Варианты проведения акции с партнерами салона красоты Для залучення аудиторії потрібно використовувати всі засоби і можливості. Надавати знижку слід, якщо клієнт пройшов реєстрацію на сайті, написав на електронну пошту, так вдасться відправляти йому повідомлення про пропозиції і бонуси. Люди будуть в курсі подій і зможуть вибрати найбільш підходящу акцію.

Варто зазначити про важливість укладення письмової угоди з партнерами салону краси. Може статися така ситуація: коли партнер по взаємній домовленості розповідає клієнтам про знижки, але до салону відвідувачі так і не доходять. Причина може полягати в не дуже активному донесенні інформації. Інша справа, якщо був підписаний договір, в якому вказується відповідальність кожної зі сторін, відсоток від покупок, який отримує партнер завдяки відвідувачам, які прийшли за рекомендацією. Це буде стимулювати рекламувати послуги більш активно.

Всі ходи слід продумати заздалегідь. Якщо партнер - це невелика компанія, яка щойно відкрилася, то варто враховувати недосвідченість ведення справ. Тому визначити коло обов'язків потрібно нерівномірно. На себе потрібно взяти всі труднощі, а партнеру довірити рішення найпростіших завдань.

При продумуванні стратегії проведення акції заздалегідь вдається мінімізувати шанс залишитися в мінусі або втратити потенційних споживачів. Головне правило, про який слід пам'ятати - акція не повинна тривати довго, щоб відвідувачі не перенаситилися послугами та товарами. Розробляючи концепцію купонів або сертифікатів потрібно поставити тимчасові обмеження, коли клієнт зможе відвідати салон краси. Якщо ця інформація не зазначена і відвідувач прийшов після закінчення акції, то він не отримає бажаного і розчарується в закладі. Салон краси так втратить потенційного клієнта.

Користь партнерів для салону краси

Після проведення партнерських заходів настає час оцінки їх ефективності. На цьому етапі з'являються складності, адже досить легко підрахувати фінансову вигоду від даного заходу, а ось емоційну складову дізнатися неможливо. Клієнти можуть повернутися в салон краси через якийсь час. Існують технології дозволяють підрахувати відвідувачів, які прийшли за рекомендацією партнерів. Але при цьому не існує способів оцінки емоційної складової.

Правила поведінки з партнером визначає власник бізнесу. Деякі вважають, що не можна виставляти жорсткі рамки і вимагати певної кількості клієнтів по закінченню заходу. Контролювати виконання зобов'язань з боку інших компаній все ж потрібні. Моніторити правильність дотримання домовленостей можна в вигляді фотозвітів, статичних зведень і методики таємного покупця.

Важливим пунктом контролю є помічені купони. Від кожної фірми-партнера видається набір листівок певного типу, по яким вдається відстежити, хто прийшов нових відвідувачів. Можна зробити флаєри різних кольорів, дизайну, вказати нормера. Потрібно скласти таблицю, в якій будуть фіксуватися результати. Через якийсь час можна подивитися, які партнери приносять більше клієнтів, а від співпраці з ким краще відмовитися.

Партнери повинні отримувати якусь вигоду від співпраці. Не варто забувати про це, пропонуючи умови, необхідно подумати про переваги, які їх очікують після довгострокового співробітництва.

Підводячи підсумки варто зазначити, що головною перевагою партнера є залучення нових клієнтів без витрачання великих сум на рекламу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!