Салонний магазин це щось більше, ніж просто вітрина з продукцією. Завдання «бутика» полягає в тому, щоб поєднати в собі дві функції - збільшення прибутку за рахунок продажів і просвітницька діяльність серед клієнтів. У салонних магазинах представлені наступні види товарів:
1. Декоративна косметика. Бренди декоративної косметики, які представлені в салоні краси, не повинні містити проблемні інгредієнти, які можуть викликати небажані реакції організму. Мета майстра і адміністратора полягає в тому, щоб донести інформацію клієнту, про те, що декоративна косметика не може бути дешевою, вона повинна бути якісною і не повинна містити парабенів та інших компонентів в складі. Проникнення цих хімічних сполук в кровотік призводить до негативних наслідків. Особливо ретельно варто підходити до вибору декоративної косметики клієнтам, які страждають висипом вугрів.
2. Косметика по догляду за шкірою. У салонах краси повинні продавати косметичні засоби, призначені для домашнього використання. Головними складовими таких засобів виступають антиоксиданти, фітоетрогени і т.п. Згідно із законом виробники можуть не вказувати концентрацію компонентів в засобі, тому, як правило, вони присутні в невеликій кількості. Саме на цьому принципі будуються рекламні кампанії багатьох брендів.
Для просування косметичних засобів і збільшення продажів потрібно дотримуватися маркетингових стратегій марок, які представлені в салоні. Клієнтам надається можливість придбати засоби, який забезпечують зовнішній ефект після застосування. Товари, які можуть викликати глибокі фізіологічні зміни шкіри повинні застосовуватися виключно під контролем фахівця.
3. Засоби по догляду за волоссям та шкірою голови. Не має сенсу представляти весь асортимент продукції по догляду за волоссям. Клієнтам потрібно продавати тільки ті товари, які користуються найбільшим попитом - шампуні, бальзами, маски, кондиціонери, засоби для укладання волосся і новинки в догляді за волоссям, щоб привернути увагу клієнтів. Щоб клієнт зацікавився салонними засобами по догляду за волоссям, необхідно розповісти вплив миючих засобів на шкіру голови і волосся.
Вибираючи засіб для догляду за волоссям необхідно орієнтуватися на його склад. А якщо бути точним, то на утримання поверхнево-активних речовин. До складу більш дорогих шампунів входить TEA Laureth Sulfate і Sodium Laureth Sulfate.
Не забувайте, що для жінки більш авторитетним є думка подруги, а не перукаря.
4. Сонцезахисна косметика. Ні для кого не секрет, що сонячні промені здатні призводить до фотостаріння. Ультрафіолет в невеликих дозах позитивно впливає на психоемоційний стан людини. Але зайві дози сонця ушкоджують клітини шкіри, еластинових і колагенові волокна. До клієнтів потрібно донести інформацію про необхідність щоденного використання коштів з факторами SPF.
5. Парфуми. Парфуми повинна дарувати приємні відчуття. У салонах краси повинні бути представлені ексклюзивні аромати, в яких не містяться синтетичні речовини. Вишукана ексклюзивна парфумерія проводитися у Франції, Італії, Японії. Як правило, це рідкісні аромати, які призначені для реалізації в салонах краси. Вартість флакона такого парфуму вище, ніж в магазинного. Але це ціна від виробника, і в неї не включать витрати на рекламу.
6. Аксесуари. На полицях вітрин багатьох салонів краси можна зустріти яскраву біжутерію. Слід враховувати, що яскрава біжутерія привертає увагу клієнтів, і клієнт, який хотів придбати професійну косметику може переключитися на біжутерію. Ціни на таку продукцію непорівнянні, тому не відволікайте увагу клієнтів подібною продукцією. Є сенс виставити в вітрину п'ять-десять видів прикрас або залишити на столику каталог з біжутерією.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!