ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Пам'ятка про те, як потрібно проводити збори на підприємствах індустрії краси

Пам'ятка про те, як потрібно проводити збори на підприємствах індустрії краси

Памятка о том, как нужно проводить собрания на предприятиях индустрии красоты Перш ніж безпосередньо переходити до правил проведення зборів необхідно дати визначення зборів. І так, збори - це організована зустріч співробітників в ході, якої доводиться до співробітників, приймаються рішення і обговорюються будь-які питання, що стосуються теми зборів.

Існує кілька типів зібрань:
1. Збори для обговорення поточних проблем. На таких зібраннях відбувається визначення існуючої проблеми; вироблення рішення проблеми; призначення відповідальних за її рішення.

2. Збори для прийняття рішення. Передбачає озвучування питання, що вимагає ухвалення рішення; розробка альтернативних варіантів рішення; прийняття єдиного рішення (може бути прийнято одностайно, голосування або з орієнтацією на думку окремих особистостей); призначення відповідальних за реалізацію рішення.

3. Збори з метою передачі інформації. Інформування співробітників з приводу змін, новин і т.п .; обміняйтеся думками щодо того чи іншого питання.

4. Неформальне збори. Це прекрасна можливість поспілкуватися співробітникам між собою, пізнати один одного краще. На неформальних зборах спілкуються не теми, що не стосується роботи. Неформальні зборів можуть стати прекрасним способом побудови команди. Можна дізнатися інформацію про те, яка атмосфера панує в колективі, та й про колектив в цілому.

Існує кілька причин, за якими доцільно проводити збори:
1. Ви маєте потребу в інформації або раді співробітників.
2. Ви хочете, щоб ваш колектив прийняв в обговоренні і / або прийнятті рішення.
3. Ви хочете поділитися інформацією з колективом, поставити їх до відома з приводу тієї чи іншої ситуації.
4. Ви хочете чітко показати свою позицію щодо того чи іншого питання.
5. Ви хочете, щоб проблему розглянули з різних точок зору.
6. Ви хочете проінформувати співробітників як працювати над певним питанням або проблемою.

Також бувають ситуації, коли збори проводити не варто:
1. Якщо це індивідуальне питання, для вирішення якого немає необхідності залучати інших співробітників.
2. Відсутня час на підготовку.
3. Можливість використання іншого методу для вирішення питання (електронна пошта, телефонний дзвінок і т.п.).
4. Питання не настільки важливий, щоб витрачати на його рішення час.
5. Питання вже вирішене.

Перш ніж проводити збори до нього необхідно підготуватися. Спонтанне зібрання не принесе позитивних результатів на які ви розраховуєте. Щоб підготуватися до зборів, необхідно відповісти на наступні важливі питання:
- яка основна мета зборів?
- який повинен бути результат зборів?
- хто має бути присутнім на зборах?
- які питання є основними, а які другорядними?
- як краще побудувати збори?
- яка структура наради?
- скільки часу можна виділити на збори?
- що вимагає підготувати?
- чи мають співробітники інформацією про цілі, питаннях і часу зборів?
- що станеться, якщо ви не проведете збори?

Коли ви відповісте на всі ці питання, детально ознайомитеся з питанням, що вимагає колективного рішення, ви можете проводити збори.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber