Партизанский маркетинг салона красоты Якщо мова йде про традиційні методи за допомогою, яких вдається просувати свій салон краси на ринку (реклама та інші маркетингові інструменти), то в більшості випадків потрібні істотні інвестиції. Не варто забувати про те, що вкладені гроші не завжди можуть виправдатися у вигляді позитивного результату. Ця стаття покликана відповісти на питання, чи можна збільшити прибуток від бізнесу, не вдаючись до суттєвих фінансових витрат. Завдяки статті вдасться дізнатися про партизанський маркетинг салону краси, а також про його видах і прийомах, які є на сьогоднішній день.

Що таке партизанський маркетинг салону краси?

Вперше термін «партизанський маркетинг» був введений в ужиток американським рекламістом Джем Левинсоном в 1984 році. Тоді ж була опублікована перша книга, яка отримала однойменну назву. У цьому виданні йшлося про низьковитратних методах реклами, яка підходить для малого бізнесу. Навіть незначний бюджет дозволить отримати чудові результати - це головна ідея книги. Незважаючи на те, що про визначення партизанського маркетингу в книзі не йшло мови, рекламісти стали активно його використовувати саме після цього видання. Так і з'явилося стійке вираз. В даний час поняття «партизанського маркетингу» може відноситься до двох різних речей:

- малобюджетного і нестандартному маркетингу;

- прихованому маркетингу (в такому випадку споживачі не здогадуються про те, що вони піддаються впливу реклами).

Варто більш детально розглянути обидва варіанти.

Основним критерієм, який дозволяє відрізнити партизанський маркетинг Левінсона від звичайного, є застосування дешевих, але що найбільш важливо незвичайних методів залучення споживачів. Вони далеко не завжди приходять в голову пересічному споживачеві, але з іншого боку мають високу ефективність. Йдеться про оригінальні візитних картках, креативних буклетах, листівках, наклейках. На думку Левітаса, одного з учнів Левінсона такі трюки, прийоми дозволяють дістатися до клієнтів набагато раніше, ніж конкуренти. Все це стосується партизанського маркетингу.

Головні ознаки партизанського маркетингу:

- дешевизна;

- незвичайність;

- віральность.

Перш, ніж почати використовувати партизанський маркетинг салону краси, необхідно краще дізнатися про нього. На думку Левінсона, чим більше уваги приверне реклама, тим краще буде результат. Партизанський маркетинг передбачає використання несподіваних місць і нестандартного часу для розміщення оригінальних повідомлень. Важливою умовою є хороше розуміння своєї цільової аудиторії - її інтересів, потреб. На окрему увагу заслуговує інтер'єр і дизайн приміщення, готовність до суттєвих матеріальних витрат на те, щоб інформація дійшла до кінцевого споживача.

У деяких випадках партизанський маркетинг салону краси передбачає використання прихованого маркетингу. У такому випадку споживачі не усвідомлюють, що це реклама. Цей вид маркетингу передбачає, що інформація буде донесена до аудиторії за допомогою штучного створення обговорення, відгуків і т.п. Як майданчик для такого виду маркетингу можна використовувати блоги, форуми, соціальні мережі, розміщувати коментарі на сайтах.

Принципи, на яких будується партизанський маркетинг:

- просування без фінансових витрат;

- продуктивна робота за рахунок малобюджетних каналів;

- підвищення ефективності маркетингу;

- лояльне вплив на споживача;

- точковий вплив на цільову аудиторію.

Інструменти, що дозволяють добитися бажаного за допомогою використання партизанського маркетингу:

- пропозиція своїх товарів і послуг вчасно;

- активне використання картонних упаковок, наклейок, цінників для реклами;

- створення якісної легенди товару;

- пошук можливості отримання прибутку з несподіваних джерел.

Методи партизанського маркетингу

1. Збір інформації про клієнтів. Крім стандартних номерів телефону, адрес електронної пошти завдяки партизанського маркетингу в соціальних мережах вдається дізнатися додаткову інформацію про клієнтів, яку в подальшому можна використовувати для акцій.

2. Персоналізоване привітання. Практично на кожен місяць в році припадає кілька свят, з якими варто вітати клієнтів. Можна написати звернення в соціальних мережах, зробити розсилку і обдзвонити кожного клієнта з щирими привітаннями та обіцянкою бонусу при наступному відвідуванні салону краси.

3. Партнерство з компанія, які працюють в суміжних напрямках.

Приклади партизанського маркетингу

1. Ведення груп і акаунтів. Одним з найбільш простих способів просування салону краси в Інтернеті є створення тематичного співтовариства в соціальних мережах. Варто надавати користувачам корисну і потрібну інформацію.

2. Вірусний маркетинг. Варто створити публікацію або відеоролик, яким захочеться поділитися. Найбільшим вірусним потенціалом володіють пости, які викликають сміх, смуток, ностальгію.

3. Епатажний маркетинг. Необхідно організувати акцію або захід, який приверне увагу користувачів без вашої участі.

4. Бартер і взаємний піар. Якщо у вас є власна аудиторія, то можна скооперуватися з представниками суміжних областей. Наприклад, салон краси може почати співпрацю з фітнес-центром та косметологічної клінікою.

5. Надання безкоштовної послуги в обмін на відгук. Кращим способом сподобається, є надання клієнтам послуг закладу на безкоштовній основі. Це може бути 5 хвилинний масаж замість 30 хвилинного.

6. Ручна розсилка для клієнтів. Наприклад, клієнтка користується певною продукцією, яка представлена в салоні краси. Коли відбувається надходження нового товару, варто її сповіщати про це.

7. Автоматичний запис на послуги. Салонні процедури мають певний цикл. Тому варто дізнатися у майстрів, через який час клієнтці варто виконати фарбування волосся, стрижку, корекцію нарощених вій або нігтів. Варто відзначити в журналі приблизний день, коли варто повторити процедуру і за 2-3 дні варто передзвонити і уточнити, чи не хоче вона записатися на послугу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!