Как раскрутить салона красоты в спальном районе? Розташування салону краси є одним з вирішальних чинників в індустрії краси. Місце розташування впливає на концепцію, цінову політику, вибір дизайну, рекламу та інші складові. На що важливо звернути увагу при розкручуванні салону краси? Що потрібно для утримання клієнтів?

Особливості ведення б'юті діяльності в спальному районі

Спальний район не такий жвавий, як центр міста. Існує велика кількість переваг розташування салону краси в спальному районі:

  • Клієнти найімовірніше будуть приходити під час на процедури, так як живуть поблизу;
  • У житловому районі набагато простіше запустити сарафанне радіо. Так салон краси отримає ще один безкоштовний канал для залучення нових клієнтів;
  • Немає необхідності продумувати місця для паркування.

На що варто звертати увагу при виборі району?

  • Цільова аудиторія. Після складання портрета клієнта потрібно проаналізувати чи підходить воно під опис типового жителя обраного району.

Наприклад, висока ймовірність успіху салону краси в районі з новобудовами і розвиненою інфраструктурою. Купують житло в таких будинках в основному люди середнього віку з доходів вище середнього. Така категорія людей може стати постійною аудиторією салону краси;

  • Інфраструктура. Після того, як була визначена цільова аудиторія варто звернути увагу на інфраструктуру району. Також важливо дізнатися інтереси жителів, популярні заклади. Це дозволить зрозуміти, які послуги будуть цікаві потенційним клієнтам.

При наявності в районі фітнес-центру і магазину здорового харчування, з високою часткою ймовірності послуги салону краси будуть користуватися попитом.

Жителі району напевно стежать за своїм здоров'ям і зовнішністю. До послуг можна додати спрямовані на омолодження та оздоровлення.

Якщо поблизу розташовується дитячий сад або школа, то аудиторією стануть мами дітей. Такі клієнти не бажають витрачати час на тривалі поїздки. Варто передбачити експрес-послуги, тільки це зробить з матусь постійних клієнтів.

При наявності університету або гуртожитку в районі можна буде пропонувати послуги економ-класу;

  • Плани з розвитку району. Потрібно обов'язково ознайомитися з планами будівництва, ремонтом і знесенням будівель в районі. Перш за все, цікавий план будівлі, в якому буде розташовуватися салон краси. Чи планується в найближчі роки знесення будівлі або капітальний ремонт.

Варто поцікавитися чи планується ремонт комунікацій навколо салону або капітальний ремонт сусідніх будинків.

Способи розкрутки салону в спальному районі

Після вибору району і цільової аудиторії потрібно спланувати грамотну рекламну кампанію. Для різних представників цільової аудиторії повинні бути цікаві пропозиції салону краси.

Зовнішня реклама

  • Яскрава вивіска. Салону потрібно виділятися, щоб залучати потенційних клієнтів. Не потрібно економити на хорошому дизайні і цікавому назві. Беручи до уваги цільову аудиторію, салон не повинен бути химерним. При оформленні варто дотримуватися демократичного стилю. Студенти і молоді матусі не повинні соромитися заходити в салон краси;
  • Флаєри. Відмінним рішенням стане розповсюдження флаєрів і візиток в магазинах, фітнес-клубах, розташованих поблизу. Їх потрібно поширювати скрізь, де це доречно. Можна також поширювати купони на безкоштовні пробні процедури.

Сарафанне радіо

Хороша репутація є гарантією успіху салону краси. Оскільки клієнти спілкуються між собою, то позитивні рекомендації - це джерело нових клієнтів.

Зручне розташування і хороші відгуки - найкраща реклама для бізнесу. Але потрібно бути дуже акуратними, оскільки є зворотна сторона медалі - негативні відгуки можуть сильно позначитися на популярності салону краси і швидко поширитися серед сусідів.

Цінова політика

Для розкрутки салону з нуля потрібно встановлювати доступні ціни на послуги. Для представника кожної групи з цільової аудиторії це може бути окрема система знижок і бонусів.

Для студентів можна запропонувати бонус за приведеного друга. Молодим матусям можна запропонувати додаткові послуги з великою знижкою.

бонуси

Для залучення і утримання клієнтів потрібно розробити свою систему заохочень виходячи з Потебні цільової аудиторії. Це можуть бути акції, знижки, купони, безкоштовні процедури, подарункові сертифікати.

партнерське співробітництво

Спільно з місцевими компаніями можна запустити акції. Це можуть бути кафе, магазини, фітнес-центри, дитячі сади. У них слід розмістити рекламу салону краси на взаємовигідних умовах. Можна також обмінюватися клієнтською базою. Наприклад, можна домовитися про безкоштовне пробному занятті в фітнес-клубі при замовленні в салоні послуг на певну суму.

Зараз час соціальних мережах і блогів. Потрібно відшукати місцевих лідерів думок в Інстаграм, запросити їх на безкоштовні процедури в салон в обмін на відгук в Сторіс. Молодь напевно помітить і оцінить таку рекламу.

Активним мамам місцевого форуму можна запропонувати скористатися пробними послугами салону краси і написати відгук.

онлайн реклама

Слід запустити онлайн рекламу, яка налаштована під геолокацію салону краси. Так вдасться привернути увагу жителів району.

Для просування салону краси можна задіяти один з рекламних каналів:

  • Instagram + Facebook
  • Розміщення в каталогах салонів
  • Розміщення на картах Google Maps
  • SEO просування в Google.

Рекомендується запускати по 1-2 каналам і дивитися на результати. Потрібно відштовхуватися від свого бюджету і експериментувати.

Реклама не обов'язково повинна бути дорогою, щоб забезпечити потрібний результат. Вона повинна бути ефективною для задач бізнесу. Надійна система управління салоном краси дозволить контролювати ефективність рекламної кампанії.

Поширені помилки при розкручуванні салону

  • Відсутність планування і стратегії. Потрібно обов'язково розробити бізнес-план і дотримуватися його;
  • Неправильне керування персоналом. Варто пам'ятати, що кваліфіковані й уважні фахівці - це запорука успішного функціонування салону краси. Жодна дорога реклама не змусить клієнтів повернутися в салон, де низька якість обслуговування. Потрібно працювати над розвитком команди, вкладати кошти в навчання майстрів;
  • Недостатня кількість реклами. До планування реклами потрібно підходити комплексно, брати до уваги потреби аудиторії та йти в ногу з технологіями;
  • Погана робота з клієнтами. Результат - недостатня кількість позитивних відгуків і погана репутація. Необхідно приділяти увагу клієнтам, прислухатися до конструктивної критики, поважати інтереси.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!