ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Цільова аудиторія салону краси

Цільова аудиторія салону краси

Целевая аудитория салона красоты Салони, які працюють під гаслом «будемо раді будь-якому клієнту» дуже ризикують, вони можуть залишитися без пристойного кількості постійних клієнтів. Жоден клієнт, незалежно від достатку, не хоче бути «будь-яким». Кожен клієнт хоче бути особливим, щоб чекали саме його. І ця ідея повинна відображатися в інтер'єрі салону краси, переліку послуг та цінової політики.

Як вивчити цільову аудиторію майбутнього салону краси? Перш за все, потрібно уважно вивчити карту району, в якому ви плануєте відкрити свій салон краси. Які установи, підприємства розташовані поблизу? Якого статі і віку, положення, статусу люди, які працюють і проживають в цьому районі? Якими будівлями забудований район? Після того як ви відповісте на ці питання, встановіть хто є вашими потенційними клієнтами, подумайте про те, як можна привернути увагу цієї аудиторії.

Спробуйте уявити себе в якості клієнта. Визначте, що може виявитися цікавим і корисним для вас в області індустрії краси. Відвідайте салони краси цього району. Які вони? На кого розраховані? Які послуги надають? Наскільки успішний салон? Як багато салонів краси того ж класу що і ваш є в цьому районі? Які послуги не надають ваші конкуренти? Як організувати графік роботи таким чином, щоб ваш салон отримав перевагу?

Не зайвим буде дізнатися, яке обладнання, косметику використовують салони-конкуренти, рівень професійної підготовки майстрів. Відвідайте найпопулярніший салон краси району. Поспілкуйтеся з клієнтами, дізнайтеся що їм подобатися, а що ні. Чи всі потреби задовольняються? Чи є необхідність в задовольни додаткових потреб?

Безумовно, зібрана інформація з часом втрачає актуальність, і ставати застарілої. Салони, в яких працюють потенційні клієнти вашого салону, закриваються, замість них з'являються нові, але вже з іншим складом персоналу, з'являється попит на нові види послуг, зростає кількість салонів в районі. Тому маркетингові дослідження потрібно буде проводити безперервно, з введенням корективів в діяльність салону краси. Гнучка реакція на зміни ситуації дозволяє запобігти фінансовим втратам салону краси.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber