ru ua
0 0
Бонусы: 0 грн.
Для использования накопленных бонусов, пожалуйста авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для использования накопленных бонусов, пожалуйста авторизуйтесь

Доставка

Способи доставки:

  • Нова Пошта.
  • доставка кур'єром

 

Вартість залежить від розмірів вантажу і відстані доставки. На частину обладнання надається безкоштовна доставка, про це вказує значок на товар.

Коли доставлять посилку?

Узгодьте час доставки кур'єром або відстежуйте вашу посилку за номером ТТН на сайті служби доставки, який вам повідомить магазин.

Прийшло SMS про доставку

Заберіть посилку не пізніше, ніж через 5 робочих днів з моменту отримання SMS від служби доставки. Більш тривале зберігання посилки на пошті платне, до того ж її можуть відправити назад.

цілісність товару

Обов'язково відкрийте посилку в поштовому відділенні або в присутності кур'єра, перевірте відповідність товару замовлення і його збереження. Якщо товар був пошкоджений під час транспортування, то складіть акт про пошкодження вантажу.

Додаткова інформація про доставку:

Доставимо Ваше замовлення в будь-яку точку України!

Ви отримуєте товар прямо у себе в місті, без ризику і переживань.


Нова Пошта - www.novaposhta.com.ua

При отриманні товару Ви повинні мати при собі паспорт і номер декларації, який ми Вам повідомляємо.

Оскільки сторонні служби доставки несуть страхові зобов'язання за цілісність товару при вантажно-розвантажувальних роботах, рішення про матеріали упаковки та їх вартість залишається за ними. Відповідно наш інтернет-магазин не в силах вплинути на вартість і комплектацію упаковки, яка включена у вартість доставки і оплачується клієнтом при отриманні.

Що робити якщо прийшла побита посилка новою поштою?

 

УВАГА! Перед перерахуванням оплати узгодьте, будь ласка, деталі замовлення з менеджером.

При отриманні товару через компанію-перевізника перед тим як підписати документ про доставку, проведіть ретельний візуальний аналіз доставленого вантажу. У разі виявлення дефектів упаковки або вироби, Ви маєте право відмовитися від вантажу, скласти акт у присутності кур'єра і повернути вантаж.

При виявленні дефекту ОБОВ'ЯЗКОВО передзвоніть нам. Контактний номер телефону буде вказано в декларації. Ваш дзвінок допоможе поліпшити роботу відразу двох компаній. Ви допоможете собі і іншим клієнтам, які в найближчому майбутньому скористаються нашими послугами.

Доставка замовлення за рахунок одержувача по тарифам транспортної компанії. Оплата зворотної доставки грошей за рахунок покупця. При відмові від товару, відправленого післяплатою, доставка і повернення товару оплачується покупцем.

права споживачів
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти або повернути придбаний товар на аналогічний, якщо товар не підходить за формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» обмін товару або повернення вартості проводиться якщо він не використовувався, не був у зібраному вигляді (монтажі) і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки, а також товарний чек, виданий покупцю разом з товаром.
Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за вирахуванням транспортних витрат.
У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 3 (трьох) днів.
Покупець має право на обмін (повернення) товару протягом 14 чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:
- з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
- підлягає поверненню товар не є новим, тобто був в збірці (монтажі);
- меблі під індивідуальне замовлення;
- при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність оригінальної упаковки).

 

Ст. 924 ЦКУ від 16.01.2003 № 435-IV

Чинний зі змінами. Перевірено 08.07.2019
Цивільний кодекс України

Стаття 924. Відповідальність перевізника за втрату, нестачу, псування або пошкодження вантажу, багажу, пошти

1. Перевізник відповідає за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві, якщо не доведе, що втрата, нестача, псування або пошкодження вантажу, багажу, пошти сталися внаслідок обставин, яким перевізник не міг запобігти та усунення яких від нього не залежало.

2. Перевізник відповідає за втрату, нестачу, псування або пошкодження прийнятих до перевезення вантажу, багажу, пошти у розмірі фактичної шкоди, якщо не доведе, що це сталося не з його вини.

Умови повернення для товару належної якості

 

Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Ми гарантуємо право на повернення товару, який Вам не підійшов і не був у використанні. Обов'язковою умовою є наявність розривів, слідів використання і збереження оригінальної упаковки. Право на повернення товару зберігається протягом 14 днів з моменту викупу замовлення. Відправлення посилки з поверненням здійснюється за Ваш рахунок.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів» , Компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до "категорій, зазначених у чинному Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .

 

Предзаказ
Предзаказ успешно отправлен!
Имя *
Телефон *
Обратный звонок
Запрос успешно отправлен!
Имя *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber