Планирование рекламной кампании в салоне красоты Планування рекламної кампанії є складним процесом, в якому беруть участь всі структурні підрозділи. Результатом є складений план рекламної кампанії на певний період.

Головне завдання планування полягає у визначенні, як буде доноситися рекламне послання до кінцевого споживача: форма, способи і бюджет.

Суть планування рекламної кампанії для салону краси

Щоб досягти цілей кампанії по просуванню салону краси потрібно пройти такі етапи планування:

  • Потрібно визначити види і майданчики для розміщення матеріалів;
  • Розробити і зробити матеріали;
  • Зробити так, щоб інформація дійшла до кінцевого споживача;
  • Розпланувати витрати на розміщення реклами.

Багато салонів краси не мають достатньо коштів для просування, тому щоб домогтися бажаного ефекту потрібно підібрати оптимальне місце для реклами. Це потрібно зробити ще на етапі планування.

Щоб вирішити це завдання потрібно провести точний розрахунок. Попередньо потрібно зібрати відомості про цільову аудиторію, каналах, які використовуються для пошуку і отримання інформації. В такому випадку буде уявлення про те, які рекламні носії краще вибрати.

Запорука успіху також полягає в плануванні публікацій лише в тих виданнях, які мають високу рентабельність. Щоб виділитися із загального потоку ЗМІ і рекламних носіїв потрібно використовувати різні соціологічні дослідження.

Потрібно створити бюджет кампанії по просуванню салону краси з максимальною ефективністю за рахунок вибору конкретних маркетингових каналів.

Медіа-план передбачає складання графіка виходу певних матеріалів, включаючи їх вартість та періодичність публікацій. При підготовці варто враховувати загальний бюджет, який виділяється на просування, складання графіків витрат і випуску матеріалів. План передається адміністратору, який веде підрахунок і оцінку кількості вхідних дзвінків від клієнтів, які побачили певний носій. Дані можуть стати в нагоді для коригування промокампанії.

Інструменти рекламної кампанії

Зовнішня реклама

До цієї групи належить вхідна група, вивіска, штендер, білборд, листівки для розклеювання.

Почати маркетингову кампанію слід з самого доступного способу просування - листівок форматом А4, які клеяться на дошці оголошення біля під'їзду. Людина проходячи повз помітить її.

На листівці обов'язково має бути присутня емблема салону краси, назва, список пропозицій по акції. Якщо салон краси належить до середнього класу і економ, то доречно розмістити вартість послуг. Далі потрібно поширити листівки в районі, де розташований салон краси. Їх потрібно розклеювати в одних і тих же місцях. Разова акція не забезпечить потік відвідувачів.

Штендер не варто використовувати для вказівки стандартного переліку послуг. Буде добре, якщо інформація буде змінюватися.

Білборд і сітіборди - це дорогий вид реклами, тому до нього варто вдаватися тільки в тому випадку, якщо бюджет це дозволяє. Їх можна використовувати час від часу, але обов'язково в поєднанні з іншими носіями інформації.

Поштова розсилка

Цей спосіб просування актуальний, якщо салон краси тільки відкрився і розташовується в житловій зоні. Такий канал працює на етапі знайомства з закладом.

Від флаєрів і листівок краще відмовитися. Ефективною буде поштова розсилка з інформацією в конвертах на папері з графічними символами. Формат повинен бути неофіційним і містити список послуг, їх вартість та контактні дані.

Контекстна реклама в популярних пошукових системах

При плануванні кампанії варто взятися за пошукову рекламу. Потрібно використовувати географічні групи, які мають відношення до місця розташування вашого салону краси. Не варто забувати про мобільної версії, якій віддають перевагу більшість людей. Для запуску контекстної реклами потрібно звертатися до сертифікованих фахівців і відмовитися від послуг дилетантів.

Таргетована реклама в соціальних мережах

Це дієвий інструмент, який не вимагає великих вкладень. Тому про нього завжди варто пам'ятати при плануванні реклами. Цей інструмент хороший тим, що він викликає зацікавленість і дію.

Інструменти, які не працюють

Телевізійна реклама для більшості салонів краси неефективна. Особливо це стосується невеликих салонів краси. Винятком буде лише ролик або рядок, що біжить на місцевому телебаченні. Але перед використанням цього інструменту потрібно оплатити його і продумати наскільки це буде доречно.

Розсилання електронних листів. Електронна пошта вже втратила колишню силу і їй на заміну прийшли месенджери. Тому повідомлення про акції варто розсилати на месенджери.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!