Как управлять персоналом салона красоты Під час управління салоном краси власнику бізнесу доводиться вирішувати багато завдань, особливо на початковій стадії розвитку закладу. Наскільки успішно він вирішує поставлені завдання, залежить успіх закладу. Власнику салону краси потрібно вибрати і підібрати приміщення, придбати обладнання, меблі, знайти постачальників матеріалів і укласти з ними договори. Найскладнішим завданням є прийом на роботу і навчання персоналу. Дуже важливо не простий знайти людей, які готові працювати, а відшукати професіоналів, які зможуть задовольнити запити клієнтів.

Персонал салону краси

Відразу ж на етапі відкриття салону краси потрібно сформувати команду. Для цього власнику бізнесу потрібно визначитися з кадровою політикою компанії. Найнятий персонал повинен стати єдиним колективом, об'єднаним спільною метою.

Потрібно вибрати один із запропонованих підходів і слідувати йому:

- наймати тільки молодих, енергійних фахівців;

- шукати досвідчених майстрів, які пропрацювали в цій сфері мінімум три роки;

- залучати висококласних професіоналів, які вже досягли успіху. Вони забезпечать відвідувачів за рахунок власної клієнтської бази.

Після вибору стратегії доречно приступати до відбору кандидатів. В описі вакансії слід надати загальні вимоги до фахівця. Це може бути комунікабельність, професіоналізм, здорові амбіції і креативність. Якщо кандидат відповідає цим критеріям, то варто йому запропонувати пройти тест в реальній ситуації.

Обов'язково варто розповісти кандидата про ті завдання, питаннях які можуть встати перед ними в процесі роботи і потрібно поцікавитися, як він буде їх вирішувати. Також варто поцікавитися які помилки були допущені на попередньому місці роботи і як він їх вирішував, що вважає найбільшим досягненням свого життя. Потрібно висловити думки щодо того, що можна поліпшити в вашому закладі. Потенційного співробітника потрібно уважно слухати, щоб зрозуміти професіоналізм і особисті якості.

Салон краси не може обійтися без майстра манікюру, перукаря, косметолога, адміністратора, візажиста і колориста. Більш докладно варто розглянути кожну посаду.

Керівник підприємства

Керуючий - це теж співробітник, оскільки щодня на його плечі лягає багато завдань: стежити за роботою закладу, вирішувати фінансові та виробничі питання, оцінювати діяльність персоналу салону краси, підтримувати контакт з клієнтами, контролювати закупівлі матеріалів і засобів, вирішувати суперечки, навчати новачків. Найчастіше він разом зі звичайними фахівцями працює в загальному залі, будучи косметологом або перукарем. Таке поєднання досить складне, тому потрібно намагатися ефективно діяти на обох посадах.

Адміністратор

Людина на посаді адміністратора є правою рукою власника, адже саме йому делегуються керівні та адміністративні обов'язки. Але далеко не всі власники погоджуються з тим, що для розуміння потреб клієнтів потрібно самому працювати з ними.

Адміністратор приймає дзвінки, веде розрахунок клієнтів, зустрічає відвідувачів, веде запис, готує каву. Щоб не втрачати зв'язок з клієнтами адміністратору потрібно здійснювати нагадування про заклад обзванивания клієнтів і відправляючи повідомлення на мобільний телефон.

У великих салонах краси обов'язково повинен працювати адміністратор. Заклади поменше можуть дозволити собі обійтися без цієї посади. Крім основних функцій адміністратор може виконувати такі завдання: базові обов'язки бухгалтера, ведення паперової роботи, складання графіка зайнятості персоналу, вирішення питань по ремонту обладнання та приміщення, стежити за порядком в закладі.

Перукар і косметолог

Найціннішими співробітниками є стилісти і косметологи, тому вибираючи цих фахівців потрібно звернути увагу на наявність документів про закінчення навчання, сертифікатів підвищення кваліфікації, нагороди, якщо вони є. Якщо у майстра є премії, то варто їх розмістити на видному місці, щоб клієнти бачили досягнення майстрів.

помічник перукаря

Цю посаду досить складно зустріти в більшості салонів краси, але все-таки не деяких закладах такі співробітники працюють. Найчастіше це людина, який нещодавно закінчив курс стиліста, який тільки починає свою професійну кар'єру. У його професійні обов'язки включається миття голови клієнта, підготовка до фарбування, укладання і стрижці. Якщо завантаженість салону краси невелика, то його функції можна виконувати сам майстер перукар.

Якщо салон затребуваний і в ньому багато відвідувачів, то завдяки цьому співробітнику вдається збільшити прибутковість закладу. Помічник готуватиме відвідувача до процедури, тому фахівець зможе не витрачати час на миття голови і інші допоміжні процедури. Перукар буде займатися своїми прямими обов'язками - робити зачіски і стрижки. Після закінчення роботи з одним клієнтом, помічник буде починати готувати наступного відвідувача. Для салону це очевидна вигода, адже вдається обслуговувати більше відвідувачів за один день, тому виросте продуктивність праці і прибуток.

Майстер манікюру і педикюру

Професія майстра нігтьового сервісу дуже затребувана, тому такий фахівець працює практично у всіх салонах. Найпопулярніші послуги - це догляд за нігтями, кистями рук, ступнями, підбір засобів для домашнього догляду. Останнім часом напрямок дуже розвинулося, адже з'явилися такі процедури як покриття нігтів гель-лаком, нарощування нігтів і апаратний манікюр. Вони представлені в прайс-листі більшості салонів краси.

Власникам салону краси зручно, щоб один фахівець міг виконувати кілька процедур, адже так вдасться зекономити на оплаті праці. Але результат рідко буває хорошим, адже нечасто можна зустріти майстра, якому однаково добре вдається виконувати кілька процедур. Майстер буде перевантажений роботою, що буде негативно позначатися на його ефективності. Тому дуже важливо забезпечити персоналу салону краси всі умови для якісного надання послуг. Для манікюру потрібно організувати окреме робоче приміщення, де він буде працювати.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!