У Міжнародний день клієнта можна провести святкові заходи: розіграші, призи, вручити сувеніри, запропонувати знижки на послуги і товари. Але це далеко не все знаки уваги, якими можна порадувати відвідувачів.
Корисні смакоту
Шлях до серця клієнта частково пролягає через смачну їжу. Зазвичай салони краси пропагують здорове харчування, але воно обов'язково повинно бути смачним. Потрібно підготувати освіжаючі напої, фрукти, ягоди, корисні солодощі з сухофруктів. Всі ці частування потрібно красиво оформити і правильно подати.
приємні сюрпризи
Клієнти будуть раді знижкам в своє свято. Вони повинні бути піднесені цікавим чином: всередину надутих кульок можна покласти папірці, на яких вказано розмір знижки і послуга. В один з кульок можна покласти записку з безкоштовною послугою. Клієнт буде дуже радий, коли лопне таку кульку. Особливо, якщо це буде людина, яка вперше прийшов в салон краси. Велика ймовірність, що він повторно прийде.
Жінки люблять компліменти. Можна їх порадувати склавши вірші про жіночу красу. У вірш можна вставити ім'я клієнтки і вона буде підкорена. Якщо не вдасться самостійно скласти вірш, то можна відшукати варіанти в Інтернеті.
У день клієнта можна побалувати відвідувачів зразками косметичних засобів. Краще дарувати якісну косметику, а не ту, що розрахована на масовий продаж.
Майстер клас
На майстер-класах не слід розкривати всі секрети, інакше, клієнт зможе самостійно зробити всі процедури і не буде необхідності відвідувати салон краси. Головне завдання майстер-класу полягає в демонстрації професіоналізму салону краси. В такому випадку клієнти будуть впевнені, що вони зіткнулися з компетентними фахівцями, обов'язково прийдуть і порадять друзям.
Наприклад, можна продемонструвати варіанти зачісок на кожен день, які можна виконувати самостійно, не витрачаючи при цьому багато часу. Також можна продемонструвати варіанти створення вечірнього і денного макіяжу. Моделлю можна запросити одного з клієнтів.
Конкурси
Організовувати розіграші та конкурси в день клієнта можна не тільки в салоні краси, але також в соціальних мережах. Так вдасться збільшити кількість передплатників і клієнтів.
Переможцю можна отримати знижку або подарунок, якими можуть виступати:
- Безкоштовні консультації фахівця;
- Безкоштовна діагностика;
- Подарунок за покупку;
- Бонус за залучення нового клієнта і т.п.
При цьому важливо не перегнути палицю. Для клієнтів приємні знаки уваги, але турбота і нав'язливість - це різні речі. Потрібно відчувати межі дозволеного.
У день клієнта в салоні головною дійовою особою повинен стати клієнт. Потрібно постаратися приділити увагу кожному клієнту, відповівши на питання, вислухати побажання, проконсультувати, розповісти про програму лояльності. Варто продумати фішки заходи, щоб це була не просто екскурсія по салону, а свято.
У день клієнта не слід перевантажувати клієнта великим об'ємом інформації, це повинно нагадувати свято. Клієнти повинні зарядитися енергією позитиву і свята, отримати гарний настрій. Своїми враженнями клієнти будуть ділитися з друзями, знайомими і рідними.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!