Зона очікування в салоні краси є простір, в якому відвідувачі очікують, коли майстер їх прийме, відпочивають після консультації, чекають таксі, висихання лаку і т.п.
Зазвичай ця зона розташована біля входу або є його продовженням. Найчастіше зона очікування об'єднується з ресепшені. Таке поєднання вважається правильним з тієї точки зору, що відвідувач відразу бачить, де знаходитися адміністратор.
Що повинно бути в зоні очікування?
- Продумана система зберігання речей. Максимально близько до входу повинен розташовуватися шафа для зберігання речей клієнта. Він повинен мати можливість зняти пальто або куртку. Але зона з великою прохідністю, яка знаходитися не під переглядом, може виявитися невідповідним місцем для зберігання дорогих курток і шуб. Крадіжка - це проблема, з якою стикаються навіть салони преміум-класу.
Хорошим рішенням стане покупка великого гардеробної шафи, в якому кожна клітинка закривається на ключ. Клієнт так буде відчувати спокій, адже його річ закрита, а ключ - у нього. З особистими речами на кшталт сумок клієнт не повинен розлучатися, тому варто передбачити наявність спеціальних підставок і гачків.
- М'які зручні меблі. Розмір, кількість диванів в зоні очікування залежать від кількості відвідувачів. Краще купити на один диван більше, ніж залишити відвідувача без можливості присісти. Це дуже незручна ситуація.
- Кавовий або журнальний столик. Залежно від розмірів салону і зони очікування робиться вибір на користь журнального або кавового столика. Клієнт повинен з легкістю розмістити на ньому чашку кави, електронні гаджети, кілька журналів. Преса не повинна горою лежати на столі, це виглядає недбало.
- Стійка адміністратора. Це серце салону краси. Тут адміністратор зустрічає відвідувачів, консультує їх, записує на послуги, пропонує косметичну продукцію і товари.
За стійкою частіше розміщується брендована стіна, виконана в корпоративних кольору і з помітним логотипом. Не варто за спиною адміністратора ставити полки з косметикою. Клієнту не вдасться їх розглянути, тому продажі будуть низькими.
Що потрібно для облаштування зони очікування для клієнтів
- Комфортне місце. У клієнта складається думка на підставі деталей. Тому зона очікування, її розташування та оснащення будуть показником заможності, професійності та стабільності. Забезпечення комфорту для потенційного клієнта в своєму розпорядженні. Крім хороших меблів в зоні очікування повинно бути хороше освітлення, досить простору і рослин.
Обов'язково повинна бути дитяча зона. Маленький столик, олівці, розмальовки, кубики допоможуть зайняти малюків на якийсь час.
- Облік фізіологічних потреб. Навіть якщо клієнтові не потрібно довго чекати, то для комфорту варто зробити, щоб в зоні очікування були такі зручності:
- Поставити апарати з напоями;
- Кошики для сміття;
- Позначити прохід в туалетну кімнату;
- Відрегулювати температуру в приміщенні з використанням кондиціонера або обігрівача.
Потрібно постаратися максимально критично поставитися до розташування, потрібно оцінити це самостійно і запитати клієнтів. Слід передбачити всі негативні моменти, які можуть виникнути в процесі очікування.
- Розваги. Багато салонів краси обмежуються розташуванням журналів на журнальному столику. Але слід додатково запропонувати клієнтам:
- Книги. Це може бути класика і новинки;
- кросворди;
- Телевізор з пультом управління;
- Наявність Wi-Fi. Безкоштовний Інтернет дозволить клієнтам самостійно знайти заняття в період очікування.
- Можливість контролювати процес. Виходячи з напрямку бізнесу і кількості відвідувачів, контроль процесу очікування можна організувати різними способами:
- Електронна черга;
- Підключення системи спостереження за процесом надання послуг;
- Наявність живого спостереження.
- Використання часу очікування у власних інтересах. Варто подумати над тим, як зацікавити клієнта і розвинути салон краси. Можна запропонувати клієнтам заповнити анкету, визначити інтереси та уподобання аудиторії. Клієнтам можна запропонувати перегляд презентації або брошури. Слід ознайомити клієнтів з послугами та пропозиціями салону краси. Можна розповісти про косметику для домашнього використання, її переваги. Якщо в салоні з'явилися нові послуги обов'язково варто розповісти про них.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!