> читай цікаві статті на тему Для керівників салонів на сайті 〖Укрсалон〗 ➤ Думка експертів ➤ Тільки актуальна інформація ➤ Важливі теми" /> інформує Укрсалон" />
ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Перевірка адміністраторів салонів за допомогою програми "Таємний покупець"

Перевірка адміністраторів салонів за допомогою програми "Таємний покупець"

Проверка администраторов салонов при помощи программы "Тайный покупатель" Бізнес сфери обслуговування починається з адміністратора. Саме адміністратор - це той, людина яка зустрічає відвідувачів салону, спілкується з ними по телефону, консультує клієнтів, створює приємне враження про заклад, в якому працює.

На жаль, так склалося, що в індустрії краси катастрофічно не вистачає освічених і кваліфікованих адміністраторів, в яких поєднуються якості тонкого психолога і професійного продавця.

Адміністратор салону краси - це людина, яка впливає на успішність салону краси і прибутковість. Це співробітник, який повинен працювати, а не контролювати всі процеси. Він повинен працювати якісно і ефективно, а головне з душею. Беручи до уваги насиченість ринку, високу конкуренцію, різноманітність салонів, вимогливість і примхливість клієнтів, кожен адміністратор зобов'язаний боротися за кожного потенційного клієнта.

Гарне обладнання, дорога і якісна косметика, дорогий інтер'єр і активна рекламна кампанія - це все стає абсолютно марним, якщо в салоні краси за стійкою адміністратора стоїть жінка, яка все що робить - розмовляє по телефону зі своїми подругами, дивиться серіал, а кожного прийшов клієнта зустрічає невдоволенням.

Адміністратор салону краси - це працівник салону краси, який привітно зустрічає клієнта посмішкою, якісно проводить презентацію, консультує, робить перебування в салоні краси максимально комфортним і приємним для клієнта. Саме від адміністратора залежить, чи стане відвідувач салону краси постійним клієнтів, порекомендує він салон своїм друзям.

Вони розкрили важливі і самі основні функції адміністраторів салону краси. Але практика показує, що багато керуючих салонами перевантажують адміністраторів, що створює перешкоди в наданні послуг.

Ви як керівник повинні відповісти на наступні питання: скільки адміністратор вашого салону краси приносить грошей? Скільки в процентному співвідношенні він приносить за зміну? Коли ваш адміністратор підвищував кваліфікацію?

У теперішній час багато власників салонів краси починали замислюватися про те, як працюють їхні адміністратори. Підвищився рівень звернень в консалтингові компанії з метою підвищення рівня підготовки співробітників.

Переваги програми «Таємний покупець»
1. Оцінка якості спілкування співробітників салону краси з клієнтом під час особистого спілкування і по телефону.
2. Оцінка професійного рівня підготовки співробітників.
3. Дотримання внутрішніх регламентів і стандартів обслуговування.
4. Виявлення помилок, в результаті яких потенційний клієнт не ставати реальним клієнтом.
5. Виявлення інших моментів і помилок, які перешкоджають салону краси стати успішним і прибутковим.

Багато власників і керуючі салоном краси впевнені, що їх адміністратори викладаються на всі 100% під час робочого процесу, активно консультують, переконую, продають, але після відвідування «Таємного покупця» результати виходять найнесподіваніші. Як виявляється, адміністратори дозволяють собі грубість, відверте хамство по відношенню до клієнта, незнання послуг, невміння чітко висловлювати свої думки і т.п.

На жаль, як показує практика, в більшості салонів краси відсутня елементарна культура спілкування з клієнтами, принцип орієнтації на клієнта тут просто не прийнято.

Огидна картина, коли на ганку салону краси варто компанія з кращих дівчат, одна з яких - адміністратор. Цікаво, хто в момент перекуру відповідає на дзвінки? У кращому випадку на дзвінки відповідає вільний майстер, прибиральниця або охоронець, в гіршому випадку - телефон мовчить.

Трапляється так, що адміністратор не бажає клієнта записувати на вечірній час, щоб раніше піти додому. І таких прикладів безліч. І хто ж в результаті втрачає гроші? Власники.

Хочеться відзначити, що грамотний активний адміністратор салону краси здатний підвищити середню виручку салону краси на 40%, а завантаження майстрів - на 30%.

Справжній адміністратор салону краси повинен не просто знати постійних клієнтів в обличчя, на ім'я та по батькові, він повинен пам'ятати все переваги клієнта щодо салонних послуг. Також адміністратор повинен знати, що можна порадити, запропонувати тому чи іншому клієнтові, а що краще не пропонувати. Справжній адміністратор повинен відчувати клієнта.

Як правило, власники бізнесу намагаються заощадити на навчанні адміністраторів, розраховуючи на те, що ті будуть з особистих мотивів викладатися на благо салону. Не варто себе обманювати, цього не буде.

На сьогоднішній день близько 90% адміністраторів салонів краси є самоучками, які не мають чіткий знань про правильну і ефективну роботу.

Звідси виходить, що грошей в салон вкладено багато, а повернення немає.

Можливо, прийшов час перевірити рівень підготовки адміністраторів вашого салону, провести атестацію, переконатися в тому, що адміністратор дійсно є особою салону і ефективним працівником. Цілком можливо, що після перевірки виявиться, що адміністратор не є високоефективним працівником, а скоріше, навпаки, в такому випадку є два варіанти - навчити адміністратора або знайти нового.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber