У бізнесу, який пов'язаний з салонами краси, досить широка палітра різних методів для ведення конкурентної боротьби. Навіть при існуванні різних варіантів по досягненню конкурентної переваги, доводитися конкурувати:
1. Руками фахівців. Всім же зрозуміло, що той, хто приверне, в тому числі і утримає на довгий час кращих майстрів, той і буде у виграші.
2. Обладнанням. Технологічна альтернатива "золотих ручок" ваших майстрів.
3. Технології. Наприклад, від целюліту можна позбавлятися: масажем, цікавими обгортання, в тому числі і апаратними методиками. При цьому, чим швидше пацієнт виявить результат, тим більше у вас буде шансів випередити конкурента.
4. Косметичними лініями. Правильно підібрані необхідні косметичні лінії і є другою половиною успіху.
5. Клієнтським сервісом. За умови того що ціни за рівнем салону краси приблизно рівні з його конкурентами, то вступає в силу такі матерії як: кава, чистота, затишок, і т.п. Запам'ятайте успіх салонного бізнесу залежить багато в чому від емоцій вийшов за ваші двері клієнта.
Існує також і парочку дуже шкідливих способів для конкуренції, які повинні бути заборонені. До них відносяться:
1. цінова конкуренція;
2. нацьковування на конкурента наглядових органів;
3. переманювання провідних спеціалістів.
Такі способи дадуть тільки одномоментні перемоги, і повірте, цей бумеранг завжди повертається. Варто спрямувати всі свої зусилля лише на корисну конкуренцію. Для цього необхідно відшукати на косметологічної виставці фішку, після чого першим впровадити її в салоні і далі знімати вершки, поки дана послуга є ексклюзивною. Конкуренція в середині самого салону:
Це одна з особливостей такого бізнесу як салонний, про яку багато разів вже обговорювалося. Салон краси зовсім щось не єдиний колектив, а просто набір робочих місць, і кожне з них є джерелом прибутку для певної людини. І тому майстер конкурує не тільки з іншим салонами, а й усередині самого салону.
Угода:
Чому б просто розташованим поруч з один до іншому салонам краси не домовитися про те, щоб просто дотримуватися політики цін, і при цьому дружно підвищувати їх? Погодьтеся, адже це буде вигідно.
Феноменом є те, що при підвищенні ціни лише на 10%, то прибуток може збільшуватися іноді і вдвічі.
Тут то і виникає питання, чому ж все-таки сусідні салони краси не домовляються?
На це є свої причини:
1
. Про це ніхто не думає.
2. Бояться, що дана дія протизаконно.
Картельну угоду за цінами, карається за чинним законодавством. Але ж це, само потрібно ще й довести.
Макроконкуренція в галузі.
Хто ознайомився з азами маркетингу, явно, що спробують розкласти ринок послуг салонів краси по Портеру. Даний дуже геніальний дослідник по конкуренції вивів відмінний постулат, який гласить про п'ять силах, які визначають ступінь конкуренції. При цьому оцінюється також і сила конкуренції серед всіх учасників даного ринку, в тому числі і сила впливу від постачальників, всіх споживачів, послуг які здатні замістити споживачеві ті чи інші салонні послуги, і нові учасники. За умови того що ми застосуємо ступені постулату Портера до салонному ринку, то в результаті цього вийде, що тиску від постачальників для салонів і професійної косметики майже немає - їх величезна кількість, і просто серед них мало сильних гравців, так як вони легко замінні. При цьому сила постачальників швидше за все виключення.
Те ось уже сила "Заступників" відчутніше, адже господарі: фітнес-бізнесу, банного бізнес, медичного бізнес наступають на п'яти, всім косметологічних кабінетах і СПА послуг. Також дуже сильно відчутна сила новачків на ринку. Так як зовсім не є секретом те, що ті, хто приходять на сучасний ринок користуються послугами консультантів, а ось це означає, що вони розробляють певні концепції і бізнес моделі, які і відповідають сучасним вимогам. Але також сила впливу самого споживача, тобто наших клієнтів понад всіх інших. Клієнти в наш час освічені, які вміють рахувати гроші і вони чітко націлені на результат, якщо не буде результату, піде до конкурентів без будь-яких роздумів або жалю.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!