ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Помилки в салоні краси, на які звертають увагу клієнти

На что обращают внимание клиенты салона красоты Помилки в салоні краси, на які звертають увагу клієнти

1. Ігнорування заходів безпеки

Клієнти салону краси завжди, ЗАВЖДИ звертають увагу на те чи дотримуються працівники правила дезінфекції. І це не дивно, адже можна обзавестися безліччю захворювань, якщо ці правила порушуються. Всі інструменти обов'язково повинні бути стерильними, а одноразові матеріали повинні відправлятися в мусорку.Вдобавок до всього, під час виконання процедури майстер зобов'язаний відповісти на всі питання клієнта з приводу дезінфекції інструментів. Якщо замість відповіді звучить фраза: «Вони і так чисті» або буде використовуватися дезінфікуючий спрей для моментальної обробки, то варто негайно покинути такий заклад.

2. Постійна зміна співробітників

Якщо кожен раз, коли ви приходите в салон і вас обслуговує новий майстер, а старого не видно поблизу, то клієнт починає думати про високу плинність кадрів. В хорошому закладі не буде високу плинність, з нього так швидко не бегут.Посетітель починає думати про те, що його обслуговує недостатньо досвідчений майстер, ніж той, хто вирішив звільнитися. Результат може дійсно вийти не той, на якій розраховував клієнт, і це обумовлено браком досвіду. В такому випадку керівнику необхідно звернути увагу на роботу з персоналом, адже дружний колектив є запорукою успіху будь-якого закладу.

3. Один майстер виконує багато процедур

Якщо один майстер виконує кілька функцій, то клієнт обов'язково зверне на це увагу і йому навряд чи це сподобається. Поділ праці має бути завжди. Тому постійно потрібно підвищувати кваліфікацію, проходити навчання, бути в курсі всіх новинок і тенденцій в індустрії. Це вимагає досить багато часу, тому в салоні не повинно бути майстри на всі рукі.Невозможно фізично бути професіоналом в декількох напрямках. Найчастіше майстер спеціалізується на якійсь одній послузі, яка вдається йому найкраще, все інше виконується - як вийде. Не просто так було придумано розподіл праці. Якщо кожен буде віддавати себе тому що займає, то результат буде якісним.

4. Неналежний зовнішній вигляд персоналу

Майстри, які працюю в салоні краси не повинні бути шевцями «без чобіт», тому виглядати вони повинні відповідним чином. Клієнт завжди звертає на це увагу. Якщо у майстри жахлива зачіска, то, що ж він зробить з клієнтом? Це питання завжди постає в голові майстра. Навіть відсутність єдиної форми змусить задуматися про рівень салону. Навіть якщо в салоні краси не вітається однакова форма, то все одно правила чистоти і акуратності залишаються непорушними. Для масажистів, косметологів і фахівців епіляції обов'язковим ставати наявність медичного халата. Клієнти, якщо це жінки, обов'язково звернуть увагу на руки майстра - доглянутість, довжину. Вони повинні бути коротко підстрижені, щоб не подряпати клієнта. Волосся повинні бути чистими і акуратно укладеними.

5. Непрозорий ціноутворення

Не всі клієнти купують щось не дивлячись. Тому варто заздалегідь попередити про ціну і її зміні, якщо вона була. Якщо відвідувач дізнається вартість процедури, яка, на його думку, виявиться завищеною, він більше не прідет.Заведенія також грішать тим, що включають в прайс деякі додаткові послуги, не попереджаючи про це клієнта. Запропонуємо, клієнту зробили каву або чай, і тільки на касі з'ясувалося, що це платна послуга.

6. Великі знижки

Клієнти без сумніву люблять знижки, але іноді їх розмір 50-70% викликає серйозні підозри і побоювання. Тут може бути кілька варіантів - ціна послуги була спочатку завищена і якість процедури буде гірше, так як можуть використовуватися більш низької якості засобу або процедуру виконуватиме стажист. Нікому з відвідувачів не сподобатися якщо його посадять у крісло до новачка щоб він потренувався. Людина, яка хоче побути чиєїсь моделлю, звернутися сам в спеціалізований цент, де процедуру виконувати безкоштовно.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_2020_ik
Безкоштовна доставка. Широка палітра кольорів. Кераміка на вибір.
Від 20 659 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_856_gp_sz
Безкоштовна доставка. Точна копія AYALA. Під замовлення. Широка колірна гамма....
Від 14 062 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. IR_jn_3070139
Розмір візка: 95 х 36,5 х 36,5 см; Розмір лотків:...
4 104 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber