ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Визначення типів клієнтів

Визначення типів клієнтів

Определение типов клиентов Дуже важлива якість справжнього професіонала в сфері обслуговування полягає в умінні визначити дійсні потреби клієнта. Якщо у вашому салоні працює такий фахівець, значить, вам крупно повезло, адже клієнти будуть знову і знову повертатися до такого майстра, приносячи прибуток вашому салону. Щоб полегшити життя і роботу людей зі сфери обслуговування класиками психології була розроблена типологія клієнтів виходячи з людських потреб.

В Залежно від потреб організму існують кілька типів клієнтів:
1. «Ніженка». Клієнт більше зацікавлений в моментальне комфорті, а не в кінцевому результаті. Коли такий клієнт зайде в відвідування він почне прискіпливо шукати зручне місце, де можна розміститися. Спілкуючись з такими людьми необхідно бути гранично доброзичливими і цікавитися комфортом клієнта.

2. «Втомлений». Виходячи з назви типу клієнта, не складно здогадатися, що це людина з ознаками втоми на обличчі. Такий клієнт не налаштований на спілкування і може навіть заснути під час виконання процедури. Не ображайтеся, якщо ви не отримали схвалення роботи від такого клієнта. Не дивлячись на те, що такі клієнти не виражає подяки, вони цінують чужу працю.

3. «Мисливець». Клієнти, які належать до цього типу, відвідують салони краси з метою зовнішнього перетворення. Пропонуючи такому клієнтові якісь послуги, аргументуйте це сексуальністю і привабливістю, які отримає клієнт в результаті проведення процедури.

4. «Лінивий». Це прагматичні люди. Такий тип клієнтів понад усе ставить зручність. Вони докладають мінімум зусиль в догляді за своєю зовнішністю. Як правило, такі клієнти просять зробити зачіску, яка не вимагає укладання.

Також розрізняють перфекціоністів і байдужих за потребою в самооцінці. Перфекціоністи дуже трепетно ставляться до свого зовнішнього вигляду, це пояснюється нестійкою самооцінкою. Таким клієнтам досить складно сформулювати свої бажання. До такого клієнта потрібен ексклюзивний підхід, не варто говорити «так все носять» і т.п. Байдужі клієнти формально ставляться до власної зовнішності. Якщо ви будете менше нав'язливими, клієнт це оцінить.

Відносно розподілу клієнтів за статевою ознакою, то в разі жінок вони приходять в салон краси за бездоганною зовнішністю, а чоловіки за респектабельним зовнішнім виглядом. Чоловіки дуже люблять порядок і пунктуальність, чітко знають, чого хочуть, рідко слухають порад майстра. До найбільш популярним серед чоловіків процедурами належать: манікюр, масаж, догляд за шкірою обличчя, стрижка, фарбування волосся, боротьба з ожирінням.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber