Помилки в салоні краси, на які звертають увагу клієнти
1. Ігнорування заходів безпеки
Клієнти салону краси завжди, ЗАВЖДИ звертають увагу на те чи дотримуються працівники правила дезінфекції. І це не дивно, адже можна обзавестися безліччю захворювань, якщо ці правила порушуються. Всі інструменти обов'язково повинні бути стерильними, а одноразові матеріали повинні відправлятися в мусорку.Вдобавок до всього, під час виконання процедури майстер зобов'язаний відповісти на всі питання клієнта з приводу дезінфекції інструментів. Якщо замість відповіді звучить фраза: «Вони і так чисті» або буде використовуватися дезінфікуючий спрей для моментальної обробки, то варто негайно покинути такий заклад.
2. Постійна зміна співробітників
Якщо кожен раз, коли ви приходите в салон і вас обслуговує новий майстер, а старого не видно поблизу, то клієнт починає думати про високу плинність кадрів. В хорошому закладі не буде високу плинність, з нього так швидко не бегут.Посетітель починає думати про те, що його обслуговує недостатньо досвідчений майстер, ніж той, хто вирішив звільнитися. Результат може дійсно вийти не той, на якій розраховував клієнт, і це обумовлено браком досвіду. В такому випадку керівнику необхідно звернути увагу на роботу з персоналом, адже дружний колектив є запорукою успіху будь-якого закладу.
3. Один майстер виконує багато процедур
Якщо один майстер виконує кілька функцій, то клієнт обов'язково зверне на це увагу і йому навряд чи це сподобається. Поділ праці має бути завжди. Тому постійно потрібно підвищувати кваліфікацію, проходити навчання, бути в курсі всіх новинок і тенденцій в індустрії. Це вимагає досить багато часу, тому в салоні не повинно бути майстри на всі рукі.Невозможно фізично бути професіоналом в декількох напрямках. Найчастіше майстер спеціалізується на якійсь одній послузі, яка вдається йому найкраще, все інше виконується - як вийде. Не просто так було придумано розподіл праці. Якщо кожен буде віддавати себе тому що займає, то результат буде якісним.
4. Неналежний зовнішній вигляд персоналу
Майстри, які працюю в салоні краси не повинні бути шевцями «без чобіт», тому виглядати вони повинні відповідним чином. Клієнт завжди звертає на це увагу. Якщо у майстри жахлива зачіска, то, що ж він зробить з клієнтом? Це питання завжди постає в голові майстра. Навіть відсутність єдиної форми змусить задуматися про рівень салону. Навіть якщо в салоні краси не вітається однакова форма, то все одно правила чистоти і акуратності залишаються непорушними. Для масажистів, косметологів і фахівців епіляції обов'язковим ставати наявність медичного халата. Клієнти, якщо це жінки, обов'язково звернуть увагу на руки майстра - доглянутість, довжину. Вони повинні бути коротко підстрижені, щоб не подряпати клієнта. Волосся повинні бути чистими і акуратно укладеними.
5. Непрозорий ціноутворення
Не всі клієнти купують щось не дивлячись. Тому варто заздалегідь попередити про ціну і її зміні, якщо вона була. Якщо відвідувач дізнається вартість процедури, яка, на його думку, виявиться завищеною, він більше не прідет.Заведенія також грішать тим, що включають в прайс деякі додаткові послуги, не попереджаючи про це клієнта. Запропонуємо, клієнту зробили каву або чай, і тільки на касі з'ясувалося, що це платна послуга.
6. Великі знижки
Клієнти без сумніву люблять знижки, але іноді їх розмір 50-70% викликає серйозні підозри і побоювання. Тут може бути кілька варіантів - ціна послуги була спочатку завищена і якість процедури буде гірше, так як можуть використовуватися більш низької якості засобу або процедуру виконуватиме стажист. Нікому з відвідувачів не сподобатися якщо його посадять у крісло до новачка щоб він потренувався. Людина, яка хоче побути чиєїсь моделлю, звернутися сам в спеціалізований цент, де процедуру виконувати безкоштовно.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!