ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Яким повинен бути стандарт адміністратора салону краси?

Каким должен быть стандарт администратора салона красоты? Ніхто не стане сперечатися з тим, що від якості роботи адміністратора салону краси залежить успішний розвиток заклад. Справа в тому, що на цьому співробітника лежать досить відповідальні завдання - прийом дзвінків, зустріч клієнта, спілкування з ним і т.п. Саме менеджер формує перше і наступне враження про заклад, відповідно на цю посаду повинен займати професіонал. Від комунікативних навичок і кваліфікації залежить, чи прийде клієнт повторно в салон краси. Тому необхідно чітко прописати стандарти обслуговування для адміністратора в цій сфері.

За допомогою адміністратора в закладі створюється атмосфера, яка безпосередньо впливає на імідж салону краси. Людина повинна бути доброзичливий, привітний, ввічливий і компетентний в робочих питаннях. Він повинен також знати всі слабкі і сильні сторони салону краси, марки на якій працюють фахівці, і вміти швидко вирішувати виникаючі проблеми і питання.

Перед тим, як призначити когось на цю посаду працівник зобов'язаний пройти навчання, щоб вміти відповідати на запитання відвідувачів і справлятися зі складними ситуаціями. Від того наскільки адміністратор професійно працює, залежить перетворитися чи звичайний відвідувач в постійного клієнта.

При складанні стандартів обслуговування для адміністратора необхідно вказати наступні пункти:

1. За яким рахунком гудка необхідно відповідати на дзвінок.

2. Знаком з формою вітання, інформацією, яку потрібно повідомити клієнту в кожній ситуації, і те, що вказувати по телефону не варто.

3. Перелік питань, за якими адміністратор може консультувати майстра.

4. Як правильно закінчувати спілкування з клієнтом і сформувати гарне враження про салон.

Додатково до всього грамотний фахівець повинен чітко знати всі переваги і недоліки фахівців, що працюють в салоні краси. Так адміністратору вдасться підібрати для клієнта майстри, який буде повністю відповідати його запитам. Администартор повинен з усім розумінням ставиться до відвідувача, цікавитись тим, який результат очікує отримати клієнт.

Не варто заводити клієнтів в оману і не погоджуватися на надання послуг, які не дадуть бажаного ефекту. Так як в більшості випадків адміністратор вибирає фахівця, він обов'язково повинен знати що саме клієнт очікує від процедури і з огляду на це, варто вирішити, якого майстра краще запропонувати.

Якщо відвідувач сам вибере собі майстра або послугу і результат його не задовольнить, він стане розповідати всім своїм знайомим про те, що в салоні краси фахівці недостатньо компетентні і не справляються з своєю роботою. Тому адміністратор повинен вміти направляти відвідувачів

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!

Товари згадані в статті
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Підйомник гідравлічний з функцією блокування; база квадратна хромована; підлокітники з...
0 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2020_ik
Безкоштовна доставка. Широка палітра кольорів. Кераміка на вибір.
Від 21 025 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
5 ящиків, 2 тримачі для фена; Матеріал: пластик; Ширина: 32...
0 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber