Партнеры салона красоты Партнерство для салону краси є ефективним способом просування при якому кілька компаній об'єднуються і влаштовують спільні акції. Подібна співпраця є взаємовигідною для всіх сторін. Компанії, які є партнерами при організації спільних заходів, поділяють рекламний бюджет, що допомагає істотно заощадити. Всі учасники домовляються про внесок кожного в загальну справу. Партнерські відносини засновані на важливому моменті - цільова аудиторія повинна збігатися, оскільки головною метою даного заходу є об'єднання зусиль кількох компаній.

Кожен з партнерів отримує можливість доступу до бази клієнтів один одного, що істотно полегшує реалізацію маркетингових стратегій. При проведенні таких спільних заходів салон краси стає впізнаваним, розкрученим і отримує нових відвідувачів.

Переваги партнерства:

  • Можливість отримання швидкого результату;
  • Економія коштів на рекламу;
  • Висока ефективність;
  • Створення позитивної репутації;
  • Поява нових способів просування закладу.

Для невеликих закладів партнерство стає чудовою можливістю заощадити кошти і спільними зусиллями провести акції. Найчастіше в партнерських програмах беруть участь невеликі заклади, які не належать до великих мереж.

Не варто забувати про певні умови, які потрібно дотримуватися при організації партнерських відносин:

  • Послуги або товари повинні належати до однієї цінової категорії;
  • Відсутність конкуренції між партнерами;
  • Доповнення один одного, надаючи клієнтові весь спектр послуг і продуктів.

Вибирати партнерів потрібно ретельно, оскільки в разі неправильної організації є ризик псування репутації. Перш ніж вибрати партнера потрібно вивчити цільову аудиторію потенційного партнера і тільки після цього приймати рішення про співпрацю.

Правила підготовки до спільної акції

  • Формування спільної мети. Салон краси повинен розуміти, для чого потрібні партнери і мета об'єднання. Необхідно прописати цілі і відштовхуючись від цього застосовувати рішення з ким і на яких умовах починати співпрацю;
  • Оцінка переваг. Окремо слід вказати всі вигоди, які отримає партнер за участю в запланований захід. Потрібно пам'ятати, що дана пропозиція читатимуть директори підприємств, з якими буде налагоджуватися довгострокове співробітництво. Тому оформити документ потрібно відповідно;
  • Установка термінів. Варто визначити період, в який потрібно проводити спільну акцію. Необхідно позначити час для реалізації всіх пунктів плану;
  • Оцінка ресурсів. Слід прописати всі маркетингові та фінансові ресурси, які будуть підключатися для виконання умов спільних акцій;
  • Оцінка ресурсів партнера. Компанії, які будуть виступати партнерами повинні розуміти поставлені перед ними завдання для досягнення бажаного результату;
  • Визначення ключових співробітників. Персонал, який буде задіяні в проведенні акції повинен пройти навчання. Важливо продумати заздалегідь, хто із співробітників підійде для реалізації задуманого. Може знадобитися додаткова підготовка та тренінги для успішної реалізації продукції;
  • Опис клієнтської бази. При будівництві планів потрібно продумати, як ефективніше використовувати клієнтську базу партнера для отримання максимальної вигоди;
  • Розробка форми звітності. Потрібно визначити, як зручніше підвести підсумок і оцінити ефективність акції. Слід зберегти звіт, отриманий від партнера і свій, щоб розуміти, які завдання реалізовані, а які ні;
  • Розробка двосторонніх пільг. Спільно з партнерами потрібно вирішити чи отримають співробітники обох закладів знижки на послуги і товари;
  • Зустріч для обговорення всіх пунктів, які стосуються проведення партнерських заходів. В кінці зустрічі потрібно підписати документ з викладом досягнутих угод.

Ідеї для пошуку партнера

  • Фітнес-клуб, СПА-центр, косметичні клініки, магазини брендового одягу, кафе здорового харчування, всі заклади, які пропагують здоровий спосіб життя. До таких акцій проявить інтерес потенційна цільова аудиторія. Умови акція прості - партнери рекомендують закладу один одного клієнтам. Можна запропонувати спеціальний абонемент, який надає право на отримання знижки у всіх партнерських закладах;
  • Компанії, які надають послуги жінкам. Можна дарувати клієнтам купон на знижку на покупку товар і послуг у компаній-партнерів. Щоб не зазнати збитків потрібно стежити за тим, щоб знижка відповідала витраченої суми;
  • Постачальники. Досить часто салони краси об'єднуються з постачальниками і проводять заходи «день краси». Акція буде успішна в тому випадку, якщо є хороша реклама. Можна підключити соціальні мережі;
  • Кафе. Заклад отримають сертифікати від салону краси, який надати можливість пройти будь-яку процедуру. Клієнти кафе отримують в подарунок сертифікат за умови замовлення на певну суму. Це вигідно обом учасникам.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!