ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Хто головний в салоні?

Хто головний в салоні?

Кто главный в салоне? Занурюючись в салонний світ, власник хоче того чи ні він стикається з безліччю питань таких як закупівля обладнання, витратних матеріалів, препаратів, меблів і т.п. Дуже важливо розуміти, що на вас як на власника бізнесу ляжуть всі збитки і витрати.

Дуже часто можна зустріти наступну ситуацію - досвідчені й імениті майстри намагаються своїми порадами та побажаннями будувати салон під себе. Цього категорично не можна допускати. У кожного майстра своє бачення, кожен з них звик працювати з певною лінійкою косметичних засобів, лаків, фарб і т.п. Варто розуміти, що майстри можуть покинути салон в будь-який момент. А закупівля всіх матеріалів, обладнання, меблів не завжди є запорукою і способом його утримати. Адже за підсумком він може виявитися незадоволений. Таким чином, рентабельність закладу буде наближатися до нуля, а склади і підсобні приміщення будуть заповнюватися непотрібним товаром.

Як поводитися керівнику салону і що потрібно зробити?

Перш за все, варто з'ясувати всі деталі і тонкощі роботи з новим співробітником ще на етапі співбесіди. Варто розпитати майстра про те, з якою косметикою, матеріалами, обладнанням він звик працювати. Після цього покажіть йому робоче місце, розпитайте його, що йому буде потрібно для роботи.

Прислухайтеся до думки майстра, який працює в салоні. Якщо він професіонал своєї галузі, то він буде в курсі всіх новинок і тенденцій. Коли співробітник висуває пропозицію про те, щоб купити дороге обладнання, варто порадитися з іншими майстрами про доречність покупки цього приладу. Також врахуйте рентабельність, універсальність і зрозумілість у використанні. Дуже важливо, щоб на цьому обладнанні не тільки вміли працювати інші видатні спеціалісти, а й хотіли це робити. Якщо майстер, який домігся певного успіху, починає качати права і вимагати кращих умов роботи, ніж для інших співробітників, краще позбавлятися від такого майстра, адже він може стати винуватцем нездорової атмосфери в колективі. Але якщо ви ним дорожите, то поясніть йому, що не готові поки що міняти щось, обґрунтувавши це об'єктивними доказами.

Завжди простіше найняти на роботу співробітника, який задоволений вихідними умовами праці, ніж облаштовувати і купувати все під нового. З персоналом потрібно спілкуватися, радитися, але не йти на поводу. Це дуже важливо. Поставте себе так, щоб майстри не маніпулювали вами як їм це завгодно. Аналізуйте і розглядайте всі пропозиції майстрів з декількох сторін, радьтеся з колегами.

Завжди приймайте рішення самостійно. Намагайтеся знаходити золоту середину між тим, що хочуть співробітників і влаштовує вас, адже для вас набагато важливіше прибутковість закладу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_2016_ek_w
Безкоштовна доставка. Точна копія AYALA. Під замовлення. Широка колірна гамма....
Від 29 106 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_856_gp_sz
Безкоштовна доставка. Точна копія AYALA. Під замовлення. Широка колірна гамма....
Від 14 952 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_718_dsp
Перукарське робоче місце 718. Колір на вибір. Гарантія якості. Розміри:...
Від 9 870 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber