З кожним роком конкуренція в салонному бізнесі загострюється, адже постійно з'являються нові підприємства. Тому вийти на ринок з новим закладом і закріпитися на ньому буде вельми проблематично. Тут потрібно грамотне розвиток, планування, правильна маркетингова політика і т.п. Кожен заклад на шляху проходить етапи, починаючи від відкриття аж до розвитку мережевого бізнесу. Щоб досягти позитивних результатів, потрібно випробувати різні стратегії.
З чого почати розвиток салону краси?
Для розвитку свого закладу багато керуючих використовують незначну кількість способів. Є методики, які не набули широкого поширення, але дозволяють удосконалювати свій бізнес і нарощувати оборот. На практиці є схеми і стратегії розвитку салону краси, які дозволяють збільшити потік відвідувачів і напрацювати хорошу базу клієнтів.
Перед застосуванням якихось технік потрібно пройти певні кроки, які забезпечать ефективність обраної стратегії:
- Проведення ретельного аналізу з наявною клієнтською базою з виділенням таких позицій:
- Кількість осіб, які відвідують салон краси;
- Кількість постійних клієнтів по відношенню до первинних і втраченим;
- Середнє значення кількості клієнтів, які відвідують заклад за певний період;
- Кількість нових клієнтів і їх відсоток від загальної кількості відвідувачів;
- Розмір середнього чека.
Отримані показники є базою, яка дозволить планувати заходи щодо розвитку салону краси.
- Розробка маркетингової політики і плану. Потрібно створити гнучку систему лояльності для клієнтів, використовувати дисконтні карти, сертифікати.
- Розрахунок ступеня завантаженості закладів, часу простою майстрів і заклади, провести аналіз послуг і визначити найбільш затребувані.
- Розрахувати бюджет рекламних акцій, провести аналіз ефективності проведених заходів і при необхідності оптимізувати бюджет.
- Проведення оцінки конкурентів, моніторинг їх пропозицій, розрахунок собівартості послуг і корекція своїх цін.
- Визначення сильних та слабких сторін конкурентів, вибудовування політики, яка дозволяє зайняти вільні ніші послуг, створення унікальних пропозицій.
- Складання прайс-листа. У ньому по окремих видах послуг та розділах повинен бути присутнім гнучкий вибір за ціною. Необхідно надавати послуги різних цінових категорій, але забезпечувати високу якість незалежно від вартості.
- Формування індивідуального пакета послуг і пропозиції для кожного відвідувача і інформування за допомогою телефонних дзвінків і повідомлень.
- Розробка системи замовлення через сайт косметичних товарів для домашнього застосування.
- Поділ фінансових витрат в залежності від важливості. Визначення пріоритетних категорій.
Стратегії розвитку салонного бізнесу
Далі будуть розглянуті основні методи розвитку салону краси.
Збільшення прибутку
Прибуток салону краси - це не тільки можливість отримання коштів, але також придбання нового обладнання, матеріалів, інструментів, проведення навчання персоналу, спосіб поліпшення сервісу.
Без інвестицій в даних бізнес він досить швидко перетворюється в збитковий, адже постійно з'являються нові технології і методики, а конкуренція в цьому бізнесі одна з найвищих. Клієнти досить швидко розуміють, що салон не розвивається, і віддадуть перевагу клієнтів.
Тому збільшення прибутку є головною метою і стратегією розвитку салону краси.
Зниження операційних витрат
Перш ніж скоротити витрати необхідно визначити проблемні місця - де витрати, перевищують очікуваний рівень. До них можуть належати:
- Непропорційно високі витрати на оплату роботи співробітників;
- Швидке витрачання матеріалів і засобів;
- Великі витрати на телефонні дзвінки;
- Чи не окупність витрат на рекламу;
- Занадто висока собівартість певних видів послуг.
При ручному веденні документації отримати всю цю інформацію складно, а часом неможливо. Тому краще мати спеціальну програму, яка формує звіти і списки.
поліпшення продуктивності
Продуктивність - це ніщо інше, як кількість грошей, яке лягає в касу за робочий день.
Сюди включається кількість наданих послуг і проданих товарів, ефективність продажів і інші параметри.
Підвищення продуктивності - це спосіб при тому ж асортименті, цінах, кількості персоналу отримувати більше прибутку.
масштабування салону
Мається на увазі розширення спектра послуг, що надаються. Це може бути додавання більш дорогих послуг, переїзд в просторе приміщення. На більш високому рівні відбувається трансформація в мережу салонів краси. Такі заклади працюють більш стабільно і легше переживають кризи. Продаж франшизи підвищує впізнаваність салону і підвищує прибутковість.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!