Какой должна быть зона ожидания в салоне красоты Зона очікування в салоні краси є простір, в якому відвідувачі можуть відпочити, чекаючи своєї черги, чекають таксі, купують продукцію для домашнього догляду.

Зазвичай зону очікування розташовують біля входу. Вона може бути продовженням холу. Зону відпочинку і очікування поєднують із зоною ресепшена - стійкою адміністратора. Таке розташування є виправданим, оскільки заходячи в салон краси, відвідувач відразу бачить, де розташовується адміністратор.

Це зручно за рахунок того, що адміністратор бачить всіх заходять в салон відвідувачів, а також тих, хто перебувати в зоні очікування забезпечуючи їм якісний сервіс.

Тому доречно об'єднати зону очікування і ресепшен.

Що повинно бути в зоні очікування?

  • Продумана система зберігання речей відвідувачів. Здається, що тут складного? Потрібно розмістити велика шафа для зберігання верхнього одягу максимально близько біля входу, щоб відвідувачі могли відразу зняти куртку або пальто. Але це транзитна зона, яка відрізняється високою прохідністю, її ніхто не контролює, тому це місце може виявитися невідповідним для дорогої верхнього одягу відвідувачів. Крадіжка це не рідкість, навіть в салонах краси преміум-класу.

Який вихід? Для великих салонів краси доречно організувати гардероб, а для невеликих - шафи або вішалки-стійки, що знаходять в зоні видимості клієнтів.

Клієнти не повинні розлучатися з такими особистими речами, як сумки. Тому на робочому місці майстра варто передбачити спеціальні гачки або полки;

  • М'яка і зручні меблі. Розмір і кількість диванів в зоні очікування залежить від завантаженості закладу. Варто подумати, скільки людей може одночасно перебувати в салоні краси. Краще їсти буде більше місця. Наскільки незручної може виявитися ситуація, коли людині ніде буде сісти в очікуванні своєї черги.

При плануванні розміщення відвідувачів потрібно керуватися дистанцією в метр. Якщо клієнти сидять дуже близько один до одного це може привести до порушення особистого простору і стане причиною негативних емоцій;

  • Наявність журнального і кавового столика. Їх може бути декілька залежно від розмірів салону і зони очікування. Клієнт може розмістити на ньому чашку кави, гаджети. Не варто засипати поверхню горою журналів. Поблизу с диванами слід розмістити спеціальні стенди з поліграфією, де вона буде помітно і акуратно розташовуватися;
  • Стійка адміністратора. Це серце салону краси. Тут вітають нових відвідувачів, надають їм консультацію, здійснюють запис і розрахунок, ведуть продаж продукції.

Стійка адміністратора має дворівневу структуру. Внутрішня частина стійки - це робоча зона, яка прихована від очей відвідувачів. Контакт клієнтів здійснюється лише з верхньою поверхнею - стільницею.

Завдяки такій будові стійки вдається ховати оргтехніку, касу, документи і т.п. За стійкою зазвичай розміщується бренд-Волл - це брендована стіна, виконана в корпоративних відтінках з великим і помітним логотипом. Не варто розміщувати за спиною адміністратора полку з косметичною продукцією. Клієнт повинен мати можливість подивитися, помацати косметику, а при такому заміщенні це зведено до нуля.

Рекомендації та ідеї облаштування зони очікування

  • Атмосфера і настрій в салоні. Керуючому слід якийсь час провести в зоні очікування, щоб зрозуміти наскільки комфортно почуває клієнт себе, перебуваючи в цьому приміщенні. Уваги заслуговує гучність музики, температура повітря, зручність диванів;
  • Деталі. Керівнику достатньо часто немає часу і можливості приділяти увагу деталям, проте саме вони відіграють вирішальну роль у формуванні образу в очах клієнтів. Плями на дивані, чи не политі квіти, пил на полицях, несвіжі журнали - все це дрібниці, які допомагають скласти враження про салон краси. Також клієнти складають свою думку на підставі спілкування з персоналом та якості надання послуг;
  • Напої. Є кілька форматів, які можна зустріти в салоні: чай-каву передбачає і виконує адміністратор, кулер з водою і автомат з напоями. Одним із сучасних форматів є організація власного бару, асортимент якого пов'язаний з концепцією закладу і клієнтами;
  • Рітейл-стратегія. У салоні краси з високою прохідністю доречно облаштувати ритейл-зону, в якій будуть продаватися супутні товари. Слід обладнати спеціальні стелажі, вітрини, в яких можна розмістити товар за принципами мерчандайзингу та презентувати їх потенційному покупцеві.

Краще не розміщувати торгові вітрини відразу біля входу, адже так вони будуть знаходитися за спиною клієнта і він не зверне на них увагу.

Поки клієнт очікує своєї черги, слід його зацікавити послугами салону. Можна показувати фільми, кліпи. Цікавим варіантом є можливість очікують спостерігати за процесом догляду.

Варто продумати всі можливі варіанти, які можуть зробити процес очікування приємним для клієнта і корисним для салону. Можна спробувати зібрати думки клієнтів за допомогою анкетування.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!