ru ua
0 0
Бонуси: 0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для використання накопичених бонусів, будь ласка авторизуйтесь
У чому секрет гарної реклами закладу б'юті-індустрії?

У чому секрет гарної реклами закладу б'юті-індустрії?

В чем секрет хорошей рекламы заведения бьюти-индустрии? Ефективна реклама є запорукою великої кількості одночасних продажів. Створення рекламної кампанії переслідує одну важливу мету - зробити ваш заклад впізнаваним і популярним. Якщо реклама буде правильною, то вона буде працювати. Який би спосіб рекламування ви б не вибрали - телебачення, газети, журнали, радіо, зовнішню рекламу, вона повинна працювати, немов армія продавців, які пропонують свій товар покупцеві.

При розробці реклами важливо розуміти, що ваше рекламне повідомлення зводитися не до переліку послуг, що надаються, а до тієї унікальної особливості і тому, що клієнт може отримати, якщо він звернутися в ваш салон. Уявіть, що у вас тільки одна така можливість розповісти про себе покупцеві? Що ви хочете йому повідомити? Якщо ви вибрали над чим працювати, то гарненько подумати чи дійсно це потрібно клієнту.

Дуже часто керівники проводять рекламні кампанії, витрачають на це колосальні гроші, а в підсумку бажаного так і не досягають і продовжують дивуватися тому, чому ж так. А все до банальності просто - вони підходять до реклами з точки зору працівників салону, а не з позиції клієнтів.

Щоб в цьому переконатися варто подивитися всі рекламні оголошення салонів краси та перукарень. Вони всі однакові і зводяться до переліку послуг і цін. З одного боку це може зацікавити, адже набагато приємніше знати, скільки коштує послуга, перш ніж прийти, але це не далеко не є стимулом приходу в салон.

Як же зробити так, щоб рекламна пропозиція почало працювати?
Все досить просто - потрібно повторити процес продажу послуги або товару на папері. Як ви зазвичай продаєте послуги клієнтам вашого салону? Що ви їм говорите, на що робите акценти, про які переваги ви розповідаєте? На всі ці питання варто відповісти і викласти суть на папері. При цьому потрібно використовувати красиві мовні звороти, а не просто сиро викладати факти. Головна відмінність між хорошою рекламою і продажем лицем до лиця полягає в тому, що перший варіант дозволяє охопити більшу аудиторію. Таким чином, замість одного клієнта ви можете продати послугу кільком десяткам і навіть сотням клієнтів. І тут зовсім не важливо, який спосіб реклами ви будете використовувати, адже в будь-якому випадку реклама буде працювати і приносити свої плоди у вигляді припливу великої кількості клієнтів. Головне в цій справі пробувати і не бояться, адже тільки той робить якісь кроки і постійно шукає нові і досягає потрібних висот.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber