Багатьом здається, що про ціноутворення знають всі. Але ось торкнувшись практики, стикаються з підводними каменями, так що про ціну може повністю розбитися вся намічена концепція салону краси.
Поширені методи ціноутворення в салонах краси:
1. собівартість використовуваних матеріалів;
2. слідуючи за сусідом;
3. представницьке;
4. Витрати йдуть в Плюс;
5. рівень салону краси, а також їх фахівці
але варто зауважити , Що не один з перерахованих метод не застосовується в чистому вигляді. Завжди прикидка вартості відбувається за всіма п'ятьма методам.
Ціноутворення, вироблене за собівартістю використовуваного матеріалу.
Таким методом користується понад сімдесят відсотків салонів краси через свою простоту. Тому ціна собівартості множиться спокійно на коефіцієнт від 3 і до 10. І так як будь-який цілком поважаючий себе салон, в тому числі і фахівець коефіцієнт менше трьох просто не поставить. Найбільш поширеним коефіцієнтом є п'ятірка.
Необхідні досить вагомі причини, щоб виставити ціну ще вище.
Під час проведення розрахунку ціни з використанням певних апаратів, береться вартість такого апарату і облік періоду його окупності.
Усе "За" даного методу:
• Легкість, а також простота;
• Величезна поширеність;
Проти даного методу:
• Ні які чинники не враховуються.
Ціноутворення йде слідуючи за сусідом.
Повинно бути достатня кількість відмінностей, щоб ви могли поставити ціну на одну і ту ж пропоновану послугу. Такий метод ціноутворення є досить актуальним при відкритті абсолютно нового салону краси. І застосовується він час від часу.
Усі за":
• Конкурентоспроможність відбувається на певному рівні;
Всі "проти":
• залежність від кваліфікації сусіда.
Ціноутворення йде «від Представництва»
Досить багато представництва, регулярно проводять дослідження по різному ціноутворення. Далі досліджують ціни на свої послуги з урахуванням використання продукції їх брендів. На основі досить часто формується прайс стандартних послуг.
Усі за":
• Принципі все готово;
• Ціна залежить від результатів дослідження ціноутворення;
Всі "проти":
• Не враховуються персональні особливості.
Ціноутворення йде від витрат в плюс.
Поставити свій прайс по такому методу є просто обов'язковою умовою для кожного господаря свого салону краси. Необхідно бачити наскільки їх прайс відповідає всім очікуванням, в тому числі яким же чином просувати будь-яку запропоновану послугу, формувати акції, в тому числі і пакети послуг, що варто спочатку рекламувати, а що необхідно ставити в кінці даного прайсу.
Даний метод враховує такі фактори:
1. Собівартість продукції
2. Адміністративні витрати.
Деякі з витрат легко можна віднести на собівартість. А ось деякі - дуже важко.
Основні причини відхилень від існуючого прайса:
• Неправильні очікування по користуванню запропонованої послугою;
• Завищені очікування за нормою отриманого прибутку;
• При повному або частковому відсутність калькуляцій пропонованих послуг.
Усі за":
• Показ повної ціни.
• Мінімум реальної ціни.
Всі "проти":
• Сильна трудомісткість;
• Варто знати фінансовий аналіз.
У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!