ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь

Скорочуємо неявку клієнтів в салон. Знайомимося зі способами збільшення числа клієнтів

Сокращаем неявку клиентов в салон. Знакомимся со способами увеличения числа клиентов У цій статті ми розглянемо проблему неявок клієнтів в салони краси, перукарні, СПА-салони та інші підприємства індустрії краси, з'ясуємо причину цього явища і дізнаємося способи боротьби з ними. Ми також з'ясуємо, як впливає можливість записатися до майстра в неробочі години на кількість відвідувачів. Наша стаття написана з метою допомогти вам скоротити кількість неявок, а також збільшити число записів клієнтів. В результаті збільшення числа клієнтів збільшиться прибуток вашого підприємства, а також зросте лояльність клієнтів.
Насамперед давайте розберемося з неявкою клієнтів. Що ж це таке? неявка клієнтів - це випадок, коли клієнт попередньо записується на ту чи іншу процедуру, але не приходить в призначений час. У порівнянні з роздрібними продажами, де неявка покупця не свідчить про те, що товар не куплять, в індустрії салонного бізнесу неявка клієнта позначає упущену вигоду для бізнесу. Наприклад, якщо середній чек перукарні становить 700 рублів, щомісяця послугами перукарні користуються близько 500 осіб, середній відсоток неявок складає 15%, то упущена вигода салону краси дорівнює 35000 рублів. Ви уявляєте, що кожен місяць ви втрачаєте таку суму, а якщо взяти цю цифру за рік?

Причинна неявок клієнтів в салон краси до банальності проста - клієнти просто забувають про майбутній візит в салон краси. Деякі компанії з метою зниження відсотка неявок і запізнень на процедури здійснюють телефонні дзвінки клієнтам. Начебто не поганий варіант, але разом з вигідною, є і зворотна сторона - негативна. Негатив криється в тому, що адміністратор в робочий час займає телефонну лінію. Таким чином, потенційні клієнти не можуть додзвонитися в салон краси і ставлять хрест на цьому салоні. Також адміністратор міг би витратити свій час на живе спілкування з клієнтами.
Існує альтернативний, але не менш дієвий спосіб - це нагадування клієнтам про майбутній візит в салон краси за допомогою СМС-повідомлень або електронної пошти.
Такий метод нагадування не відніме багато робочого часу адміністратора, а також виключає той факт, що абонент не отримує сповіщення. До того ж телефонний дзвінок клієнт просто може не почути телефонний дзвінок. Компанія Health Services Research підтвердила ефективність автоматичних нагадувань за допомогою проведених досліджень. Результати дослідження показали, що використання СМС-нагадувань скоротило кількість неявок до 50%.

Далі розглянемо питання записів клієнтів. Що необхідно зробити, щоб збільшити кількість записів? Згідно з даними Інтернет порталу DOCTORALIA понад 30% випадків пошуку салону краси щоб записатися відбувається на неробочі години. Постійна зайнятість і хронічна нестача часу через роботу просто не залишають можливості займатися своїми особистими справами в денний час. Клієнтки планують походи в салон краси на ту чи іншу процедуру у зручний для них час. Зазвичай це буває в пізній час, коли салони вже не працюють. Давайте можливість клієнтам записуватися до вас у зручний для них час - і до вас запишуться навіть вночі або у вихідний день.

Створіть на своєму сайті сервіс онлайн записи на послуги «Мій кабінет». Така послуга дозволить записатися клієнту через Інтернет або за допомогою мобільних додатків в будь-який час і в будь-якому місці. Також сервіс дозволяє нагадати клієнту про майбутній візит в салон через СМС-повідомлення або електронну пошту. В результаті створення сервісу самостійної записи на процедури, підвищується лояльність клієнтів, а також значно скорочується відсоток неявок і запізнень, адже система нагадувань за допомогою СМС-повідомлень та електронної пошти виключає можливість, що клієнт забуде про візит в салон краси. Таким чином, упущена вигода перетворюється в реальний прибуток.

Сервіс «Мій кабінет» корисний не тільки для клієнтів, він також стане корисним джерелом інформації для власника бізнесу. Сервіс дозволяє клієнтам залишати свої відгуки та пропозиції, оцінювати якість послуг, що надаються. Також сервіс надає можливість виконувати розсилку СМС-повідомлень про поточні акції. Особистий кабінет адміністратора містить всю необхідну інформацію про салон і клієнтів: журнал відвідувань, клієнтська база, розклад роботи фахівців та інші.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber