ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Стандарти в салоні краси

Стандарти в салоні краси

Стандарты в салоне красоты Тим, хто планує відкриття салону краси і хоче, щоб він став успішним необхідно чітко розуміти, для якої категорії населення він призначений. Варто проаналізувати всі риси, які є характерними для потенційного відвідувача, і виходячи зі складеного портрета, встановити правила і стандарти в салоні краси.

Образ клієнта повинен бути максимально докладним і збірним. Не варто забувати про те, що від цього залежить успіх підприємства. Багато про це навіть не здогадуються і розглядають це скоріше як другорядну деталь, але саме таке ставлення грає їм не на користь. На цьому етапі доведеться визначитися під який тип аудиторії створюється салон краси, щоб врахувати всі особливості обслуговування.

Навіщо потрібні стандарти в салоні краси?

Після формування образу потенційного споживача власник зможе підібрати відповідне оформлення, визначити перелік послуг і встановити стандарти обслуговування клієнтів в закладі.

Стандарти в обслуговуванні потрібні для того, щоб кожен співробітник чітко розумів, як йому діяти в тій чи іншій ситуації. Наявність таких стандартів представлених у вигляді документації дозволить встановити оптимальний порядок на своєму робочому місці. Додатково до всього будуть встановлені певні рамки і межі для салону. Правила повинні також передбачати список заборонених дій.

Що ж конкретно потрібно стандартизувати? Які моменти повинні в них відображатися?

У стандартах варто прописати наступне:
- як необхідно зустрічати клієнта і проводити запис на процедуру;
- поетапний процес надання послуг;
- нюанси завершення роботи з клієнтом, включаючи процес розрахунку;
- методи і алгоритми отримання зворотного зв'язку від відвідувачів;
- як проводитися повторна запис.

Обов'язково варто згадати в стандартах якій послідовності варто дотримуватися, якщо від клієнтів поступаюь скарги.

Кожному співробітнику варто приготуватися до того, що відвідувач може висловити своє обурення, тому потрібно буде швидко зорієнтуватися в ситуації, що склалася без шкоди для репутації закладу.

Стандарти роботи з клієнтською базою в салоні краси повинні містити інформацію про те, кому як потрібно вчинити в наступних випадках:
- усне невдоволення;
- негативний відгук у соціальних мережах;
- письмовий відгук в книзі скарг і пропозицій.

У стандартах власник салону краси викладає всі вимоги, які він пред'являє до персоналу. Якщо детально рапісать робочі моменти для співробітників, то їм вдасться зрозуміти
робити в тій чи іншій ситуації, які кроки робити не варто, а які навпаки варто виконати. Додатково до всього, наявність стандартів обслуговування дозволяє власнику контролювати якість діяльності персоналу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною все необхідне перукарське обладнання , За допомогою якого Ви будете завжди виглядати чудово!

Товари згадані в статті
Немає в наявності
Передзамовлення
арт.
Підйомник гідравлічний з функцією блокування; база квадратна хромована; підлокітники з...
0 грн.
Детальніше Вибрати
В наявності
Передзамовлення
арт. IR_jn_3070134
Розміри візка: 81.5 х 32.5 х 33 см; Розмір лотків:...
3 956 грн.
Детальніше Вибрати
Немає в наявності
під замовлення
Передзамовлення
арт.
Під замовлення. Доставка 10-14 днів; Виробництво: Польща
12 820 грн.
Детальніше Вибрати
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber