ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Оцінка конкурентів салонного бізнесу

Під час ринкової економіки, невід'ємною частиною будь-якого виду бізнесу стала конкуренція. В Україні з кожним роком зростає конкуренція на ринку салонного бізнесу. Часто можна зустріне і такі випадки, коли в одній будівлі працюють два і більше салону краси. Як то кажуть, попит породжує пропозиції. З кожним років зростає кількість бізнес центрів, і запускаються під реалізацію житлові масиви.

В усі часи, попит на красу був актуальним, як ніщо інше. Адже зустрічають то по одягу, а вже проводжають, по уму. У нашому суспільстві, синонімом успіху є дорогий костюм і стильна стрижка.
Точно така ж ситуація і на ринку салонного бізнесу. Красива вивіска, вразливий фасад, дороге обладнання відразу надають статус нового салону, хоча в ньому можуть працювати і не професійні майстри. Але це вже наступна тема.

Отже, поговоримо про конкуренцію. Що ж це таке насправді?
Конкуренція - це ...

це жорстока сутичка кількох суб'єктів на ринку збуту, де кожен з них прагне отримати «тепленьке» місце, при цьому отримувати максимальний дохід за рахунок маркетингових т інноваційних методик.
Для будь-якого салону, конкуренти - це просто необхідність. Зазвичай власники бояться бути на ринку одні, та й неможливо це в наш час. Саме тому, плануючи створити свій бізнес, пам'ятайте про це.
Конкуренції має свої плюси і мінуси.

Поговоримо про плюси:

- конкурентам необхідно привчати своїх клієнтів до нових видів послуг,
- розташування поруч кількох об'єктів змушують власників думати не тільки про свій бізнес, а й про бізнес своїх сусідів. Це тягне за собою підвищення їх рівня компетенції та знань,
- іноді конкуренти можуть стати партнерами, тобто, існує такий термін на практиці, як злиття і поглинання. У даній ситуації, конкуренти можуть стати партнерами в результаті жорсткої конкуренції, або ж хтось із них продає свій бізнес.

А зараз - мінуси:

- близько розташованих салони або ж «іміджеві салони», які не орієнтуються на прибуток і можуть легко знизити ціну на стильну стрижку. Така постановка питання призводить бізнес його сусідів до збитку. Іншими словами, їх виживають з ринку.
- «кадри вирішують все» - це говорив ще Сталін. Отже, переманювання клієнтів. У наш час салонів краси набагато більше, ніж кваліфікованих фахівців, тому все більш актуальною стає тема «хед хантингу» або переманювання.
- Загальне зниження якості надання послуг і сприйняття салонного бізнесу, як такого.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber