і з огляду на це, варто вирішити, якого майстра краще запропонувати.

Якщо відвідувач сам вибере собі майстра або послугу і результат його не задовольнить, він стане розповідати всім своїм знайомим про те, що в салоні краси фахівці недостатньо компетентні і не справляються з своєю роботою. Тому адміністратор повинен вміти направляти відвідувачів

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!

Товари згадані в статті
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Підйомник гідравлічний з функцією блокування; база квадратна хромована; підлокітники з...
0 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2020_ik
Безкоштовна доставка. Широка палітра кольорів. Кераміка на вибір.
Від 19 866 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
5 ящиків, 2 тримачі для фена; Матеріал: пластик; Ширина: 32...
0 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber