Ніхто не стане сперечатися з тим, що від якості роботи адміністратора салону краси залежить успішний розвиток заклад. Справа в тому, що на цьому співробітника лежать досить відповідальні завдання - прийом дзвінків, зустріч клієнта, спілкування з ним і т.п. Саме менеджер формує перше і наступне враження про заклад, відповідно на цю посаду повинен займати професіонал. Від комунікативних навичок і кваліфікації залежить, чи прийде клієнт повторно в салон краси. Тому необхідно чітко прописати стандарти обслуговування для адміністратора в цій сфері.
За допомогою адміністратора в закладі створюється атмосфера, яка безпосередньо впливає на імідж салону краси. Людина повинна бути доброзичливий, привітний, ввічливий і компетентний в робочих питаннях. Він повинен також знати всі слабкі і сильні сторони салону краси, марки на якій працюють фахівці, і вміти швидко вирішувати виникаючі проблеми і питання.
Перед тим, як призначити когось на цю посаду працівник зобов'язаний пройти навчання, щоб вміти відповідати на запитання відвідувачів і справлятися зі складними ситуаціями. Від того наскільки адміністратор професійно працює, залежить перетворитися чи звичайний відвідувач в постійного клієнта.
При складанні стандартів обслуговування для адміністратора необхідно вказати наступні пункти:
1. За яким рахунком гудка необхідно відповідати на дзвінок.
2. Знаком з формою вітання, інформацією, яку потрібно повідомити клієнту в кожній ситуації, і те, що вказувати по телефону не варто.
3. Перелік питань, за якими адміністратор може консультувати майстра.
4. Як правильно закінчувати спілкування з клієнтом і сформувати гарне враження про салон.
Додатково до всього грамотний фахівець повинен чітко знати всі переваги і недоліки фахівців, що працюють в салоні краси. Так адміністратору вдасться підібрати для клієнта майстри, який буде повністю відповідати його запитам. Администартор повинен з усім розумінням ставиться до відвідувача, цікавитись тим, який результат очікує отримати клієнт.
Не варто заводити клієнтів в оману і не погоджуватися на надання послуг, які не дадуть бажаного ефекту. Так як в більшості випадків адміністратор вибирає фахівця, він обов'язково повинен знати що саме клієнт очікує від процедури і з огляду на це, варто вирішити, якого майстра краще запропонувати.
Якщо відвідувач сам вибере собі майстра або послугу і результат його не задовольнить, він стане розповідати всім своїм знайомим про те, що в салоні краси фахівці недостатньо компетентні і не справляються з своєю роботою. Тому адміністратор повинен вміти направляти відвідувачів
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!