Салонный бизнес: рентабельность, преимущества и недостатки Салонний бізнес останнім часом викликає все більший інтерес, як з боку досвідчених підприємців, так і з боку новачків. В цьому немає нічого дивного, адже це досить вигідна інвестиція, досить подивитися скільки салонів краси розташовується в одному місті, а в районі. Більш того в деяких будинках можна зустріти по два салони краси.

Причини, за якими варто почати салонний бізнес:

1. Турбота про красу є фундаментальною жіночої потребою. Чоловіки останнім часом теж нею зацікавилися. Люди в усі часи будуть користуватися послугами перукарень. Щорічно ринок збільшується на 20%.

2. Для відкриття салону краси може бути досить невеликого приміщення. Це може бути торговий центр. Для цих цілей підійде перший поверх житлового будинку.

3. Почати можна з малого, наприклад з невеликого манікюрного кабінету. Поступово в міру розвитку можна розширювати діяльність, додаючи перукарський кабінет, косметологічні процедури і масаж. Це менш ризикований варіант, адже так вдасться накопичити досвід і сформувати стійку клієнтську базу.

4. Невеликі фінансові вкладення на старті. Щоб облаштувати студію краси в орендованому приміщенні може знадобитися не так вже й багато коштів. Також існує варіант покупки франшизи або готового бізнесу. До того ж окупність такого бізнесу максимум півтора року.

5. Можливість масштабування проекту і залучення інвесторів. З невеликої студії на околиці міста можна отримати успішний бізнес, який представляє собою мережу філій. Для багатьох інвесторів салонний бізнес вважається вигідним і цікавим проектом для вкладення коштів. Вони готові вкладати великі суми грошей, щоб отримати прибуток, яка в два рази перевищить витрати.

Вигоди салонного бізнесу

Варто відзначити, що салонний бізнес порівняно спокійно переживає кризу. Ринок залишають слабші і некваліфіковані учасники. Салони краси, які пропонують більш якісні послуги і високий стандарт обслуговування залишаються. Важливим фактором успішності салону краси в складний час є напрацьована клієнтська база. Тому салонний бізнес можна вважати досить стабільним. Це досить вагома перевага.

Для кого вигідно відкривати салонний бізнес?

З одного боку, салонний бізнес не вимагає від власника наявності специфічних знань. З іншого боку, брокери стверджують, що без досвіду ведення бізнесу і розуміння специфіки салонів краще кілька разів подумати перед його відкриттям.

Салон краси - це високий рівень сервісу і особлива атмосфера. Тому вигідний бізнес чи ні, перш за все, залежить від власника і керівника. Від того як вибудувана робота, які взаємини налагоджені в колективі і як організовано час.
Найчастіше підприємці вважають за краще придбати готовий салонний бізнес. Це вигідно, адже все готово - приміщення, обладнання, клієнтська база, майстри.

Що треба врахувати, щоб салон краси був вигідним?

Варто відзначити, що управляти салоном краси досить складно. Крім пошуку надійних постачальників витратних матеріалів та залучення клієнтів потрібно буде контролювати робочий процес. Чому? Тому що в салонах краси в основному працювати жіночий колектив. Потрібно буде здійснювати постійний контроль і не давати розслабитися підлеглим, до того ж потрібно запастися терпінням, сталевими нервами і управлінськими навичками, щоб згуртувати колектив.

Чому керувати салоном краси складно? Співробітники крадуть витратні матеріали, підміняють дорогі матеріали дешевими, записують далеко не на всі послуги, ведуть клієнтів додому. Це все здатне розорити бізнес в короткі терміни.
Як цього уникнути? Потрібно буде пильно за всім стежити. Буде потрібно вести строгий облік всього і всіх контролювати.

Переваги та недоліки салонного бізнесу

Салонний бізнес в середньому окупається за 1-2,5 року, що є досить хорошим показником. Навіть одна перукарня з відповідним рівнем управління приносить гарний прибуток.

Переваги салонного бізнесу:

1. Відсутність сезонності. Попит на послуги завжди залишається. Необхідність у виконанні стрижки, манікюру, епіляції є завжди. Салон краси забезпечує прибуток навіть в кризу. Єдине, що варто пам'ятати, що в цей час люди будуть прагнути шукати більш дешеві послуги. Щоб залишатися на плаву необхідно аналізувати ситуацію на ринку і підлаштовуватися під клієнтів, щоб не розгубити напрацьовану базу.

2. Можливість безмежного розвитку. Можна постійно відкривати додаткові зали, розширюючи список послуг, що надаються.

3. Найважливіше вижити в перші три роки роботи закладу. Якщо це вийде, то швидше за все, все робилося правильно і салон краси, як і раніше буде приносити прибуток. Якщо у власника немає досвіду ведення бізнесу в сфері та він допускає помилки, то високий ризик збанкрутувати в перший рік існування.

4. Постійні відвідувачі забезпечують левову частку прибутку.

Недоліки салонного бізнесу

1. Чи потрібні гроші для відкриття справи і якщо це все гроші, що є і вони стоять на кону, то можна збанкрутувати.

2. Висока конкуренція.

3. Чи потрібен досвід для грамотної організації бізнесу в сфері краси.

4. Багато коштів потрібно вкласти в ремонт і покупку устаткування.

Загрози салонного бізнесу:

1. Низька кваліфікація співробітників. Не варто поспішати скоріше, набрати працівників при відкритті студії. Непрофесійний персонал може звести нанівець всі зусилля по організації бізнесу. Сарафанне радіо зробить свою справу.

2. Відсутність клієнтів. Тим, хто помилився з цільовою аудиторією або неправильно вибрав тип закладу, не вдасться напрацювати велику клієнтську базу.

3. Після отримання прибутку виникне закономірне питання: куди витрачати кошти? На розвиток бізнесу або на себе? Варто враховувати, що на розвиток піде багато коштів і розраховувати на бюджет впритул вельми ризиковано. Його може не вистачити для того, щоб заклад окупилося.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!