Самим прості і робочим методом, який дозволяє дізнатися про роботу персоналу салону краси - це задати питання відвідувачам. Адміністратор просить клієнтів заповнити анкету з питаннями після вже отриманої послуги. Адміністратор в свою чергу вносить результати в базу. Після цього всі відповіді аналізуються і на їх основі робляться висновки і звіти.
Порівняння показників співробітників дозволяє оцінити рівень індивідуальної ефективності. Потрібно брати до уваги, що цей варіант підходить лише для ситуацій, коли є намір заохотити кращих співробітників за досягнуті результати роботи, висока якість обслуговування. Використання цієї технології по співробітниках, включаючи нових окремо не має сенсу.
Керуючі використовують метод спостереження щодня. Сенс простий - потрібно стежити за роботою конкретного співробітника, паралельно оцінюючи його по заздалегідь складеним критеріям і фіксуючи результати. Але при такій перевірці якості роботи співробітників оцінюється особа повинна знати в який період часу його робота перевіряється, так як це може вплинути на результати. Коли співробітник відчуває на собі увагу керівництва, тоді він чітко дотримуватися регламенту виконання процедури і обслуговування.
Групове оцінювання. Для великих і мережевих салонів краси підходить групова перевірка якості роботи. У такому випадку можуть використовуватися кейси, групові ігри, при яких моделюється певна ситуація, щоб перевірити як в неї надходять співробітники.
Але варто враховувати, що такий спосіб перевірки якості роботи співробітників передбачає витрати часу і фінансів, а також спеціальну підготовку.
Тестування співробітників потрібно використовувати разом з іншими технологіями. Так вдасться провести перевірку теоретичних знань майстрів і керівників. Керівництво може дивитися на те, наскільки фахівець розбирається в послугах, продукції, стандартах обслуговування.
Таємний покупець. Цей спосіб дозволяє перевірити якість роботи всіх співробітників на кожному етапі обслуговування, встановити слабкі місця, щоб в подальшому впоратися з проблемами з кожним конкретним співробітником. Цей метод підходить для доповнення основних методів або може застосовувати окремо.
В даному випадку не працює фактор показовості, так як співробітник не підозрює, що він піддається оцінці, тому не намагається вести себе особливим чином.
Таємний покупець - це людина, яка приходить в салон під виглядом звичайного відвідувача, отримує послугу і оцінює її за складеними критеріями.
Така методика дозволяє зібрати повні відомості щодо якості, швидкості обслуговування, особливостей спілкування з працівниками, чистоти залу.
Керівнику вдасться побачити роботу персоналу і заклади з точки зору клієнта. Регулярне здійснення таких перевірок дозволяє керуючому отримати шанс відстежувати динаміку якості роботи своїх співробітників. Але такий метод вимагає більше фінансових і тимчасових витрат.
Є два способи проведення такого дослідження:
- Власними зусиллями без залучення професіоналів. Тим, хто вважає за краще самостійно проводити процедуру, варто переконатися, що таємні покупці не є родичами і знайомим співробітників. Ці люди також не повинні працювати в конкуруючих організаціях. Тому людина в ролі таємного покупця не повинен бути зацікавлений у результаті перевірки.
Потрібно підготуватися до дослідження: виділити цілі, розробити критерії оцінки і спеціальні бланки, які будуть згодом заповнюватися. Варто підібрати кількість і розклад візитів. Таємних покупців потрібно вибрати і навчити для проведення перевірки якості роботи співробітників. Після того як дані будуть зібрані їх потрібно об'єднати, проаналізувати і зробити висновки. Після цього потрібно буде прийняти рішення щодо того як можна поліпшити роботу закладу: кому потрібно підвищити кваліфікацію, які заходи потрібно вжити, щоб поліпшити якість обслуговування.
- За допомогою професіоналів. Це незалежні маркетингові організації, рекламні агентства і консалтингові компанії. Вони підкажуть, як правильно скласти чек-лист, проведуть дослідження, аналіз і передадуть всю інформацію у вигляді готових звітів. З нею так буде набагато простіше працювати. Додатково до всього вдасться заощадити час. Але така перевірка потребує серйозних фінансових витратах.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!