Основна перевага карантину - це наявність вільного часу. Хоч і не з власної волі, але діватися нікуди, краще його використовувати з користю. А директорам і майстрам салонів краси і зовсім ніколи сидіти і сумувати, коли їх бізнес під загрозою.
З настанням кризи, кожен починає рахувати свої гроші. І тут постає питання про існування "фінансової подушки". А чи є вона взагалі? Якщо є, то наскільки вона може Вас захистити в умовах економічного спаду?
Якщо Ви подбали про свою фінансову безпеку, то не все так погано.
- Перше питання, яке потрібно вирішити директору салону краси - це питання з орендою. Всіма силами і доступними способами домовитися з орендодавцем про відстрочку оплати оренди або часткову оплату, а може про зниження вартості на час карантину.
- Вирішити питання з оплатою праці персоналу. Тут все індивідуально. Як домовитеся - відсоток, ставка, частина ставки.
- Звичайно ж, ретельно відслідковувати всі закони про сплату податків. Держава надає пільги. Їх небагато, але, можливо, саме Ваш салон під них потрапляє.
- Сидячи вдома, розробити нову маркетингову стратегію, спрямовану на відновлення салонної діяльності після карантину. Правильний розподіл матеріальних ресурсів і гнучкість бізнес-моделі під мінливий ринок - запорука успішного виходу з кризи.
- Поки майстер на карантині, є час приділити тим речам, які часто відкладалися "в довгий ящик".
Інтерес - головне правило в бізнесі - підтримувати інтерес клієнта до продукції або послуги.
Саме час придумати цікаві пропозиції для Клієнтів, які будуть актуальні після закінчення карантину. Наприклад, це може бути "пакет послуг" по чуть зниженою ціною. "Манікюр + педикюр". Або "Стрижка + укладка". А може, Ви об'єднайте більше 2-ух актуальних процедур? У будь-якому випадку, вирішувати Вам. А краще взяти на замітку такого роду послуги. Адже це економить час майстрів, що важливо. Для послуг «дабл-сервісу» можна придбати навіть спеціальне СПА-крісло реклайнер Ontario . За допомогою його функціоналу Клієнту одночасно можна робити манікюр, педикюр і працювати з його особою. або педикюрное крісло Трон . Дозволяє надавати відразу 2 послуги - манікюр і педикюр.
Також, Ви можете придумати, що запропонувати Клієнту на додаток до основної процедури. Це може бути масаж рук до манікюру або уходовая процедура волосся до стрижки. В обох випадках, важливо розрахувати витратну частину послуг, як майстра, так і продуктів.
- Навчання - в режимі онлайн візажист, масажист, косметолог або перукар може переглядати освітні ролики або брати на замітку новинки в області б'юті індустрії і планувати навчання оффлайн.
- Зараз дуже важливо активно розвивати соцмережі - Фейсбук, Інстаграмм, Ютуб-канал і підтримувати через них зв'язок з Клієнтом. В силу вступає "домашній догляд". Донести всі переваги про правильний догляд в домашніх умовах. Розкрити професійні секрети, ніж завоювати довіру і симпатію Клієнтів. Спеціаліст в галузі краси може вести ютуб-канал. Таким способом, розширюється клієнтська база. Якщо монетизувати канал і заробляти, тоді можна на переглядах відео. Даний шлях трудомісткий і времязатратний, але з часом канал принесе свої плоди.
- Постійно моніторити новинки на ринки б'юті бізнесу. Це стосується, як косметики, так і обладнання.
- Робота на дому. Майстри, які мають можливість перенести свій робочий простір в домашні умови, але немає придатного обладнання, можуть вже сьогодні, не втрачаючи часу придбати все необхідне в розстрочку без відсотків і з безкоштовною доставкою . Це, в першу чергу, стосується майстрів манікюру, так як, самі розумієте, нігті ростуть кожен день, а манікюр не терпить зволікань. Також і масажисти мають можливість купити складаний масажний стіл і масло - і майстер вже при справі, а Клієнт задоволений. Те ж стосується і інших б'юті-майстрів. Ми рекомендуємо купувати обладнання тільки в перевірених магазинах, які дають гарантію, надають сервісне обслуговування, а також мають тривалий і успішний досвід на ринку продажів. Від себе можу порекомендувати інтернет-магазин « Укрсалон ».
Карантин - це не привід сидіти без грошей і роботи.