ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Перевірка якості роботи в закладах б'юті-індустрії?

Перевірка якості роботи в закладах б'юті-індустрії?

Проверка качества работы в заведениях бьюти-индустрии Самим прості і робочим методом, який дозволяє дізнатися про роботу персоналу салону краси - це задати питання відвідувачам. Адміністратор просить клієнтів заповнити анкету з питаннями після вже отриманої послуги. Адміністратор в свою чергу вносить результати в базу. Після цього всі відповіді аналізуються і на їх основі робляться висновки і звіти.

Порівняння показників співробітників дозволяє оцінити рівень індивідуальної ефективності. Потрібно брати до уваги, що цей варіант підходить лише для ситуацій, коли є намір заохотити кращих співробітників за досягнуті результати роботи, висока якість обслуговування. Використання цієї технології по співробітниках, включаючи нових окремо не має сенсу.

Керуючі використовують метод спостереження щодня. Сенс простий - потрібно стежити за роботою конкретного співробітника, паралельно оцінюючи його по заздалегідь складеним критеріям і фіксуючи результати. Але при такій перевірці якості роботи співробітників оцінюється особа повинна знати в який період часу його робота перевіряється, так як це може вплинути на результати. Коли співробітник відчуває на собі увагу керівництва, тоді він чітко дотримуватися регламенту виконання процедури і обслуговування.

Групове оцінювання. Для великих і мережевих салонів краси підходить групова перевірка якості роботи. У такому випадку можуть використовуватися кейси, групові ігри, при яких моделюється певна ситуація, щоб перевірити як в неї надходять співробітники.

Але варто враховувати, що такий спосіб перевірки якості роботи співробітників передбачає витрати часу і фінансів, а також спеціальну підготовку.

Тестування співробітників потрібно використовувати разом з іншими технологіями. Так вдасться провести перевірку теоретичних знань майстрів і керівників. Керівництво може дивитися на те, наскільки фахівець розбирається в послугах, продукції, стандартах обслуговування.

Таємний покупець. Цей спосіб дозволяє перевірити якість роботи всіх співробітників на кожному етапі обслуговування, встановити слабкі місця, щоб в подальшому впоратися з проблемами з кожним конкретним співробітником. Цей метод підходить для доповнення основних методів або може застосовувати окремо.

В даному випадку не працює фактор показовості, так як співробітник не підозрює, що він піддається оцінці, тому не намагається вести себе особливим чином.

Таємний покупець - це людина, яка приходить в салон під виглядом звичайного відвідувача, отримує послугу і оцінює її за складеними критеріями.

Така методика дозволяє зібрати повні відомості щодо якості, швидкості обслуговування, особливостей спілкування з працівниками, чистоти залу.

Керівнику вдасться побачити роботу персоналу і заклади з точки зору клієнта. Регулярне здійснення таких перевірок дозволяє керуючому отримати шанс відстежувати динаміку якості роботи своїх співробітників. Але такий метод вимагає більше фінансових і тимчасових витрат.

Є два способи проведення такого дослідження:

  • Власними зусиллями без залучення професіоналів. Тим, хто вважає за краще самостійно проводити процедуру, варто переконатися, що таємні покупці не є родичами і знайомим співробітників. Ці люди також не повинні працювати в конкуруючих організаціях. Тому людина в ролі таємного покупця не повинен бути зацікавлений у результаті перевірки.

Потрібно підготуватися до дослідження: виділити цілі, розробити критерії оцінки і спеціальні бланки, які будуть згодом заповнюватися. Варто підібрати кількість і розклад візитів. Таємних покупців потрібно вибрати і навчити для проведення перевірки якості роботи співробітників. Після того як дані будуть зібрані їх потрібно об'єднати, проаналізувати і зробити висновки. Після цього потрібно буде прийняти рішення щодо того як можна поліпшити роботу закладу: кому потрібно підвищити кваліфікацію, які заходи потрібно вжити, щоб поліпшити якість обслуговування.

  • За допомогою професіоналів. Це незалежні маркетингові організації, рекламні агентства і консалтингові компанії. Вони підкажуть, як правильно скласти чек-лист, проведуть дослідження, аналіз і передадуть всю інформацію у вигляді готових звітів. З нею так буде набагато простіше працювати. Додатково до всього вдасться заощадити час. Але така перевірка потребує серйозних фінансових витратах.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Товари згадані в статті
В наявності
Передзамовлення
арт. VM_2029_ik
Безкоштовна доставка! Широка колірна гамма. Кераміка в 2 кольорах на...
Від 30 282 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_872_gp
Безкоштовна доставка. Під замовлення. Колір на вибір. Розмір: 66 *...
Від 15 498 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Перукарський візок з високоякісного пластику. розміри 84х32х50см
3 066 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт. VM_408_dsp
Дизайнерська стійка адміністратора. Широка колірна гамма. Гарантія якості. Розміри: ширина...
Від 15 456 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber