ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

лояльність персоналу

Кожен керівник хоче, щоб його співробітники відповідали декільком базовим вимогам. Як правило, вимоги мають універсальний характер.

Вони практично не піддаються корекції в застосуванні конкретної людини.

Співробітники повинні утворювати згуртований колектив, який мотивований на поліпшення якості роботи. Працівники повинні бути задоволені умовами праці та рівнем заробітної плати. На думку керівника, співробітники повинні прагнути до підвищення кваліфікації та освоєння всього нового в своїй сфері діяльності. При цьому кожен співробітник повинен розуміти, що він не є незамінним. Тут зайвими будуть завищені амбіції, вимоги і т.п.

Як же досягти цього? Як забезпечити лояльність колективу, яка виражається в поважному і коректному відношенні один до одного?

Є кілька обмежують законів, дотримання яких дозволяє створити основу лояльності:

1. Закон матеріального інтересу. Ні для кого не секрет, що матеріальна стимуляція є одним з найпотужніших важелів створення лояльності в колективі. Безумовно, інтереси власника бізнесу і майстри можуть вступати в конфлікт - що у одного викликає побоювання щодо нерентабельності бізнесу, то в іншого вважається адекватною винагородою за виконану роботу. Головне завдання керівництва зводитися до встановлення системи оплати праці, яка б нормально сприймалася обома сторонами. Потрібно прислухатися до думки співробітників, але не тішити при цьому себе помилковими надіями щодо того що майстер після зростання оплати праці за рахунок залучення нових клієнтів.

2. Закон стабільності. Як правило, всі люди зацікавлені в стабільності своєї роботи. Тому робота з співробітниками, трудові відносини з якими документально не оформлено, призводить до плинності кадрів. Що в свою чергу б'є по репутації салону. Клієнт звикне обслуговуватися у конкретного майстра і буде ходити до нього. Тому хорошим варіантом є оформлення трудового договору. Його оформляють навіть на випробувальний термін, а якщо ви приймаєте учня - тоді укладають учнівський договір.

3. Закон самореалізації. Для справжнього майстра задоволення його творчих здібностей, безперервне зростання кваліфікації і долученість до професійного колективу йде нарівні з матеріальною зацікавленістю. Якщо майстер застосовує отримані знання, але не отримує нових - його зростання зупиняється і він починає деградувати як фахівець.

4. Закон зручності. Коли співробітники побачать, що частина прибутку салону йде на забезпечення комфортних умов роботи, вони з більшою віддачею сприятимуть підвищенню прибутку. Чи є у вашому салоні краси кімната відпочинку, де майстри зможуть відпочити і розслабитися? Як поставляються витратні матеріали? Оновлюється чи обладнання? Чи зручні робочі місця? Всі ці фактори в комплексі сприяють створенню атмосфери, в якій працівник буде дорожити своїм робочим місцем.

5. Закон зворотного зв'язку. Будь-який працівник хоче, щоб його дії схвалювалися адміністрацією, щоб вони були відзначені й оцінені. Це є базою взаємоповаги в колективі. Тут важливо швидко реагувати на прохання співробітника. Навіть якщо ваша відповідь буде негативною, краще повідомити його відразу, ніж просто ігнорувати. Відмова потрібно чітко мотивувати. Важливо визнавати заслуги майстра і підтримувати ініціативи, підтримувати в скрутних ситуаціях. Головною відмінністю хорошого керівника є забезпечення зворотного зв'язку.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber