Буклеты салона красоты: особенности и правила оформления Рекламування послуг салону краси використовується з метою залучення клієнтів. Реклам повинна бути ефективною. При менших витратах на рекламу має залучатися велику кількість клієнтів. Ефективність рекламної кампанії визначається правилами ведення такої діяльності.

Чому буклет - це кращий роздатковий матеріал?

Рекламна пропозиція направлено на привернення уваги потенційних клієнтів. Воно повинно залучати, зазивати і підштовхувати до певних дій.

Вся реклама ділиться на внутрішню і зовнішню. Перша включає візитки, буклети, листівки, фірмову продукцію, каталоги, плакати. До другої належить реклама в ЗМІ, транспорті, дорожня реклама, поштова розсилка.

Зовнішня реклама спрямована на тих, хто ще не визначився зі своїм вибором. Вона потрібна для залучення уваги потенційних нових клієнтів.

Внутрішня реклама спрямована на людей, які вже відвідувачі закладу. Вона виконує функцію нагадування і викликає бажання повторно відвідати заклад. Але внутрішня реклама не здатна змінити або скорегувати стосунки споживача до реклами.

Одним з кращих способів офлайн-реклами є поширення роздаткового матеріалу. Це рекламні листівки, флаєри та буклети.

Буклети є короткими тексти, які супроводжуються ілюстрованими фотографіями. Подібний формат зручний і актуальний для реклами салонів краси. Їх можна читати в будь-який час.

Варто розуміти, що після отримання роздаткового матеріалу, людина в разі необхідності збереже інформацію, щоб потім скористатися нею. Якщо вона здасться йому непотрібна і нецікавою, то відправиться в урну.

Для підвищення ефективності роздачі матеріалів потрібно ретельно продумувати місце і спосіб поширення. Не має сенсу роздавати рекламні буклети дорогих послуг у зупинок громадського транспорту. Також важливо розуміти, що багато що залежить від емоційного настрою людини, який роздає рекламні матеріали.

Варто подбати про якість оформлення матеріалів для роздачі. Вони повинні мати привабливий і добротний вигляд. Тільки в такому випадку у людини виникне бажання взяти їх в руки і ознайомитися з інформацією. Потрібно простежити також за тим, щоб великим шрифтом було надруковано не тільки назва, але також рекламний слоган.

Рекламні листівки повинні містити короткий текст з наступними даними:

  • Інформація про послуги;
  • Відомості про якість і асортимент косметики;
  • Дані про знижки та пропозиції в салоні краси.

Перші хвилини, після того як рекламний матеріал потрапив в руки клієнтові він повинен переконувати його про користь і необхідність. Тільки так він не виявиться в найближчій урні.

Потрібно постаратися переконати потенційного клієнта в тому, що він тримає в руках корисну і необхідну для нього інформацію. Варто вказати всі косметичні процедури, які виявляються в салоні краси. Необхідно розповісти про користь, яку людина отримає від відвідування салону краси.

Для підвищення цінності рекламного роздаткового матеріалу на ньому потрібно надрукувати купон на знижку. У такому випадку клієнт обов'язково збереже листівку.

На рекламній листівці обов'язково повинні бути представлені всі можливі варіанти контактів - номер телефону (краще кілька), адреса електронної пошти, сайт, адреса. Дані повинні бути точними і коректними. Більшість роздавальних матеріалів відправляється в урну тільки через те, що потенційним клієнтам не вдається додзвонитися за вказаними номерами.

Що потрібно враховувати при замовленні буклету?

Рекламні друковані видання у вигляді буклетів - це найпростіший спосіб донесення інформації про послуги, товари, діяльності компанії. Компактні інформативні буклети з високою якістю друку справляють гарне враження на потенційних і вже наявних клієнтів.

При замовленні буклету для салону краси потрібно враховувати особливості сприйняття інформації людиною. Не потрібно переписувати в буклет відомості про технологічні процеси і обладнання. Рекламна продукція не повинна перетворюватися в технічну інструкцію.

Важлива інформація, яка супроводжується ілюстраціями, фотографіями і картинками набагато швидше і краще сприймається. Але при цьому слід дотримуватися золотої середини. Буклет не слід перевантажувати графічними зображеннями. Їх надмірна кількість може привести до того, що сенс реклами буде втрачено.

Призначення рекламних буклетів для салону краси:

  • Вказівка цілей, послуг, контактної інформації;
  • Інструкції, послідовність дій щодо застосування тих чи іний продуктів, методик, які використовуються в салоні краси;
  • Закликати до відвідування салону краси;
  • Освітлення конкретних програм, цін і заходів, який проводяться в салоні.

Найзручніший і найпоширеніший вид буклету - Євробуклет. За розміром він відповідає стандартному поштовому конверту, тому вважається зручним для поштової розсилки.

Типи буклетів:

  • Інформаційні;
  • Каталоги;
  • Корпоративні;
  • Портфоліо.

Для оформлення буклетів для СПА можна використовувати ефект мокрого крапель. У буклетах для студії нігтьового сервісу - золоте напилення на зображення нігтів. Це зробить буклети оригінальними і запам'ятовуються. Щоб не перенавантажувати рекламну продукцію надмірно вишуканими деталями доречно використовувати друковану обробку.

При розробці варіанти оформлення для салону потрібно намагатися використовувати тільки ту інформацію, що дійсно потрібен і цікавий клієнтам. Думки потрібно викладати простою і зрозумілою мовою, в іншому випадку втратиться сенс реклами. Дотримання цих правил суттєво підніме ефективність реклами.

Де замовляти рекламний буклет?

При замовленні рекламного буклету салону краси виникне питання щодо того, до кого слід звернутися? Доручити створення буклету слід рекламному агентству, яке візьме на себе виконання замовлення. Можна замовити окремі складові буклету приватним фахівцям - копірайтер, дизайнеру, ілюстратор і потім віддрукувати в друкарні.

Якщо створення буклету повністю довірити рекламістам, то слід врахувати, що вони не знають всієї специфіки вашої сфери діяльності. Тільки у власника інформація в повному обсязі. Без допомоги вони не зможуть створити правильний буклет.

Слід оцінити власні сили і можливості до написання тексту, фотографування і дизайну. Якщо є впевненість в письменницьких здібностях, то можна самостійно написати рекламний текст. Дизайн і ілюстрування краще довірити професіоналам.

Попередньо варто визначити бюджет заходу. Фінансові можливості впливають на кількість тексту, ілюстрацій, формат і дизайн. Після правильного розрахунку витрат вдасться вкластися у відведений ліміт.

При виборі рекламного агентства або студії варто ознайомитися з портфоліо компанії, в якому зібрані всі найбільш вдалі проекти і роботи. Так вдасться наочно побачити, яка з них зможе втілити в життя всі ідеї по створенню рекламного буклету.

Багато хто віддає перевагу зараз звертатися до «вільним художникам». Це дозволяє заощадити фінанси. Але при цьому є ризик не встигнути в потрібні терміни або отримати неякісний буклет.

При зверненні до дизайнера слід скласти письмову угоду. По пунктах слід описати особливості салону і послуг, що надаються. Потрібно вказати завдання, місце і спосіб поширення буклету. Також слід вказати побажання до зовнішнього вигляду буклету, розповісти про завдання. Обов'язково потрібно уточнити, чи зрозумів вас виконавець. Це дозволить уникнути виправлень і переробок. Потрібно чітко висловлювати свої думки і бажання. Тільки в разі тісної взаємодії з виконавцем вдасться отримати якісно виконаний макет буклета.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!