Оплата труда в салоне красоты Салон краси будь-якого класу прагнути набрати до себе на роботу кваліфікованих майстрів. Для того, щоб залучити фахівців слід розробити оптимальну систему оплати праці з заохоченням персоналу. Лише правильна заробітна плата, яка буде відповідати майстерності фахівця і правильні методи стимулювання персоналу дозволять салону краси бути прогресивним і прибутковим підприємством.

У зв'язку з цим вийшло так, що в одній ситуації майбутні працівники почали висувати надто високі вимоги до оплати своєї праці або іншій ситуації - почали відкриватися салони, які згодні платити своєму працівникові зарплату в збиток для підприємства. Є випадки, коли салони краси щоб отримати хорошого фахівця пропонували заробітну плату в розмірі вісімдесяти відсотків від отриманої виручки. При всьому при цьому салон забезпечував матеріалами. Швидше за все, керуючий салоном керувався, тим, що фахівець вибере його салон завдяки високій заробітній платі, попрацює якийсь час і потім зарплату зменшать. Доведеться засмутити керівників, які вірять в це. Нічого з цього не вийде.

Жодному працівнику не припаде до душі зниження заробітної плати. Зазвичай працівники в такому випадку залишають салон. Швидше за все, на новому робочому місці такий співробітник буде вимагати того ж рівня зарплати, що і на попередньому місці роботи. Для того, щоб дістати професіонала своєї справи салону слід розробити правильну мотивацію персоналу. Вибір правильного методу стимуляції дозволить залучити новачка і утримати колишніх клієнтів. Для цього слід почати з відповідною заробітної плати.

У наш час передовою системою оплати праці вважається відсоткову винагороду, яке залежить від результатів виконаної роботи. Існує два варіанти розрахунку. Згідно з одним методом розрахунку зарплата формується від відсотка виручки підприємства . Така система не дозволяє стимулювати працівника салону економити на витратних матеріалах. В такому випадку фахівцеві все одно, скільки матеріалу буде витрачено. Перший час безконтрольно витрачати матеріали буде легко, адже майстром рухає бажання не схибити, зарекомендувати себе як гарного фахівця, бажання утримати клієнта. Згодом недобросовісний фахівець починає діяти, його головним принципом стає фраза «не спійманий - не злодій», і він поступово починає використовувати ситуацію зі списанням матеріалу в свою користь. З правилами підбору персоналу для салону краси можна ознайомитись в статтях присвячених прийому на роботу майстрів в салони краси.

Щоб не відбувалися подібні ситуації, був розроблений другий метод нарахування заробітної плати. Відповідно до другого методу, заробітна плата виплачується від умовно очищеної виручки першого типу , Тобто, від суми, яка залишилася після вирахування з виручки вартості витрачених на процедури матеріалів. Такий метод привернув увагу багатьох власників і керівників салонів, так як він допомагає сазу вирішити дві важливі задачі:
1. Допомагає стимулювати співробітників салону.
2. Дозволяє економити матеріали салону краси.

Яким чином визначається відсоток винагороди персоналу? Для того, щоб об'єктивно оцінити відсоток винагороди, слід взяти до уваги умови салону і студії, в тому числі площа, обладнання салону, інвестиційний пакет. Спираючись на інформацію, отриману в результаті вивчення бізнес-планів, а також з огляду на практики ведення салонного бізнесу, існують такі варіанти:
1. При покупці витратних матеріалів відсоток винагороди становить від 30% до 43% (від умовно очищеної виручки першого типу).
2. При покупці матеріалів майстром відсоток винагороди складе від 40% до 50% (від виручки за надані послуги).

Насправді дуже велика кількість салонів готове платити високу заробітну плату. Яким чином можна прив'язати кваліфікованого фахівця до вашого салону краси? Тільки за допомогою системи заохочень - бонуси, пільги та інші. Всі заохочення поділяються на загальні та цільові. До загальних заохочень відносяться бонуси, якими керівництво нагороджує будь-якого працівника салону. Але по суті, це є соціальним пакетом, в який можна включити наступні пункти:
- право на отримання матеріально допомоги;
- винагорода від підприємства в день народження;
- надання страхування працівника. У більшості випадків страхування від нещасного випадку;
- пільги за вислугу років. Підвищення відсотка за зарплатою після обумовленого терміну роботи. Найчастіше це буває після трьох років роботи;
- безкоштовне навчання та отримання кваліфікації персоналу;
- надання знижок для отримання послуг в салоні. Така знижка може надаватися не тільки працівнику салону, але і його сім'ї;
- оплата лікарняних з пільг;
- можливість отримання пільгового кредиту від підприємства на особисті потреби. Найчастіше такий кредит є безвідсотковим, з можливістю погашення протягом тривалого часу;
- пільговий кредит на покупку витратних матеріалів та інструментів. Такий кредит надається, якщо майстер повинен використовувати свої матеріали та інструменти;
- можливість збільшення терміну оплатного відпустки або оплата звичайного відпустки, але за підвищеними тарифами.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!