На сьогоднішній день у розпорядженні керівників індустрії краси безліч різних маркетингових інструментів, які дозволяють збільшити прибутковість бізнесу. Але на жаль, такий арсенал інструментів, що не робить життя бізнесменів легше, а швидше - навпаки, виникає безліч нових питань щодо того які ж інструменти необхідно вибрати і коли їх необхідно впроваджувати.
Замість впровадження цікавих бізнес-стратегій, керівник починає розпорошуватися на дрібниці, хапаючись то за одне, то за інше. Так керівник виконає незначні зміни то в одній, в то в іншій сфері, а по суті нічого. Жоден інструмент повністю не впроваджується, і результат, як уже можна зрозуміти, виходить негативний або нульовий.
Додатково до всього дуже часто дії керівника носять характер абсолютної безсистемності: він начебто чимось постійно зайнятий, цілий день перебуває в салоні, а просувань вперед не видно, лише імітація дії. В кінцевому підсумку це призводить до плачевних наслідків для бізнесу. І таке відбувається досить часто, з безліччю підприємств індустрії краси.
Які чинники стоять на перешкоді зростання прибутковості салону краси?
Існує досить простий, але водночас фундаментальний інструмент, що дозволяє систематизувати можливості в чітку структуру послідовних дій, яка забезпечить просування салону краси в сторону щомісячного збільшення доходів.
Головною перешкодою на шляху зростання прибутковості бізнесу є відсутність маркетингового плану салону краси.
Керівники, які проходили курси і були присутні на спеціальних семінарах, вже точно не раз чули про те, що необхідність планування маркетингової діяльності. Але з якоїсь причини про планування просто-напросто забували, відкладаючи її в довгий ящик. Весь час перебували важливіші справи і турботи, і так поступово забували про планування.
Кожен раз, коли ви, як керівник, спостерігали черговий спад продажів за квартал або того рідше, ви збиралися виконати план продажів відразу на кілька місяців вперед. І тільки в таких ситуаціях керівники починають повертатися до плану маркетингу, для того щоб докорінно змінити ситуацію, що склалася. Але знову виникає інше більш важливу справу, яку не терпить зволікання і план маркетингу в черговий раз відсувається на задній план. І це не поодинокий випадок, така ситуація відбувається незліченну кількість разів.
Що таке план маркетингу і навіщо він потрібен?
Успіх салону краси безпосередньо залежить від того, наскільки ефективний маркетинг - залучення клієнтів.
Але, як правило, середньостатистичний керівник салону краси не приділяє належної уваги залученню нових клієнтів, посилаючись на те, що вистачає проблем з співробітниками.
Тому на тлі всієї ділової активності, маркетингове планування носить скоріше стихійний характер. І часто до ними вдаються, коли вже зовсім все погано.
Маркетинговий план призначений саме для того, щоб систематизувати маркетингову діяльність салону краси. Він дозволяє спланувати діяльність салону краси, щоб бізнес рухався по наміченому шляху. Маркетинговий план є запорукою сталого розвитку та зростання виручки.
Який результат очікує салон краси, якщо він розробить план маркетингу?
Завдяки маркетинговому плану виручка салону краси гарантовано збільшується як мінімум на 30% щокварталу. Безумовно, слово «гарантовано» варто вживати тільки в тому випадку, якщо ви виконаєте, по крайней мере, 85% із запланованих дій. Навіть якщо під час впровадження ви допустите помилки, в цьому немає нічого страшного, головне, що ви все-таки упровадите заплановані заходи. В іншому ж випадку - плануй, що не плануй, результат буде один - негативний.
Маркетинговий план може цілком стати вашою конкурентною перевагою. Чому? Тому що у 90% салонів краси план маркетингу просто відсутня! План маркетингу стане вашою конкурентною перевагою перед іншими салонами краси.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!