На сьогоднішній день далеко не кожен салон може гарантувати безпеку своїх послуг.
Орендарі виступають в такому випадку в ролі партнерів власників салону. Майстер (людина, яка знімає салон) сам займається закупівлями потрібної йому косметики, а це в свою чергу не завжди може відповідати необхідним стандартам.
На сьогоднішній день дуже багато випадків, коли на фахівців, які працюють в салоні скаржаться клієнти, або виникає адміністративне або кримінальне покарання. А все відбувається тому, що власники салонів не проводять атестації найманих працівників. І як би це сумно не звучало в таких випадках вся відповідальність лежить саме на власників.
Щоб не виникало ніяких непередбачених ситуацій в першу чергу потрібно укласти договір про оренду , В якому буде прописано усі послуги які будуть надаватися. Також важливо вписати (надавати на вимогу клієнта) відповідні документи, які свідчать, що майстер може надавати такі послуги. Договір потрібно оформляти на ім'я орендаря.
Основним недоліком салонів є то, що вони виставляють ціни на свій погляд. Ситуації, коли одні клієнти платять одну суму, а другі іншу виникають досить часто. Чому? Для друзів і родичів встановлюється певна сума на стрижку, після цього вони розповідають, як майстер все добре робить і тим самим відбувається приплив клієнтів. Але якщо через деякий час ціни на процедури виросли, а ви і далі продовжуєте різно рівневі розцінки то це призведе до втрати клієнтської бази. Потрібно встановлювати загальну систему знижок і тоді у вас все буде добре.
Майстер який орендував салон сам встановлює для себе правила, але потрібно пам'ятати, що працюєте ви не одні (взяли до себе в салон інших майстрів). І ваша поведінка, що якщо хочете тоді йдете або приходьте, вибір косметики і заниження ціни призведе до конфліктних ситуацій в колективі. А це в свою чергу також може відбитися на втрати клієнтів. У них не буде бажання слухати ваші сварки.
Майстер орендар вважає себе «королем» в своєму салоні і не вважає за потрібне повідомляти адміністратора про те що спізнитися, йде у відпустку в «гарячий» сезон. Клієнт який був до нього записана відповідно не отримує тих послуг по не прийшов. Ще одним мінусом є те, що незважаючи на запис майстер може приймати «свою» людину, а записана повинна чекати.
Людина, яка йде в приватний салон сподівається на те, що тут усі рівні і коли бачить таку ситуацію інтерес до такого закладу падає, а це в свою чергу тягне за собою втрату клієнтів.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!