Власники салонів краси час від часу стикаються з необхідністю проведення рекламної кампанії послуг свого салону. Можливо, ви вже купили все необхідне обладнання для салону, набрали в штат кваліфікованих фахівців, але після це виникає питання про активне залучення більшої кількості клієнтів. В даному випадку обрана маркетингова стратегія підприємства може зіграти вирішальну роль.
Ознайомимося з основними перевагами і недоліками різноманітних видів реклами для салону краси.
Реклама на телебаченні.
До переваг такого виду реклами є охоплення великої аудиторії, але недоліки такого виду реклами роблять його вживання абсолютно невигідним для власників салонів. До недоліків належить висока вартість рекламних роликів на телебаченні. Існує й інші способи рекламування салону краси, можна запустити біжучий рядок або отруїти когось із фахівців вашого салону для участі в якійсь телепрограмі.
Реклама на радіо.
Реклама на радіо має ті ж вади, що реклама на телебаченні. Єдиним виходом у такій ситуації є участь фахівців салону в різних інтерв'ю на радіо.
Реклама в журналах.
Розміщення реклами про вашому салоні в глянцевих журналах є дешевшим способом інформування про послуги свого салону, ніж два попередні види реклами. Такий вид реклами є значною ефективніше, оскільки потенційний клієнт має необмежену кількість часу для вивчення інформації наданої в рекламному оголошенні. До недоліків цього виду реклами є неможливість точного визначення оптимального часу для запуску такого виду реклами.
Реклама в інтернеті.
Інтернет-реклама коштує набагато дешевше, ніж інші види реклами. У багатьох випадках одна вдало написана стаття здатна протягом багатьох років приводити в ваш салон клієнтів. Недоліком такого виду реклами вважається низький відсоток ефективності. Для того щоб просування приносило свої дивіденди доведеться наймати фахівця, який буде займатися просуванням вашого салону в мережі.
Зовнішня реклама.
Перевага зовнішньої реклами полягає в постійному нагадуванні про вашому салоні краси. Тільки завдяки такому виду реклами ви можете отримувати кілька клієнтів за день. Недоліком є висока вартість.
Поштова розсилка.
Такий вид реклами вважається недорогим, але, тим не менш, ефективність цього способу викликає питання. Також існує необхідність контролю працівників, які роздають і розсилають рекламну інформацію про вашому салоні, адже вони можуть просто не виконати своє завдання, виконав в сміття рекламні листівки та буклети.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!