ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Перша п'ятірка помилок в рекламі салону краси.

Перша п'ятірка помилок в рекламі салону краси.

Первая пятерка ошибок в рекламе салона красоты. У роботі з салонами краси можна помітити, що всі вони допускають одні і ті ж помилки в рекламі. Ці помилки виявилися настільки поширеними, що прийшов час про них розповісти, щоб ви, наші дорогі читачі, не зробили їх в своєму бізнесі. Розгляд помилок дозволить вам заощадити гроші і час.

Перша помилка. Відсутність цільової аудиторії.
Коли ви розробляєте рекламну кампанію свого салону і звертаєтеся з її допомогою до всіх. За своєю дією це можна порівняти тим, що ви стріляєте з гармати по горобцях. Дуже часто у салонів краси повністю відсутнє уявлення про їх типовому клієнті. Інакше кажучи, повністю відсутня портрет людини, для якого вони працюють. Хто їх клієнти? Може це студенти, офісні менеджери, заможні дами, жінки середнього класу? Залежно від цільової аудиторії салону краси підбирається індивідуальний підхід і особливе рекламне повідомлення.

Друга помилка. Рекламне повідомлення не для цільової аудиторії.
Перша помилка дає початок другої. Бувають випадки, коли рекламне повідомлення адресовано не тієї цільової аудиторії. Траплялися зовсім абсурдні і безглузді випадки, коли салони краси розсилали повідомлення про акції на Shellac чоловікам. Ну а якщо говорити серйозно, то вам слід розуміти, що якщо ваш салон краси орієнтований на студентів, то не слід робити рекламу про дорогих послугах з високою вартістю.

Третя помилка. Реклама без контактів.
Така помилка також є поширеною. Можна зустріти візитки салонів краси, на яких був відсутній контактний номер телефону. На таких візитках може бути назва салону, сайт, але відсутній номер. Можна подумати, що це така фішка у салону краси, але це не так. Дуже часто візитки салонів краси створюються в поспіху, і їх розробники просто забувають про те, що забули вказати контактний номер телефону. Тут приходить на розум відома приказка: «Поспішиш - людей насмішиш». Забувши вказати номер телефону, салон краси може втратити багато клієнтів.

Четверта помилка. Рекламні акції без чіткого прорахунку.
Існують власники салонів краси, які відносяться до рекламам і промо-акцій, як забавною грі. Наприклад, вранці власник інформує весь персонал про те, що необхідно провести акцію з 30% знижкою на манікюр. Адміністратор починає обдзвонювати всіх клієнтів салону, і займається розсилкою SMS-повідомлень. Така акція проводиться без будь-якої підготовки і розрахунків. Вона носить спонтанний характер, тобто вона не має мети, фінансового обґрунтування. Іноді навіть розмір знижки не розраховується, а береться «з голови». Той, хто задумав таку акцію навіть не замислюється про те, скільки грошей він може втратити в результаті такого необгрунтованого акційної пропозиції.

П'ята помилка. Проведення рекламних акцій без системності.
Існують певні рекламні методи, які працюють тільки при регулярному проведенні. Наприклад, розповсюдження буклетів і листівок в місцях скупчення цільової аудиторії, є класичним прикладом переходу кількості в якість. Щоб клієнти приходили в салон краси необхідно роздати кілька сотень листівок. Деякі дані рекламних агентств свідчать про те, що хорошим результатом роздачі листівок вважається, якщо 5% з них «спрацюють». Саме тому регулярність в проведенні рекламної кампанії грає велику роль в успішній діяльності підприємства. Ідеальним варіантом у такому випадку є складання календаря для салону краси, в якому зазначається рекламна активність з урахуванням свят і можливих сезонних напливів клієнтів.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber