ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Якою має бути зона очікування в салоні краси?

Якою має бути зона очікування в салоні краси?

Какой должна быть зона ожидания в салоне красоты Зона очікування в салоні краси є простір, в якому відвідувачі очікують, коли майстер їх прийме, відпочивають після консультації, чекають таксі, висихання лаку і т.п.

Зазвичай ця зона розташована біля входу або є його продовженням. Найчастіше зона очікування об'єднується з ресепшені. Таке поєднання вважається правильним з тієї точки зору, що відвідувач відразу бачить, де знаходитися адміністратор.

Що повинно бути в зоні очікування?

  • Продумана система зберігання речей. Максимально близько до входу повинен розташовуватися шафа для зберігання речей клієнта. Він повинен мати можливість зняти пальто або куртку. Але зона з великою прохідністю, яка знаходитися не під переглядом, може виявитися невідповідним місцем для зберігання дорогих курток і шуб. Крадіжка - це проблема, з якою стикаються навіть салони преміум-класу.

Хорошим рішенням стане покупка великого гардеробної шафи, в якому кожна клітинка закривається на ключ. Клієнт так буде відчувати спокій, адже його річ закрита, а ключ - у нього. З особистими речами на кшталт сумок клієнт не повинен розлучатися, тому варто передбачити наявність спеціальних підставок і гачків.

  • М'які зручні меблі. Розмір, кількість диванів в зоні очікування залежать від кількості відвідувачів. Краще купити на один диван більше, ніж залишити відвідувача без можливості присісти. Це дуже незручна ситуація.
  • Кавовий або журнальний столик. Залежно від розмірів салону і зони очікування робиться вибір на користь журнального або кавового столика. Клієнт повинен з легкістю розмістити на ньому чашку кави, електронні гаджети, кілька журналів. Преса не повинна горою лежати на столі, це виглядає недбало.
  • Стійка адміністратора. Це серце салону краси. Тут адміністратор зустрічає відвідувачів, консультує їх, записує на послуги, пропонує косметичну продукцію і товари.

За стійкою частіше розміщується брендована стіна, виконана в корпоративних кольору і з помітним логотипом. Не варто за спиною адміністратора ставити полки з косметикою. Клієнту не вдасться їх розглянути, тому продажі будуть низькими.

Що потрібно для облаштування зони очікування для клієнтів

  1. Комфортне місце. У клієнта складається думка на підставі деталей. Тому зона очікування, її розташування та оснащення будуть показником заможності, професійності та стабільності. Забезпечення комфорту для потенційного клієнта в своєму розпорядженні. Крім хороших меблів в зоні очікування повинно бути хороше освітлення, досить простору і рослин.

Обов'язково повинна бути дитяча зона. Маленький столик, олівці, розмальовки, кубики допоможуть зайняти малюків на якийсь час.

  1. Облік фізіологічних потреб. Навіть якщо клієнтові не потрібно довго чекати, то для комфорту варто зробити, щоб в зоні очікування були такі зручності:
  • Поставити апарати з напоями;
  • Кошики для сміття;
  • Позначити прохід в туалетну кімнату;
  • Відрегулювати температуру в приміщенні з використанням кондиціонера або обігрівача.

Потрібно постаратися максимально критично поставитися до розташування, потрібно оцінити це самостійно і запитати клієнтів. Слід передбачити всі негативні моменти, які можуть виникнути в процесі очікування.

  1. Розваги. Багато салонів краси обмежуються розташуванням журналів на журнальному столику. Але слід додатково запропонувати клієнтам:
  • Книги. Це може бути класика і новинки;
  • кросворди;
  • Телевізор з пультом управління;
  • Наявність Wi-Fi. Безкоштовний Інтернет дозволить клієнтам самостійно знайти заняття в період очікування.
  1. Можливість контролювати процес. Виходячи з напрямку бізнесу і кількості відвідувачів, контроль процесу очікування можна організувати різними способами:
  • Електронна черга;
  • Підключення системи спостереження за процесом надання послуг;
  • Наявність живого спостереження.
  1. Використання часу очікування у власних інтересах. Варто подумати над тим, як зацікавити клієнта і розвинути салон краси. Можна запропонувати клієнтам заповнити анкету, визначити інтереси та уподобання аудиторії. Клієнтам можна запропонувати перегляд презентації або брошури. Слід ознайомити клієнтів з послугами та пропозиціями салону краси. Можна розповісти про косметику для домашнього використання, її переваги. Якщо в салоні з'явилися нові послуги обов'язково варто розповісти про них.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_2016_royal_ek_w
Безкоштовна доставка. Під замовлення. Точна копія AYALA. Широка колірна гамма....
Від 29 106 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_856_gp_sz
Безкоштовна доставка. Точна копія AYALA. Під замовлення. Широка колірна гамма....
Від 14 952 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт.
5 544 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. SD_denic_plus
5 висувних ящиків; Каркас: метал; Ящики: пластик; Колеса: прогумовані; Розміри:...
3 780 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber