ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Починайте з ідеї салону краси

Починайте з ідеї салону краси

Начинайте с идеи салона красоты Якщо ви пов'язані з індустрією краси, то напевно звертали увагу на, то що існує велика кількість салонів краси, які нічим не виділяються серед інших салонів. Якщо ви пройдетеся по спальному району столиці і подивіться на салони, які знаходяться в радіусі двох кілометрів. З десяти салонів вісім будуть безликі, нецікаві і непримітні, перехожому буде важко зрозуміти особливість, ідею і концепцію таких салонів краси.

Багато тренінги, навчальні курси по методам ведення салонного бізнесу надають великого значення відмінності вашого салону від конкурентів. В теорії все виглядає легко, просто і зрозуміло, але коли справа доходить до практики - виникають проблеми. У цій статті ми розглянемо створення унікальної історії вашого салону краси - основоположної ідеї, на якій буде будуватися діяльність, будемо шукати джерела натхнення, для створення ідеї і будемо розбиратися, навіщо вона взагалі потрібна.

Стратегія і тактика салонного бізнесу
Дуже часто можна зіткнутися з повною завантаженістю керівника салону. Керівник намагається вирішити цілий ряд різноманітних тактичних питань: вибір бонусної програми для салону краси; вибір марок засобів і обладнання; вибір найкращою мотиваційної програми, яка буде діяти; вибір рекламної кампанії; вибір аукціонної програми для залучення більшої кількості відвідувачів в салон і багато інших питань.

Всі ці тактичні питання не можуть бути ефективними, якщо керуючий салону краси не слід стратегії, не знає, до чого прагне їх підприємство і не бачить унікального шляху для салону. Якщо у керівника відсутнє уявлення про головної ідеї бізнесу, про відмінність вашого салону від салону конкурентів, не повідомляючи споживачів і їх особливостей, ймовірність побудови довго і ефективного бізнесу малоймовірна. Тому перш за все варто звернути увагу на «верхній» стратегічний рівень прийняття рішень в салоні. Почнемо з самого головного - розробки ідеї салону.

Розглянемо з чого починається робота по створюю салону. Інвестор найчастіше приділяє увагу наступним питанням:
- дизайну майбутнього салону;
- оснащення (вибір обладнання для салону, вибір приміщення в якому буде розміщуватися те чи інше обладнання);
- структурі салону краси;
- можливостям підприємства;
- розробці стратегії.

Зверніть увагу, що, на думку інвестора, стратегія для нього на останньому місці. І на жаль, дуже багато підприємців відкривають салон дотримуючись такої схеми. Велика кількість часу витрачається на розробку дизайн-проекту, адже для багатьох це єдиний спосіб відмінності. Чи не менше часу витрачається на назву салону, вважаючи, що це основна задача. Існує приказка, яка говорить: «Як назвеш корабель - так він і попливе». І багато хто вірить в це, вважаючи, що назва для салону є сверхвлажной завданням. Це переконання підкріплюється статтями з неймінг, які твердять, що якщо ваш салон не матиме якесь особливе і незвичайне назва, то його чекає крах. Насправді, приречений на провал той салон, в якому відсутня концепція.

Який подальший план дій? Припустимо, інвестор розробив красивий дизайн, почав робити ремонт, і починає замислюватися про вибір меблів, устаткування і техніки для кожного кабінету. І тільки на цьому етапі починають розроблятися ідеї з приводу послуг, які надаватиме салон і яким чином їх поєднати в єдиній концепції.

Тільки зараз інвестор починає замислюватися про те, наскільки затребуваними будуть надані салоном послуги. У підсумку на розробку стратегії і працює бізнес-ідеї просто не вистачає часу, а голова вже зайнята вирішенням безлічі тактичних питань.

Який результат буде внаслідок такого неосвіченого ставлення до розробки ідеї і стратегії бізнесу? Ваш салон не буде примітним в очах відвідувачів, вони не будуть його виділяти серед інших салонів, не побачать різниці між вашим салоном і десятком інших подібних закладів району, він буде безликий. Як результат відбувається наступне: відвідувачі приходять не в салон, а до конкретного майстру. Робота салону в такому випадку починає прямо залежати від майстрів, які працюють в ньому. В результаті власник намагатиметься змінити цю ситуацію всіма можливими способами. Якби власник салону приділив належну увагу розгляду цього питання на етапі стратегічного планування, подібних ситуацій б не виникло. Відсутність стратегії у підприємства загрожує простоюванням потужностей, нестабільної завантаженням, неефективним менеджментом, внаслідок чого зростає період окупності.

Розглянемо етапи, з яких необхідно починати роботу зі створення салону краси:
1. Ідея. Насамперед необхідно розробити ідею для створення салону краси, косметологічної клініки і т.д.
2. Бізнес-модель. Грунтуючись на ідеї бізнесу, ви розробляєте бізнес-модель, яка повинна враховувати тенденції ринку в певному регіоні. Також на цьому етапі ви формуєте асортимент, розробляєте технологію діяльності, формуєте вимоги до персоналу і визначаєте позиціонування.
3. Реалізація ідеї. Тільки після того як була розроблена ідея, бізнес-модель, починається реалізація. Реалізація ідеї передбачає розробку назви, створення дизайну, який буде відповідати загальній концепції закладу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber